icristi

Membru
  • Content count

    147
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by icristi


  1.  

    La 3/20/2017 at 8:01 AM, Brava a spus:

    Ai o joja de service mica gri pe baia de ulei dar si o joja electronica in bord pe care o verifici cum ti a explicat @eraul

    Intr-adevar, joja mica gri este ascunsa bine, pe la jumatatea baii de ulei, si dupa cum mi-a recomandat si BogdanG, nu trebuie umblat la ea. Eu am umblat si cand am pus-o inapoi, i-am ciupit garnitura si acum da putin ulei pe acolo:angry:.


  2. Salut,

    vezi si aici: 

    acum am 130.000, deci am parcurs de atunci inca 100.000 KM!, fara sa mai fac nimic in acest sens. E adevarat ca e deranjant cand smuceste asa, dar face cam o data la 3luni, cand o apuca :), nu am gasit nici o relatie cu temperatura uleiului sau cea exterioara. Sfatul meu este sa mergi cu ea asa pana crapa, ca altfel bagi bani in ea si tot nu rezolvi problema. La reprezentanta te taxeaza pentru sters erori si resoftare, (incearca si ei pe banii si nervii tai, ca deh ''incercarea moarte n-are'')dar in final, tot la schimbat cutia ajungi. Si te costa 1500 de euro o cutie SH, cu garantie.

    http://en.bildelsbasen.se/?link=item&searchmode=1&vc1=204&pc1=125&vc[0]=204122100&vcx=5073&pc[0]=125103100&post_id=34219024

    Apropos, cat te-a costat flush-ul?


  3. salut,

    poti sa-ti faci o parere despre cutia automata aici:

    Nici acum nu am scapat de smuciturile alea, dar la ultima revizie mi-au spus ca au gasit reteta de soft la problema, dar trebuie sa schimb si uleiul din cutie. Cum deocamdata nu am timp, nu am facut nimic, dar o sa incerc si asta :). O sa postez dupa aceea.

    In rest, foarte ok masina, foarte multumit, consum mediu 9.3/100Km, condus total neeconomic.

    1 person likes this

  4. http://forums.swedes...ring-Wheel-Fail

    se pare ca problema cu volanul este generala. Mai devreme sau mai tarziu toate cele cromate se exfoliaza. Daca au rezolvat problema e ok, dar de ce nu au facut un recall pentru a le schimba pe toate?

    Este , dupa parerea mea, o problema care pune in pericol siguranta utilizatorului.

    Acum ii rog si pe cei de la Primus care posteaza reclame si anunturi pe aici sa isi spuna si ei punctul de vedere.


  5. 1. Banuiesc ca te referi la zona in care sunt amplasate auxiliarele....

    2. Revin cu precizarea ca porcaria aia cromata s-a exfoliat exact pe exterior, pe circumferinta volanului, in partea inferioara, adica la ora 6, si este inevitabil sa nu atingi zona aceea. Mentionez ca volanul meu se invarte, nu este fix, si mi se pare mai normal sa il tin la 10 si 10.

    3. Voi face si o poza, sa vedeti si voi inventia asta de volan inspirata de Vasile Nicola.


  6. Salut,

    1. da, cureaua si intinzatorul au fost inlocuite, chiar daca aveam la acel moment o curea (a treia) buna. Cred ca problema este intinzatorul care se bloca probabil uneori si ducea la ruperea curelei. Din acest motiv (socul puternic) presupun ca s-a fisurat si carcasa alternatorului, dar la sesizarea acestui aspect nu am primit nici un raspuns de la Primus. Cred ca trebuie sa scriu in Suedia ca sa mi se raspunda. Voi ce credeti?

    2. consumul in oras in aceasta perioada... cam 10-11%, condus grabit.

    Si, ca sa nu mai incep un topic nou, sa aduc in discutie problema volanului. Ornamentul "V"cromat care are aspect de aluminiu, este de fapt un plastic nenorocit de 2 lei, a carui acoperire cu crom a inceput sa se exfolieze exact pe circumferinta volanului si daca pui mana pe el te taie la mana ca o lama.

    Problema exista si la XC60, m-am intalnit chiar la Primus acum ceva vreme cu un posesor de XC60 care avea leucoplast lipit pe volan (tocmai se taiase).

    Ii rog pe cei care au problema asta cu volanul sa imi scrie pe PM. Vreau sa fac o sesizare la Volvo.

    NU ESTE POSIBIL SA ITI TAI MANA IN VOLAN!!!!!!!!!!

    1 person likes this

  7. in sfarsit...Se pare ca si-au dat si ei seama ca ceva nu e in regula..

    am fost informat ieri de cei de la Primus ca Volvo recheama in service modelul S60 (nu stiu daca toate sau doar unele, dar a mea este) pentru inlocuirea intinzatorului si a curelei auxiliare. Revin cu informatii dupa...

    1 person likes this

  8. Parbrizul este etansat prin lipire pe rama cu un adeziv (silicon neutru cu modul de elasticitate redus) si un cheder din cauciuc care vine lipit pe parbriz din fabrica. Exista mai multe metode de a demonta parbrizul fara a taia chederul, insa intotdeauna exista riscul spargerii lui. Ai putea incerca urmatoarea metoda de etansare:

    1. introduci o spatula din plastic intre cheder si caroserie astfel incat sa poti plia chederul catre parbriz;

    2. intre cheder si caroserie introduci un snur (conductor electric flexibil spre exemplu);

    3. stergi cu diluant chederul pe spate, dupa care lipesti banda de hartie pe spatele lui si il pliezi peste parbriz. Astfel ai creat spatiu sa poti lucra.

    4. scoti snurul, cureti bine si degresezi rama si spatele chederului;

    5. izolezi cu banda de hartie ce nu vrei sa murdaresti;

    6. aplici un strat de primer si apoi un cordon de silicon neutru, dupa care lasi chederul sa revina la pozitia initiala;

    7. stergi imediat cu cleaner eventualul surplus de silicon;

    8. gata.

    Recomandat este sa folosesti silicon structural DC 791 (de la Dow Corning), sau ceva similar de la Sika, cu primer si cleaner specifice.

    Succes!


  9. Salut.

    Am patit-o si eu cu apa adunata pe covorasul soferului.

    ICristi, imi poti spune te rog, pe unde anume se scurge apa in interior? Unde ar trebui sa ma uit?

    Desfundarea pe unde se face?

    Multumesc.

    Sistemul de drenare este realizat din 4 furtunuri dintr-un plastic transparent, conectate la partea superioara la stuturile din plastic de la tavita trapei, iar la partea inferioara introduse in niste palnii, sa le spun asa, din cauciuc, care la iesire sunt franjurate pentru ce motiv nu stiu, probabil sa nu se creeze curenti de aer pe furtun in mers.2 furtunuri coboara de la trapa pe stalpii A (pe langa parbriz, si ies prin palniile mentionate undeva in colturile inferioare ale parbrizului, sub masca aceea de plastic de la baza parbrizului, iar apa se scurge printre aripa fata si aparatoarea de noroi. Celelalte 2 coboara pe stalpii C, la pasajele rotilor din spate.

    Datorita imbatranirii plasticului, acesta devine rigid si nu mai sta etans pe stuturile respective, iar impreuna cu frunzele adunate in palniile franjurate, creeaza asa numitul fenomen ''spalat pe picioare in mers'' :smile:. In functie de cat de mult ploua, cum sta masina parcata, etc, se poate acumula apa astfel incat sa ude doar putin presul (se observa picaturi de apa daca scoti capacul lateral de la plansa de bord, cel cu garnitura rotunda de cauciuc prin care trece aerul din sistemul de ventilatie catre usa; pur si simplu tragi de el, ca are niste cleme elastice din tabla otelita si nu pateste nimic), sau daca e infundata bine, atunci apa se strange si poate sa ude si ornamentul vertical de pe stalpul A, chiar si plafonul.

    Pentru a scapa de probleme, trebuie desfacute stergatoarele, masca de plastic de la baza parbrizului, si daca te uiti cu atentie, vei observa palniile din cauciuc, undeva in colt, ascunse sub parbriz. Bagi mana si le rupi franjurile, apoi torni apa in tava trapei, sa curga mizeria de pe furtunuri, clatesti bine si apoi apa trebuie sa se scurga imediat.

    Succes!

    2 people like this

  10. Daca este vorba de cel de la mijlocul usii, acesta este doar lipit cu banda dubluadeziva.

    Recomandat ar fi sa-l desfaci complet, cureti toata banda, degresezi cu alcool si il lipesti la loc cu banda dubluadeziva (recomandat 3M).

    Altfel nu rezolvi nimic. Il poti vedea aici:

    http://www.ebay.de/itm/Volvo-V50-S40-Zierleiste-Turzierleiste-Tur-vorne-links-door-moulding-/170627757803?pt=DE_Autoteile&hash=item27ba34f6eb

    Daca este cel de jos, acela, din cate imi amintesc este prins tot cu banda dubluadeziva, dar si cu suruburi pe capete (suruburile se vad cand deschizi usa)

    Spor la treaba!


  11. post-263-0-91060400-1376431800_thumb.jpg... dupa inca 10.000 Km, cureaua s-a rupt din nou. E adevarat ca in decembrie am pus o curea ieftina, ce-am gasit cel mai rapid, dar ce ma pune pe ganduri este faptul ca am constatat astazi ca si carcasa alternatorului este fisurata!!! Care sa fie cauza? O fi si asta ''made in China''? Rola de la intinzator si alternatorul se invart usor, am observat totusi ca intinzatorul are o mica vibratie. Voi inlocui cureaua si intinzatorul cu kitul original cumparat in mai, dar pe care nu il aveam la indemana azi. Stie cineva codul alternatorului ? (imi trebuie doar carcasa).

  12. Am schimbat eu de 2 ori uleiul la Primus iar ultima oara mi-a facut si un update de soft.

    Cand aveam rulota legata se simtea putin cand retrograda dar dupa resoftare nu se mai simte nimic.

    La cati km ai schimbat uleiul la cutie si care au fost simptomele care te-au determinat sa-l schimbi?


  13. Din cate stiu, in legislatie se face referire doar la un minim de transparenta pentru geamurile din fata (min. 75%). Atata timp cat VW Caddy si Logan MCV au tabla in loc de geamuri in spate, nu cred ca e vre-o problema ce folie pui pe geamurile din spate si pe luneta.

    1 person likes this

  14. Cred ca problema este fie de la etrier, si anume sa se fi deformat si astfel sa distribuie forta doar pe exterior, fie datorita une discordante intre dimensiunea etrierului si diametrul discului. Daca discul are diametrul mai mic decat trebuie, atunci placuta calca pe extremitatea discului.

    Din cate imi amintesc, la S40-ul meu parca am pus discuri de 300 mm diametru. Insa nu toate au acelasi diametru. Pe etrier este poansonat un cod. Cred ca te pot ajuta colegii cu identificarea. Succes!