Posted 7 Sep 2009 · Report post Intrebare: in mod normal presiunea in roti trebuie sa fie 2,4Daca plec la drum cu inca 4 persoane deci aprox 350km plus portbagajul full inteleg ca trebuie sa-i bag 2,7Dupa ce ma intorc, ce fac? Scad presiunea la 2,4? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2009 · Report post Poti merge si cu 2,4 dar mai bine ar fi sa bagi 2,7. Dupa ce te-ai intors depinde de confort, poti ramane cu 2,7 ceea ce inseamna stabilitate mai buna si consum mai mic dar disconfort mai mare si stres pentru articulatii (teoria spune asa).Eu am plecat cu rulota + familionul cu 2,3 cat am deobicei si am mers vreo 2000 km pana m-am hotarat sa cresc presiunea la 2,8 pe care o am si acum (doar pe spate). De puturos, nu m-am dus sa-o modific si merge misto mai putin la gropi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Sep 2009 · Report post Eu inteleg ca datele privind consumul si celelalte chestii din computerul de bord sunt orientative dar totusi nu foarte departe de adevar ca altfel ar fi degeaba ca nu ne-am putea sa ne luam dupa eleIntrebare de baraj: daca consumul pe care mi-l arata este de 9.9% (stiu e calculat pe ultimii 30 de km dar n-are relevanta in continuare), fac plinul asta inseamna ca am 70l in rezervor si el imi zice ca 440km to empty tank..........eu ce sa mai cred? Ca dupa un calcul de clase primare reiese ca de fapt ar inseamna ca raporteaza la un consum mediu de 15.9% deci cu 6% mai mult ceea ce este enorm dupa parerea mea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post Trebuie sa privesti lucrurile astfel: consumul in % este cel din trecut,(si se apropie de prezent) care urca sau scade. Si nu, nu se actualizeaza la 30 de km. Am fost la busteni in weekend si am scos 12.5, luni seara scria 13.1, astazi 13.5. Numai eu stiu ca am scos un mediu pe luni si marti de 18%.Fa-ti un calcul de la plin la plin. reseteaza computerul de bord cand faci plinul si reseteaza si odometrul. vezi ce iese cand faci plinul la bec aprins (10 l ramasi ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2009 · Report post Cred ca are legatura cu ce mi se intampla cateodata si anume ca atunci cand bag motorina si pun contactul/pornesc motorul nu imi arata ca am bagat motorina adica bara nu se umple/nu se schimba si daca eram pe rosu inainte sa bag motorina, imi apare in continuare becul aprins.Cateodata s-a rezolvat oprind masina si mai punand o data contactul, alta data nu a mers asa ci am mers cativa km, am oprit si am pus din nou contactul si si-a revenit.La plinul pe care l-am facut atunci cand am scris postul de sus n-am avut problema asta dar totusi computerul nu arata ce trebuie. Ziceam ca probabil tot din aceeasi cauza e cu ce am descris mai sus pt ca a doua zi (dupa ce am scris postul) cand m-am dus si am pus contactul, computerul imi arata 880km to empty tank.Deci? Cateodata devine enervantAndy mai zi-mi si mie te rog cu vad nivelul de ulei? Pun contactul si apoi ma plimb prin meniul CB?La cati km sunt reviziile? 15.000, 30.000.....? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2009 · Report post So....nu-mi spune si mie nimeni la cati km se fac reviziile? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2009 · Report post Tare as fi curios sa aflu si eu .......nu de alta da am ajuns la 8.700 cu a mea si ma gandesc ca se cam apropie....ma apuc de strans bani pt revizie....poate aflam si cat costa prima revizie la xc60. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2009 · Report post So....nu-mi spune si mie nimeni la cati km se fac reviziile? ..din ce-mi aduc aminte, parca la 10 000km. Eu cel putin asa o sa fac. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2009 · Report post cand bag motorina si pun contactul/pornesc motorul nu imi arata ca am bagat motorina adica bara nu se umple/nu se schimba si daca eram pe rosu inainte sa bag motorina, imi apare in continuare becul aprins.Raspuns sec : Baga mai multa motorina ;DLasand gluma la o parte cand treci pe la noi roaga-i pe baieti sa verifice si asta. Nu am mai auzit de o astfel de problema asa ca sunt chiar curios.Reviziile sunt recomandate la 10.000 de km la un mers intens in oras, iar daca aveti si drumuri lungi in afara orasului atunci la 15.000. De ex, eu am facut 4000 de km spre Austria si inapoi si am facut revizia la 15.000. Daca tineti la masina atunci 10-12.000 ar fi ok. La noi revizia costa 1700 RON. Pentru programari formati *VOLVO Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2009 · Report post Reviziile parca sunt la 20.000 in Romania spre deosebire de vest unde sunt la 30.000.Gresesc oare Ca e recomandata o vizita intermediara e cu totul altceva, dar intervalul pentru reviziile obligatorii este la 20.000 km.Faza cu motorina e tare rau, ai masina de 50-60.000 euro si te duci la statie sa iei 5-10 litri ca n-ai decat 25-50 lei in buzunar, sau nu indica nici daca-i faci plinul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2009 · Report post SoNu bagasem 5 litri; se aprinsese becu si am bagat pana un pic peste jumateAndy, ok, recomandat 10-15.000 dar obligatoriu ca sa nu pierzi garantia la cat e? 20.000?1700ron la voi costa care dintre revzii? 20.000? 40.000?Cea de 60.000 cat costa? Ca idee....ca mai e pana atunci1700 doar manopera? Sau sunt incluse si piesele? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2009 · Report post Nu mai pot sa editezNu e vb ca iti iei masina de 50.000 eur sau "baga mai multa motorina"Dar cateodata trebuie sa bagi motorina si nu esti pe langa o statie de la un anumit producator. De ex eu bag numai de la unul din ei. Daca se nimereste sa nu fiu pe langa ei, bag putina de la altii si apoi cand ajung la o statie, bag mai multa sau fac plinul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2009 · Report post 1700 RON doar manopera iar tu beneficiezi de o reducere de 70% pentru ca te preocupa starea masinii tale. La noi revizia costa 1700 RONCred ca am fost suficient de explicit.Pe bune acum... nu crezi ca ar trebui sa consulti manualul de utilizare si certificatul de service? Macar stii cum arata? Sau esti din ala " I SAW IT ON THE INTERNET IT MUST BE TRUE". Da-i dreacu pe astia de la volvo cu dealerii lor, las ca intreb pe forum ca stiu ei mai bine.Volvo in certificatul de service spune 30.000 dar obligatoriu la an, dar asta e un standard pentru tari civilizate. Daca te crezi intr-o tara civilizata si crezi ca nu e nici o problema vino la 30.000km.EDIT: Am vazut un banner interesant imediat dupa ce am postat asta dau tare in el si ce vad : Ce face de fapt un ulei de motor[tt]LubrifianÅ£ii asigură funcÅ£ionarea motorului ÅŸi sunt consideraÅ£i elemente de construcÅ£ie în dezvoltarea motorului. Motorul dumneavoastră este un mecanism complex cu sute de piese mobile care operează într-un interval larg de temperaturi ÅŸi agenÅ£i de stres. Uleiul pe care îl alegeÅ£i trebuie să fie capabil să facă faÅ£ă la aceste condiÅ£ii de operare pentru a proteja motorul împotriva uzurii, coroziunii ÅŸi acumulării de murdărie ÅŸi depuneri. LubrifianÅ£ii influenÅ£ează în mare măsură:PerformanÅ£aConsumul de combustibilEmisiileLubrifianÅ£ii sunt responsabili pentru:ProtecÅ£ia împotriva uzuriiCurăÅ£enia motoruluiDurata mare de viaÅ£ă a motorului[/tt] http://www.mobil1.com.ro/cms/Ce_face_C3AEn_realitate_un_ulei_de_motor3F.aspx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2009 · Report post Andy, nu trebuie sa fii ironic ca parca nu meritaDe curand m-am mutat si nu am apucat sa despachetez tot asa ca nu am la indemana certificatul de service si de aceea am intrebatSi daca imi zici ca se precizeaza si in manualul de utilizare, eu il mananc.Multumesc pt raspuns Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Oct 2009 · Report post sa ma bag si eu in seama , ca tot sunt posesor de xc60! mai astia cu reanaultu-ri si peugeoate, nu are rost nici sa va ganditi sa faceti comparatie intre babau-rile voastre de cutii pe roti si xc60, fie ca e diesel sau T6, ca nu prea exista termene de comparatie. Am avut peugeot , am condus renault ceva vreme; nu se compara cu performantele unui xc60. probabil ca nici nu v-ati urcat intr-un xc60 si vorbiti acilea de comparatii .. etc .. sa fim seriosi. si daca dau 1700 pe revizie, iti spun eu ca merita masina, de la siguranta pana cand te dai jos din ea , ca sa spun asa, normal ca vi se pare mult pentru o revizie, dar, frate, daca nu te tine, nu-ti iei masina ca asta, iti iei logan si dai 6-7 mil / revizie, sau peugeot sau renault si dai de te ustura pentru cojile alea. concluzie : xc60 nu este pentru oricine! fara suparare si far` sa par un pic rautacios. respect pentru toti posesorii de Volvo, mai ales pentru cei cativa de xc60 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Oct 2009 · Report post acum indiferent cat de mult isi iubeste fiecare masina, eu nu cred ca o revizie la un audi q5, un mercedes glk, un bmw x3 sau un landrover freelander - care ar fi concurenta la xc60 - e mai ieftina. si chiar daca ar fi putin mai scumpa la volvo, totusi pretul concurentei echipata echivalent e cu 5.000-10.000 mai mare.eu nu compar xc60 nici cu tiguan, nici cu koleos, yeti sau stiu eu ce suv-uri mai sunt... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Oct 2009 · Report post Avantajul XC60 este fix asta, nu este o masina care sa strige la cei din jur: " Aici ! Aici la mine ! Am vandut un teren si doua apartamente si mi-am luat X6!". Vezi si la Mircea Badea ... e Bucurestiul plin de oameni care stau la bloc dar au masina mai scumpa decat casa in care stau. Cati din astia au VOLVO? Alt avantaj este pretul foarte competitiv. Un standard foarte bogat incepand de la 28,500 euro. Adica un tiguan mai dotat, sau un peugeot 3008 dotat. XC60 summum = Q5 2.0tdi STANDARD.Citeam pe automarket test drive-ul la A4 Allroad. Si macar au avut bunul simt sa spuna la calitate pret ca un XC70 iti iei lejer in banii de un A4 amarat.Din punctul meu de vedere treaba sta cam asa: Ai logan de 7000 de euro, te uiti la costuri de sute de euro sau chiar zeci. Ai masina de 70,000 de euro te uiti la costuri de mii de euro. Sutele de euro nu mai conteaza, zecile de euro nici atat.Ma uit la leasingul la masina mea... 15%, rata de 1700 de euro pe luna pe 2 ani de zile. Si eu merg cam 40.000 km pe an. Acum spune-mi tu... crezi ca ar trebui sa ma deranjeze costul celor doua revizii pe an, respectiv 850 de euro pe an? Adica 70 de euro pe luna? Adica 250 RON pe luna? Pai banii astia ii dau daca intru odata pe luna in mall.Crezi ca m-ar bucura mult stiind ca o sa platesc la un service de 2 lei jumatate din cei 800? Stiind de riscul ca un tablagiu umbla la masina mea cu care eu circul cu sotia mea...Dar daca unii oameni nu sunt in stare sa isi faca calculul asa, si prefera sa arunce cu banii in sus si in jos in mall si in afara lui (P.s. Orice carrefour din romania nu e supermarket ci MALL si aici ma refer la spatiul din supermarket; nu mai intalnesti asta nicaieri in LUME!!!!!!!) si cand vine vorba de facturi si de masina sa se apuce sa bombane ca e scump. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2009 · Report post despre costurile intretinerii unei masini, logica mea simpla imi spune ca sunt direct proportionale cu pretul masinii.Oricum ideea este urmatoarea: cand te hotarasti sa iti iei o masina...sper ca iei in calcul si consumul si intretinerea. Si atunci e simplu, iti permiti sau nu!Atat! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2010 · Report post ziua bunasalutare tuturor membrilor si in curand sper sa intru in randul vostru cu un xc60 d5. ma macina gandul daca cei de la primus respecta termenele de livrare la auto comandate ca la naiba nu mai am rabdare. oricum decizia mea de a comanda masina mult visata e foarte bizara si oricum nu mai conteaza. nu sunt pisica si am doar o viata.bafta tuturor 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2010 · Report post @teghe, daca ar fi dupa noi le-am aduce in 5 zile lucratoare, dar e o chestie care se numeste Fabrica si care e stapana absoluta in privinta asta. Cu care dintre colegii mei ai vorbit?Best,H Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jul 2010 · Report post dan man inteleg dar ziceam daca termenul dat de fabrica de obicei este si cel corect. am modificat o comanda data de voi pe si s-a preconizat sf lui august. de fapt astept confirmarea exacta de la fabrica.cu razvan preoteasamerci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2010 · Report post din cate stiu, se respecta termenele. Share this post Link to post Share on other sites