cojocaru27

Lumina faruri mai buna, cum?

709 posts in this topic

@lik1999: Bine de stiut. Greu gasesti un mecanic ca lumea, chiar si in orase mari in Romania.

@Cristi Muresan: Nicio problema. :) Cat despre desfacut, eu am doua maini stangi, o sa rog pe cineva sa ma ajute sau o sa caut un mecanic bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mecanic nu stiu nu am auzut pe vreunul sa faca asa ceva dar asta in zona mures...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu o scurta concluzie. Cu ajutorul lui paunionutz am remediat pe cat posibil problema: curatat oglinzi, repus pe pozitie reglaj stanga, ajustat pe inaltime si lateral, acum este simtitor mai bine. Masina mea este generatia 1 1998, nu stiu daca la generatia 2 2004- este cazul, dar toate ghidajele de plastic erau imbatranite si casante, iar oglinzile cam afumate, probabil nu peste mult timp o sa trebuiasca inlocuite complet.

Multumesc din nou tuturor pentru sfaturi si in special lui paunionutz pentru ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generatia S60 pana in 2004 este foare prost gandita pe faruri ( halogen ) , sau cel putin farurile mele sunt extrem de proaste si oglinda este intacta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De unde sti Andrei ca este oglinda intacta, le-ai desfacut tu? Oglinda afumata o vezi numai dupa ce dai sticla jos si are o pelicula pe ea, exact cum este oglinda de la baie, aburita dupa ce faci dus. Efectul este acelasi, cum cea de la baie nu mai reflecta imaginea cum trebuie, nici cea din far nu mai reflecta lumina cum trebuie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La s60 sunt super farurile comparand cu v50 cu lupe.

Legat de reglaje la v50 sunt cam varza acele adon-uri ale reglajelor te obliga sa desfaci farul de pe masina

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu o tubulara lunga de •6 (parca) merg reglate farurile la v50, cu ele montate pe masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De unde sti Andrei ca este oglinda intacta, le-ai desfacut tu? Oglinda afumata o vezi numai dupa ce dai sticla jos si are o pelicula pe ea, exact cum este oglinda de la baie, aburita dupa ce faci dus. Efectul este acelasi, cum cea de la baie nu mai reflecta imaginea cum trebuie, nici cea din far nu mai reflecta lumina cum trebuie.

nu le-am defacut , m-am uitat asa prin sticla si am vazut ca lucea :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la S60 nu am nici o problemă cu farurile, chiar bat unde trebuie.La S40, in schimb, sunt execrabile...fara xenon pe lupa nu vezi nici vaca daca iti iese in drum...metaforic vorbind

..:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie la masina imi bat in doua dungi fixe pe asfalt , nu stiu daca iti imaginezi , nu fare raza uniforma , daca ai vazut cum face raza la logan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie la v70 imi bat perfect si nu am umblat niciodata la ele . La v50 bateau cracanat si nu vedeam vaca nici fara ploaie dapai cu ploaie :))) si mam chinuit cu reglajele de nu mia venit sa cred cat sunt de prost facute .pur si simplu nu mergeau

In schimb cu v70 nam simtit niciodata nevoia farurilor dd ceata ... la v50 daca ploua torential si e prost marcat drumul asta e ... merg incet si cu toate luminile pe care le am

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe v70 ai lupa sau far cu sticla?La farul cu sticla se vede mult mai bine decat la cel cu lupa+halogen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am si eu o intebare:

De unde se regleaza farurile la S40 (my2008)? Am farurile cu Xenon, iar la peste 100-120km/h pe timp de noapte bat mult prea aproape (reglate foarte jos) cat sa pot reactiona in caz ca apare ceva din fata. De multe ori in conditiile astea trebuie sa pun faza lunga, sau sa merg cu 80-90 la ora ca sa stau linistit.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thor v70 evident ca nu e cu lupa ... la v50 am lupa + halogen si noroc ca nu port ochelari ...

Ca sfat : nu va achizitionati masini cu lupa +halogen

@stefan v : cred ca se regleaza deschizand capota si sa dai de reglaje ... ai 2 reglaje per far te uiti atent care il ridica in sus

Share this post


Link to post
Share on other sites

"cred ca se regleaza deschizand capota si sa dai de reglaje ... ai 2 reglaje per far te uiti atent care il ridica in sus"

Pfuuuu... pana si Matizosul are rotita de reglaj inauntru, langa volan. Chiar si Dacia veche avea o rotita la bord cu care le puteam regla pe amandoua odata pentru a nu le decalibra.

Basca mea, la ce s-or fi gandit cei de la Volvo? sigur au ei un motiv bine studiat cu care eu nu percutez :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.La tine, reglajul la faruri(sus jos)se face automat datorita senzorilor de la punti,de asta nu ai reglaj inauntru.

Pt.a avea lumini bune trebuie sa mergi la un service care are o ``scula `` de reglat farurile .

Share this post


Link to post
Share on other sites

merge reglajul automat ?

ar trebui sa faca reglajul optim in functie de incarcatura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefan tocmai deaia tiam spus direct de reglajele mecanice :)) le ridici putin mai sus ... si restul face reglajul automat pt situatii in care incarci masina etc :)

Am crezut ca stii ca are reglaj automat xenonul pe toate masinile (optiune xenon din fabrica desigur)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, se vede si cand pun contactul si pornesc farurile ca se calibreaza (se dau in sus apoi in jos pana la pozitia "optima" in functie de panta/incarcare). Insa la viteza mare aparent nu se regleaza in sus astfel incat sa bata la distanta mai mare, sau daca se regleaza este insuficient.

Pentru oras este ok pozitia lor, dar peste 100+ la ora noaptea pe DN1 neiluminat devine destul de periculos neavand nici macar 1 secunda de reactie.

Stefan tocmai deaia tiam spus direct de reglajele mecanice :smile:) le ridici putin mai sus ... si restul face reglajul automat pt situatii in care incarci masina etc :smile:

Am crezut ca stii ca are reglaj automat xenonul pe toate masinile (optiune xenon din fabrica desigur)

o sa incerc maine-poimaine sa bajbai pe la faruri sa vad ce iese :D multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fii foarte finut cu reglajele . Eventual pune putin ulei pe ele (cu seringa).

Eu daca as fii in locul tau as regla sa bata o idee mai sus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ai o problema cu senzorii sau cu amortizoarele.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca nu ai nevoie de service specializat . Faci putin testezi si tot asa :) o jumatate de ora si ai terminat treaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de ce nu ar fi un raspuns si pe forumul asta? ca doar de-aia este forum Volvo.

Daca cei de pe forums.swedespeed gandeau la fel si cautau pe google, ce se mai intampla? gaseau alt forum, si tot asa, pana se ajungea la un deficit de informatie.

Oricum, eu iti multumesc pentru pontul cu Swedespeed.

O zi frumoasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de ce nu ar fi un raspuns si pe forumul asta? ca doar de-aia este forum Volvo.

Daca cei de pe forums.swedespeed gandeau la fel si cautau pe google, ce se mai intampla? gaseau alt forum, si tot asa, pana se ajungea la un deficit de informatie.

Oricum, eu iti multumesc pentru pontul cu Swedespeed.

O zi frumoasa

Pentru ca aici nu sunt multi care au xenoane din fabrica.Si cred ca majoritatea celor care au,nu se prea opintesc de forum..si mai ales de scris.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now