PetrisorGhidu

Membru
  • Content count

    78
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Good

About PetrisorGhidu

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie Strasbourg
  • Auto Volvo S40 2.0D
  • Fabricatie 2005
  1. Noxe in habitaclu

    La Bucresti ai reprezentanta Primus sau mai bine... ... ia legatura cu PaunIonutz, cu Alex (Midnight Caller) sau cu Bogdan G. Datele de contact le gasesti la profilul de utilizator al fiecaruia. Succes!
  2. ce fel de ulei sa folosesc?

    Salut, Producatorul propune Castrol 5W30 cu norma a5b5... Eu am tot 220k si data asta am pus TOTAL cu aceste specificatii si cu mentiunea "low ash" (conform fisei tehnice 0.69 fata de 1.24 la castrol) Nu zic ca e cel mai bun, dupa cum ziceau si colegii pe forum "fiecare pune ce vrea"... Am avut si Castrol si Total pe masina si nu mi se pare ca ar fi diferente la nivel de zgomot sau la modul in care se comporta masina in mers... e drept ca pentru total am doar 1000 km deci mai vedem... Succes la revizie!
  3. Recomandare Volvo S40 5000 euro

    Computerul de bord e utiil in a avea informatii detaliate in timp real, spre ex. consumul masinii (eu fara cb il fac doar la pompa) dar nu numai. Eu asa intelesesem din postarea ta, cum ca ai vrea cat mai multe din optiunile alea pentru a evita diverse probleme. Ideea e ca mai bine mergi pe Ford la 5000€, 2007+ Si eu ca si tine am oscilat mult pentru ca vroiam ceva bun (FF 110cp sau Audi A4 1.9, 2003-2004)... Volvo mi se parea scump pentru posibilitatile mele. Cu Volvo am avut noroc cu o cunostinta ce era prietena cu fosta proprietara si care i-a povestit despre mine cum ca am copil mic si nu am neaparat nevoie de probleme cu o masina la mana a doua asa ca ea s-a hotarat sa ma ajute (de unde si pretul mic desi era unic proprietar, revizii numai la Volvo etc) iar ea si-a cumparat un XC60 nou
  4. Recomandare Volvo S40 5000 euro

    Intai si intai... nu sunt criteriile mele, e ceea ce am inteles eu referitor la masina pe care o cauti... O sa iti dau exact cazul meu: Volvo S40 motor 2.0 diesel Pret de achizitie 3800 euro de la privat din Germania An de fabricatie 2005 Masina arata si functioneaza impecabil dar: 210 000 km la achizitie distributia nu era schimbata, am schimbat-o ulterior si nu m-a costat o avere nu are CB, scaune de piele, regulator de viteza etc. Concluzia: - ori bagi mana in buzunar mai adanc si atunci discutam despre altceva -ori ramai la 5000 de euro si cauti ceva dupa buget - ori iei un super Volvo S40 cu toate optiunile enumerate de tine, eventual kilometri putini, de la eu stiu ce vanzator obscur si apoi ai sa strigi la noi ca nu ti-am spus ce si cum Oricum ar fi, alegerea e a ta! Si inca ceva: motoarele de pe Volvo S40 2007 1,6d au 109 cp nu 90cp
  5. Recomandare Volvo S40 5000 euro

    Incercam sa arat ca mergem prea la limita in incercarea de a limita niste lucruri. Florin masina din anunt are alta motorizare mi se pare...
  6. Recomandare Volvo S40 5000 euro

    Volvo nu e neaparat o masina scumpa la intretinere, dar ca orice masina are niste costuri. @ Dumi: Stiu ca nu exista, incercam doar sa ii expun mai pe larg rationamentul lui Florin
  7. Recomandare Volvo S40 5000 euro

    Dupa cum zicea si un coleg mai sus, daca partea financiara e asa de importanta discutia devine complicata... Din ce observ eu - vrei masina cu un an de fabricatie relativ bun (2007+) - euro 4 fara dpf pentru costuri mai mici de intretinere - motor mic pentru costuri mai mici de inscriere sau impozit - distributie pe lant pentru alte costuri mai mici de intretinere - consum mic pentru costuri mici la carburant Toate astea la 5000 de euro Intrebarea mea e: de ce vrei Volvo? S-ar putea sa fie o palarie prea mare...
  8. Off-topic: Prietene, daca tot abia te-ai inregistrat ai putea macar sa te obosesti sa vezi cam ce propune forumul pe sectiuni, nu sa vii sa ne zapacesti cu mesaje postate aiurea si eventual dupa ce iti rezolvi treaba sa dispari ca magarul in ceata... Pentru vanzarea V50-ului tau sau pentru cumpararea unui carlig de remorcare s-a inventat bursa... asta daca stii unde s-o cauti!
  9. onezero's voLOWvo

    Closed adica? Ai vandut Volvo sau ce?
  10. Lumina faruri mai buna, cum?

    De curatat is curatate, vad destul de bine in configuratia lupe curatate + Osram NB Intrebarea legata de scoaterea lupei s-a ivit intr-o discutie cu Thor si cum eu sunt de profil "stiinte umane" eram curios care sunt consecintele
  11. Lumina faruri mai buna, cum?

    Iar daca scoti lupa de la far? E intrebare de om nebun sau se poate? Care ar fi rezultatele?
  12. Lumina faruri mai buna, cum?

    Merge sa pui si AM si chiar sa incerci inscrierea in talon cu conditia de a intruni cateva elemente: - lupa - spalator de far - instalare autoleveling - montaj in service autorizat cu acte doveditaore Daca toate is bune iti va fi trecut in cartea masinii mentiune "vehicul echipat retrofit cu surse de lumina cu descarcare pe gaz Cf. : "Modificarea/inlocuirea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa se accepta numai cu elemente care poarta marcaj de omologare specific si daca verificarea efectuata evidentiaza faptul ca noile dispozitive isi indeplinesc rolul functional. Inlocuirea farurilor initiale cu altele cu surse de lumina cu descarcare in gaz (tip Xenon) este acceptata numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa dupa cum producatorul acestuia a prevazut in fabricatia curenta pentru respectivul tip de vehicul: faruri, surse de lumina cu descarcare in gaz, dispozitivul care declanseaza arcul electric (ignitor) si cel care stabilizeaza curentul electric (ballast), sistemul automat de reglaj în functie de sarcina, spalator. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producatorul le monteaza in fabricatia curenta, acestea trebuie montate in ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului in Romania, fapt dovedit prin emiterea unei adrese in care se enumera elementele montate si se mentioneaza ca acestea sunt originale (de prim montaj). In cazul in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pt modificari constructive. In acest caz se va solicita declaratia de conformitate in care se vor enumera elementele montate, specificandu-se dupa caz, nr. de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse. In ambele cazuri, dupa reomologarea vehiculului se va mentiona in CIV textul \"Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz\". Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice: codul rutier art 101 10. montarea la autovehicul, remorcă sau tramvai a luminilor de altă culoare sau intensitate, a altor lumini ori dispozitive de avertizare sonoră sau accesorii ori modificări neomologate; Ne dumerirea mea e legata de dispozitivul de autoleveling (correcteur d'assiette in franceza). La masinile din fabrica au o serie de senzori mi se pare care identifica inclinarea (daca spun prostii sa ma corecteze cineva)... Cum deci identifica gradul de inclinare aceste dispozitive AM? http://www.france-xenon.com/fr/homologation/78-correcteur-d-assiette-automatique-3700811507640.html Si pentru ca discutam la un moment dat cu Thor... Stie cineva care sunt efectele in cazul in care scoti lupa? E de bine? E de rau?
  13. Lumina faruri mai buna, cum?

    Adica dintr-ala obisnuit fara nici un adaos de putere? Poate stau eu mai prost cu vederea dar cu becuri obisnuite eu unul aveam impresia ca am lumanari in loc de faruri...
  14. Lumina faruri mai buna, cum?

    Eu nu risc nici atat. Tocmai de aceea am pus Osram NB. Mai bine sarac si curat decat plin de "scrisori de dragoste" de la Garcea
  15. Lumina faruri mai buna, cum?

    Avantajul Osram fata de Philips tine de durata de viata relativ mai lunga... Pe strada rezultatele sunt cam aceleasi. Din punctul meu de vedere, far cu lupa + H7 tot afacere nereusita ramane indiferent de marca becului