N3cks

Membru
  • Content count

    282
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by N3cks


  1. Căutam in astfel de thread sa postez ce am găsit.

    Cam ce descrii tu asta am atit și eu.

    Ba se deschidea, ba doar când porneam motorul și trebuia sa cobor sa închid, etc.

    La mine a fost unul din cei trei pini - era oxidat. L-am curățat cu tot felul de alifii: spray de contacte, alcool 99% și acum e perfect.

    IMG_6636.thumb.jpg.b3b9c138ac6e87121c999

    8d0dc60ffbc0e36910ef2c9c98e155c4.jpg


  2. Nu mai știu cum e telecomanda înăuntru, dar cred ca e ca o telecomanda de TV. Dacă butonul funcționează, deschide-o și curăță contactul cu spray de contacte sau și ma bine: alcool. Dacă tot nu merge pune pe buton pălitură de mina de creion, ca înseamnă că nu mai conduce curentul. Mina de creion e conductoare. Am reparat asa telecomenzii vechi.

    Ca sa aplici mină, razuiesti și apoi o poți aplica cu bețigașe "de urechi" .(de fapt nu-s de urechi deloc, dar la asta le folosește lumea).

    Spor(t).

    Gesendet von meinem STV100-4 mit Tapatalk


  3. Naspa, vezi ce-nseamna sa nu ai bufnita.

    Eu am o bufnita (sau cucuvea, naiba s-o ia) si de vreo 4 ani am scapat de porumbeii care sa cacau pe masini. Soricei/sobolani n-am avut dar vecinii se vaita ca au vizitatori.

    Asta cu cucuveaua/bufnita ma intereseaza si pe mine.

    O tii tu? Sau cum? Ca si eu am probleme cu porumbeii. Si mai mult, cu batranii din bloc

    care le dau zilnic de mancare. Toate balcoanele sunt pline de gainat/"rahat".

    In tari occidentale e interzis hranitul acestora, caci nu mai au grija hranei si se

    inmultesc rapid; sunt si transmitatori de boli.

    2 people like this

  4. Nu ma refeream la curatarea lupelor. Chiar e bine sa fie facuta periodic. Era vorba de tot felul de smechereli facute sa pacaleasca agentul RAR. Ne mai miram apoi, ca ne orbesc noaptea un sfert din masinile de pe sens opus.

    Si chiar si din spate.. ma simt de multe ori de parca as fi sub raze X.

    Pai ai zis ca "amplifica si oglinda farului", care in majoritatea cazurilor este inexistenta sau este nefolosita de loc. Asta incerc sa explic, ca la masinile cu lupa nu se foloseste de loc oglinda farului si se foloseste in proportie de 100% lupa

    LE: Alex, uite aici https://www.google.r...7b.html;644;361 am cautat eu pe google "faruri lupa", arata-mi tu mie un far care foloseste si lupa si oglinda, sau da-mi un exemplu, in afara de ale noastre care sunt facute pe genunchi!

    Becul emite lumina 360°, dar scădem zona "duliei". Lupa captează lumina, la fel cum ne jucam de mici cu lupele si dădeam foc la fire de iarbă uscate.

    Bun! Dar lupa nu captează tot. Şi atunci să nu se piardă s-au pus şi oglinzi. Tare aş vrea să văd un far cu oglinda vopsită în negru.

    Să mă exprim altfel, poate că nu ajută nespus oglinda, dar nu încurcă. Dacă în locul oglinzii ai avea un plastic negru ar absorbi lumina, oglina

    o amplifică şi apoi o preia lupa.


  5. Lasă, nu-i bai. ;D

    Momentan, eu am Philips "X-treme Vision" şi mi se par bunicele. N-am încercat, până acum, Osram NB (nici "Plus", nici "Unlimited"), dar mi-ar plăcea să le încerc. Cel mai probabil, acelea vor fi următoarele becuri pe care le voi cumpăra.

    Am probat si philips (mai multe modele). Osram NB Plus sunt pana acum cele mai bune ce le-am avut si le am.


  6. UPDATE:

    Pe tester apărea o eroare legată de un senzor, cel de după catalizator.

    Indiferent de situaţie indica circa 100°C, în ideea în care cel de dinaintea

    catalizatorului indică chiar şi 300°C când e motorul cald.

    Fenomenul apărea mai ales la motorul cald. Drept urmare gândul a mers

    ca acel senzor dă semnale eronate.

    Am făcut comandă şi l-am schimbat. Momentan pare că totul e ok.

    Maşina nu mai sacadează, merge "ca unsă."

    UPDATE2: Da. Re-confirm: problema se pare că a fost de la senzorul de după catalizator.


  7. UPDATE:

    Pe tester apărea o eroare legată de un senzor, cel de după catalizator.

    Indiferent de situaţie indica circa 100°C, în ideea în care cel de dinaintea

    catalizatorului indică chiar şi 300°C când e motorul cald.

    Fenomenul apărea mai ales la motorul cald. Drept urmare gândul a mers

    ca acel senzor dă semnale eronate.

    Am făcut comandă şi l-am schimbat. Momentan pare că totul e ok.

    Maşina nu mai sacadează, merge "ca unsă."

    1 person likes this

  8. Goodyear efficient grip performance 205/50/r17 :Aderenta-A ,Consum-B(date oficiale), astazi le-am montat , prima impresie , mai silentioase , aderenta buna , rezistenta la rulare mai mica , sunt mai comode , mai moi cumva , si masina vireaza mai usor cu ele(pe loc ma refer).

    daca se poate schimba numele topicului in cauciucuri .

    Mulţumim de input!

    Pornesc de la premisa că cele montate azi sunt de vară,

    drept pentru care e adevărat că sunt mai silenţioase.


  9. Si nu-si asuma sa incerce sa-l schimbe cu unul nou si daca nu merge sa nu cumperi piesa? Adica sa iti monteze inapoi senzorul vechi si sa caute alta buba?

    Masina trepideaza si la rece si la cald? Daca trepideaza doar dupa ce se incalzeste putin eu as suspecta un por pe un furtun care se dilata la cald si prinde aer fals sau pierde presiune.

    Păi ei zic că senzorul e bulit şi că trebuie schimbat. Au şi ei rezerve dacă aceea să fie problema, dar nu ar fi exclus.

    La V50 n-au păţit aşa ceva, dar au păţit la XC60, care pe acelaşi senzor defect manifestarea era de manieră că

    nu se mai tura peste 2500.

    Am fost in teste cu ei, cu testerul pus şi chiar şi în momentele când trepidează nu indică nimic. Singura eroare

    e cea de senzor de după catalizator.

    O logică ar fi.. la rece motorul nu face probleme...cum se încălzeşte se manifestă, drept urmare mă duce şi

    pe mine gândul că primul senzor(înainte de catalizator) indică 100 °C şi al doilea 100 °C (în mod constant) sau mă

    rog, temperaturi cu diferenţe mici. Când motorul e cald, diferenţa de la 300 °C la 100 °C e destul de mare şi

    practic nu ar avea unde/cum să scadă atâta. Drept urmare aceatsă diferenţă e interpretată greşit de calculoator.

    Şi ca să răspund la întrebare: nu-şi asumă. pentrucă senzorul este stricat. Şi asta înţeleg şi eu.

    Testerul nu arată nimic altceva şi nu ştiu de unde să apuce problema. Prima chestie ce ar trebui schimbată

    ar fi acest senzor şi apoi să mai vedem. Dar se poate ca odată cu el să dispară problemele.

    Eu îi înţeleg că sunt sunt la o limită şi văd o bună-voinţă, dar se pare că situaţia îi depăşeşte.

    E păcat, că dacă ei nu ştiu... nu ştiu cui să mă adresez. Am fost şi la un alt service, cu mecanici pricepuţi

    şi nu au tester dedicat, nici ei nu au putut să îmi dea un verdict. Au zis că singura şansă e reprezentanţa.

    Nu am de ales, decât să schimb senzorul şi apoi vom vedea ce e de făcut.

    Depinde si cat de tare trepideaza.

    Asa facea si a mea inainte sa schimb volanta. Avea un fel de leganat/batait foarte enervant si cand stateam la semafor. Daca acceleram putin leganatul disparea, dar aparea la turatii mai mari si in frana de motor.

    Toate simptomele au disparut cand am schimbat volanta.

    La min trepidează acum în viteza 2 la 2500 turaţii, dar trebuie să fiu în rampă sau să

    am maşina încărcată şi motorul cald.

    Mai trepidează în viteza 4 şi a 5-a tot la 2500 - 2700. Când "plec" din plaja aceea

    nu mai face.


  10. Oare acele clapete de admisie aer se pot reconditiona?

    .................

    Din fericire aceea a fost piesa care separe ca făcea probleme.

    Gesendet von iPod touch mit Tapatalk

    Sau poate că nu aceea era piesa.

    E adevărat ca aprocimativ o săptămână nu s-a manifestat, dar nu se manifesta oricum foarte des.

    Din păcate problema persistă.

    Premium Cars spune că nu ştie ce să fie. Am fost şi în probe şi testerul nu arată nimic

    înafară de o diferenţă de temepartură la senzori. Adică: senzorul înainte de catalizator

    arată o tempeartuă, iar al doilea indiferent de ce arată primul se fală pe la 100

    de 100 °C.

    Ei zic ca acest senzor e stricat sau pe ducă, însă au rezerve în ceea ce priveşte că acesta

    ar fi motivul pentru care maşina sacadeaza la anumite turaţii şi viteze, dar şi astea

    nu se pot reproduce mereu. Adica ştiu turaţiile şi vitezele 2 cu 2000, 4 cu 2500 si 5 2500.

    De altfel nu e imposibil ca acest senzor ce nu e în parametri să dea semnale eronate.

    Dar eu zic că ar trebui să le dea mereu nu doar din când în când.

    Oare mă poate sfătui cineva?


  11. Asadar, @larahau a schimbat injectoarele din clasa 4 cu injectoare din alta clasa (nu stie exact daca 5 sau 6, il putem ruga sa verifice exact) dar au fost luate tot de pe un Volvo.

    Eu le voi schimba toate, asadar este exclus si cred ca si imposibil sa am unele clasa 4 si altele 5 sa 6!

    Marea mea intrebare este daca sunt sau nu compatibile cele din clasa 5 luate de pe un Peugeot 307, 2.0D, 136CP pentru al meu Volvo S40, 2.0D, 136CP, 2007??

    As tinde sa cred ca da.

    1 person likes this

  12. Fără să mă documentez în prealabil, dau şi eu cu bâta-n baltă: măcar s-au pus injectoare clasa 5 pe Volvo? Dacă nu, mai mult ca sigur nu există posibilitatea setării acestei clase din VIDA.

    Iar că toate injectoarele trebuie să fie aceeaşi clasă nu o spune doar Siemens. E specificat clar în VIDA acest lucru.

    Eu umblu cu injectoare clasa 5. :)

    1 person likes this

  13. Problema e ca n-ai cum sa schimbi clasele din soft...

    Mie aşa mi s-a spus că se poate seta din soft. Respectiv, în cazul meu:

    aveam 4 de clasa 5 şi trebuia schimbat unul. Şi acela îl găseau dar clasa 4.

    Mi-au propus să punem 4 şi să îi zicem maşinii că acela de pe poziţia 1 e de

    clasa 4. Mi s-a părut "românism" aşa că nu am fost de acord.

    Poate eram mai credul, dar găsisem pe internet ceva pliant de la siemens

    referitor la injectoarele lor. Şi acolo era scirs cu steluţă că toate trebuie să fie la fel.

    Chestia cu să spui din soft... nu mi se pare imposibilă, dar asdta ar însemna că

    toate injectoarele să le fi pus de clasa 4, chiar dacă sunt 5 şi ar fi funcţionat în parametrii

    acelei clase...cred...


  14. Buna seara, detin un VOLVO S40, 2.0D, 136CP, 2007, trebuie sa schimb injectoarele si ma inclin spre a le achizitiona de la un depozit de dezmembrari. Intrebarea mea este urmatoarea, Injectoarele montate acum pe masina sunt cu "acea" cifra 4, cele pe care doresc sa le iau au acelasi cod de referinta insa "acea" cifra este 5 si provin de pe un PEUGEOT 307 2.0 HDI.

    Sunt compatibile petru S40, 2.0D 136CP??

    Atasez mai jos o poza cu unul din injectoarele montate acum pe masina si alte 2 cu cele pe care doresc sa le achizitionez.

    Am acelaşi motor ca al tău şi am întâmpinat aceeaşi problemă.

    Dacă bine îmi aduc aminte am discutat şi aici pe forum.

    Ideea e ca nimeni (de prin service-uri) nu putea să îmi zică

    precis cum şi ce se face - unii chiar s-au mirat când am adus

    vorba de clase şi aproape că au zis că vorbesc proostii.

    La schimbarea injectorului (sunt siemens din câte ştiu) am insistat să

    fac rost de 5, să fie identice cu restul. Din câte am înţeles toate injectoarele

    trebuie să aibă aceeaşi clasă SAU dacă nu, să se "suprapună" cu condiţia

    unei setări din soft. Adică, din caţte reţin. clasa 5 include şi clasele inferioare,

    respectiv se comportă/acţionează ca cele inferioare, cu condiţia să îi spui asta

    din soft. Invers, sa ai injectoare clasa 4 şi sa schimbi unul din ele pe un 5,

    ar merge şi asta, dar vor functiona ca şi cele de clasa 4.

    A se avea în vedere că fiecare clasă funcţionează în anumiţi parametri specifici clasei,

    respectiv toate injectoarele trebuie să se comporte la fel şi astfel să aibă aceeaşi clasă

    sau să îi aduci la o clasă "numitor comun" din soft.

    Din câte am cercetat la vremea respectiva la această concluzie am ajuns.

    Personal am schimbat tot de aceeaşi clasă, un injector second. Nu l-aş numi

    recondiţionat, deşi aşa mi s-a asigurat. E drept că a venit din Germania, dar

    de prin alte surse mi s-a mai spus că nu există kit-uri de recondiţionat injectoarele

    Siemens.

    Spor!

    1 person likes this

  15. Salut,

    .....

    ......., dar 2382 ron pe un amarat de program :(

    .......

    Amărâtul ăla de program, cum spui tu, face mult mai multe. Şi pentru asta s-a investit în el o grămadă de resurse.

    Nu-i o aplicaţie de telefon ce îţi dă random un horoscop - şi chiar şi aia nu e aşa simplă dacă vrei să meargă bine.

    Orice opţiune pusă ulterior e cel puţin cu 50% mai scumpă.

    Una este când un bec se pune în veioză în fabrică şi alta e când vine la tine acasă să îl schimbe. :)


  16. Cum spuneam mai la începutul topicului: am un v50 2.0 D 2007 si a început sa tremure in vitezele 4 5 6 la 2500 turații. Dacă merg cu pasageri, plaja coboară la viteza 3.

    Pe testere nu ieșea nimic. La premium cars mi s-a spus ca e angrenajul de clapete admisie aer, mai precis o clapeta are joc. Din păcate nu se putea testa acest lucru. Defecta era sau cel puțin nu lucra cum trebuie. Mi s- a spus ca de acolo vine tremuratul, si ca e destul de sigur. Find piesa defecta oricum, dacă tremuratul nu ar fi fost de acolo, as fi rămas cu problema si investigațiile ar fi continuat, asta pe motivul ca acea piesa oricum e defecta.

    Au avut dreptate cei de la premium. Țin sa spun ca am mai fost in 2 service-URI si nimeni nu știa sa spună ce are. Nici-un tester nu indica ceva, si nici la premium.

    ToTe bune la final.

    Din fericire aceea a fost piesa care separe ca făcea probleme.

    Gesendet von iPod touch mit Tapatalk

    Oare acele clapete de admisie aer se pot reconditiona?


  17. Am fost la revizie la Premium Cars Cluj.

    Ziceau ca problema e de la unitatea de admisie aer. Ar fi

    vorba de doupă clapete din care una are un joc.

    Cost: 1700 lei (TVA inclus) pe original(altfel nu ar exista) + manoperă.

    Cost ca şi cost, mie îmi e frică că am să o schimb şi nu va dispărea problema.

    Vre-un sfat?

    Cum spuneam mai la începutul topicului: am un v50 2.0 D 2007 si a început sa tremure in vitezele 4 5 6 la 2500 turații. Dacă merg cu pasageri, plaja coboară la viteza 3.

    Pe testere nu ieșea nimic. La premium cars mi s-a spus ca e angrenajul de clapete admisie aer, mai precis o clapeta are joc. Din păcate nu se putea testa acest lucru. Defecta era sau cel puțin nu lucra cum trebuie. Mi s- a spus ca de acolo vine tremuratul, si ca e destul de sigur. Find piesa defecta oricum, dacă tremuratul nu ar fi fost de acolo, as fi rămas cu problema si investigațiile ar fi continuat, asta pe motivul ca acea piesa oricum e defecta.

    Au avut dreptate cei de la premium. Țin sa spun ca am mai fost in 2 service-URI si nimeni nu știa sa spună ce are. Nici-un tester nu indica ceva, si nici la premium.

    ToTe bune la final.

    Din fericire aceea a fost piesa care separe ca făcea probleme.

    Gesendet von iPod touch mit Tapatalk

    3 people like this

  18. Ok.Azi sau maine ajung la service si sper sa gaseasca cauza. Am incercat sa plec dimineata cu ea si pedala este tare , se aude un fasait la apasarea pedalei de 2-3 ori si franele nu tin aprope de loc . Masina o tin pe dreapta. Cand ( daca) o sa gasesc problema o sa postez .( nu prea gasesc un service bun in Galati). Multumesc.

    Ceea ce descri tu este ceea ce am păţit eu. La service nu augăsit nimic.

    Au desfăcut, "fund"ăţat etc. dar nimic....

    Da atunci nu am nicio problemă.


  19. Salut.

    Ai rezolvat problema? Azi sotia a patit la fel si mare noroc ca nu a facut accident. A plecat dupa o stationare de 8 ore si la prima frana masina "se ducea sanie" , pedala fiind foarte tare.

    S-a întâmplat atunci foarte des.

    Am renunţat şi să umblu cu ea. Am dus-o în service dar n-au găsit nimic.

    Ciudat, că nici n-a mai făcut....şi acuma e deja altă iarnă. Am însă alte probleme acuma...care nu prea ştie nimeni să le rezolve.

    Iar la Premium.. ei au zis ceva.. dar scump şi tare îmi e că nu e chiar aia problema.

    Deci cum am zis, n-a mai făcut. Cauza nu a fost găsită.


  20. Sh ...

    Dar desfa tu valva si sa vezi ca are joc . Sau daca ai 1700 lei nu vrei sa te murdaresti...

    Nu mă pricep să verific, dar să zicem că are...sau că verific undeva. Aia e cauza sacadării?

    Sau există şi altă posibilitate. Adică n-aş vrea să încep să schimb piese pe banii mei

    până cei de la premium vor descoperi unde era de fapt problema.

    Nu zic că m-au minţit sau că nu ştiu meserie. Eu doar pornesc de la "worst scenario".

    Adfică e plauzibil ca problema mea să se datoreze acestei valve care are un joc?

    Mulţumesc!