flaviuscristea

Membru
  • Content count

    139
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by flaviuscristea


  1. Ma bag si eu in seama, neavizat :D

    Va trebui sa imi schimb si eu discurile si placutele fata in curand, dar concluziile trase pe aici vad ca sunt contradictorii? Adica concluziile trase din condus/franat in oras mi se par cam premature. Daca tot testati, nu ar trebui testat dupa franari succesive de la aceeasi distanta si masurat apoi? (100kmh-0kmh)  Apoi mai e gradul de reziduu pe care il lasa pe discuri (cele ceramice lasa mai putin?), durata de viata etc. nu? Si cred ca dupa cateva franari succesive dure, cele ceramice se comporta mai bine ca nu se incalzesc asa tare si nu transfera caldura in etriere si apoi in lichidul de frana ? Nu stiu, gresesc?

     


  2. Salut,

    Am scos azi suportul de pahare sa il curat si am observat ca sub el este un mic capac care se poate scoate. Si se vede umblat acolo, pt ca are o clema rupta si lipseste(abia azi observ) si un mic capacel din spate de la frana de mana. Cam ce motive ar fi sa se desfaca toata partea de sub cotiera? Ce se afla dedesubt? printre plastice se vede ceva cu galben pe care scrie "danger"/warning" Se mai observa si ca nu sunt foarte stranse bine toate lucrurile pe acolo.

    Multumesc,

    Flavius


  3. Acum 20 ore, ironman a spus:

    E Powershift. 

    Nu stiam ca n-are bloc de valve. Am crezut ca toate au, si am citit ca aia ar fi de vina la asemenea simptome. Daca nu e blocul, ce altceva ar putea fi? M-as duce la o diagnoza, verificare, cu un pic de documentatie la bord.

    Ce ai facut cu uleiul pana la urma?


  4. Am postat eu pe aici pe undeva, un pdf despre cutia pusa pe 2.0d. GETRAG DCT 450 (Ford MPS6) unde ai de modul de functionare pana la blocul de valve.

    De exemplu cand stai in coloana, apesi pe acceleratie sa pleci de pe loc si daca iei piciorul brusc masina decupleaza si ramane pe N. Cea mai mare uzura la automate din ce am inteles este cand discurile nu cupleaza total, mersul ala de 5 kmh...sunt multe chestii interesante scrie acolo.

     

    EDIT:  am gasit linkul

     


  5. Ce se intampla din treapta 1-2 este, daca e la turatie foarte mica, sa cupleze mai brusc. Cam atat din ce am observat eu. 

    Ce mai pot sa zic e... sa nu accelerezi mai agresiv cat e uleiul din cutie rece.

    S daca esti in coloana, trafic.. Daca o accelerezi un pic si iei piciorul brusc de pe acceleratie ea decupleaza si esti pe liber practic, cum ai face cu o manuala cand accelerezi apoi apesi ambreiajul. 

    Ca si alte cutii e adaptiva. De exemplu am mers pe un drum forestier cu namol, si un pic inclinat si schimba peste 2000, pe la 2400 rpm. Si dupa aceea chiar daca am ajuns pe drum drept tot asa schimba la turatie mai pana, pana s-a  "obisnuit" iar.

    Cam atat, sper sa nu ai probleme!


  6. Oooooo! Inca un Powershift brother! Am pus si eu intrebarea asta si aici si am citit si pe diferite forumuri. Pentru opriri scurte, semafoare o lasi in D, dar opriri mai lungi, blocaj in trafic, tren etc o lasi in N. Cam asta ar fi pe scurt.

    Cati km are masina? si din ce an?

    EDIT: intrebam datorita uleiului si acum vad ca ai pus intrebarea asta in alt topic. Castrolul mentionat in manual nu se mai gaseste, am cautat o tona am enervat multa lume. Am luat ulei, Volvo original de la Midnight Caller si l-am schimbat la Primus. Daca-l schimbi la Primus, cere-l pe valentin enache, eu am fost la altul si mi-a cam pus nivel insuficient(aveam niste problemute) si apoi mi l-a completat Bogdan G.

    Atentie mare cu uleiul, Volvo zice 4 ani sau 80.000 km, dar NU este ok. Mie imi patinau discurile la 69.000 km, la cati km am luat-o, si e model 2009. Trebuie 3 ani sau 60.000 km cum zicea Bogdan.

     

    https://www.youtube.com/watch?v=lCyKCL0weXg  -> asa iti dai seama daca iti patineaza sau nu. Uleiul isi pierde din propietati in timp, si nu mai e destula presiune ca sa tine discurile cum trebuie si incep sa patineze. Pune cruise control si vezi ce se intampla cu turometru.

     


  7. Sa o stapanesti sanatos!

    Grija mare la uleiul pentru cutia automata. La 80.000 km/4ani ar trebui schimbat, (asa recomanda Volvo), dar mie (2.0d, dar tot Powershift) la 69.000 km deja imi patinau discurile de ambreiaj din cauza ca uleiul isi pierduse din propietati. Ideal ar fi la 60.000 km/3 ani. Verifica-l cel mai bine.

    Nu stiu cum e in Germania, dar aici cand am fost cu ea la reprezentanta cumva au uitat sa-mi zica de verificarea uleiului si uite asa ma trezisem cu problema de mai sus.

     


  8. Salut flavius, 

    Imi pare rau ca ai avut acest ghinion. 

    Intr-adevar Croatia este spectaculoasa - sa vezi autostrazile de pe coasta Adriaticii. 

    Iar vizavi de furtunase, stii pe cine injuri? Pe concetatenii nostri - sunt facute majoritatea in Romania :). 

    Salut! Habar nu aveam ca majoritatea sunt facute in Romania... Acum m-am mai linistit, dar pe moment, fiind si prima oara cu masina intr-o tara straina, noaptea, pe ploaie, cu mult fum, turnand apa pe motor ...uite asa ma vedeam  : https://www.youtube.com/watch?v=Z_7seqs8US8    

     

    1 person likes this

  9. Dragii mei,

    De ce iti este teama, nu scapi... In cazul meu, probleme cu masina in afara tarii.

    Asteptand de luni momentul concertului lui David Gilmour din Croatia sa va povestesc ce am patit. Alimentez in Drobeta (era dimineata) si plec la drum cu inca niste prieteni, inca 2 masini. Pe drum, simt eu un miros de motorina, dar credeam ca e ramas de la benzinarie... apoi credeam ca e masina din fata care miroase. Totusi, prin Serbia la o benzinarie opresc sa ma uit si eu sa vad ce Dumnezeu sa intampla. Ridic capacul si SOC SENZATIONAL, scapa motorina la greu. Incep cu blestemele, ploua in draci, ma uitam la amicul meu cu Golf IV din 2002 la 245.000 km fara NICIO problema, eu cu capul sub capota cu Bogdan G la telefon sa-mi dau seama ce dracu are. Concluzia : scapa motorina de la returul motorininei... superb zic! in Serbia, unde mai nimeni nu stie engleza! Da e bine, iubesc Volvo!

    Blestem bine... solutia era sa ajung la un service rapid. Sfatul lui Bogdan, care mi-a zis sa nu merg asa cu ea ca nu e chiar OK, era sa torn motorina pe langa injectoare sa o diluez sa nu se aprinda naiba...

    Intru pe net de pe telefon(m-au rupt imediat, 40 euro cost suplimentar ca nu e tara UE), gasesc service in Belgrad (link de pe site-ul VolvoCars). Opresc din cand in cand pe ploaia torentiala, torn apa pe motor...Incepea sa iasa si fum, mocnea motorina. Ajung intr-un final la service, acolo, 2 mecanici, propietarul si o tipa (singura care stia engleza) se uita baietii, gasesc problema pe unde scapa (jegul de furtun, multumesc PSA !) Nu aveau pe stoc din pacate..au luat un alt furtun (dintr-o pungulita Volvocars) si mi-au zis...ca e un "temporary fix" si sa incerc sa merg asa dar sa schimb cat mai repede. Am intrebat cat costa, nu au vrut sa imi ia nimic, si doar daca vreau sa le las ceva la mecanici.

    Plec catre Plitvice, pe drum fiind absolut socat de ce autostrazi au Croatii, cu tuneluri de kilometri. Dimineata fericire, frumos in Plitvice. Imi mai trecuse din miile de draci. Plec fericit, pe unu drum superb montan cand simt iar miros de motorina... Deschid capota, plin de motorina, pe langa injectoare, pe alternator, pe cureaua auxiliara peste tot!. Efectiv imi venea sa o bag in copac. Si da-i asa vreo 450 de kilometri, noaptea, intr-o tara straina. Cand opream sa torn apa, nu pot sa va spun cat FUM putea sa fie, alb. Extinctoru era langa mine. Ajung intr-un final la destinatie, la intrare, panoul mare de tot de advertising, Volvo "bip"! numai ce se deschisese in statiune reprezentanta. Imi zic in cand, da corect, fix la asta ma gandeam si eu in timp ce ma mai uitam la amicu meu cu Golf-ul si miroseam a motorina si ma uitam la consumul de 7,8!

    Sambata dimineata, in loc sa stau sa ma bucur, stau si caut service, pentru ca Volvo era inchis. La Ford, service-ul era inchis, merg la Peugeot, ala de acolo mai ca imi zceai sa plec, ca era DOAR un mecanic si "no, no not possible no, go to Volvo" Ii explic ca e motor PSA si sa ma ajute "nonono, no !" Il injur in gand...Zic sa mai insist, ajung la un Service unde erau 3 sigle mari, Alfa Romeo, Fiat si Mazda. Zic, MAZDA!,Merg, omu de acolo "yes, we can fix it yes, yes no problem" Dupa 3 ore, ma cheama, platesc 280 RON, furtunas nou pus de la Mazda. Nu am mai avut probleme si am avut si eu consum de om normal 5,7

    Concluzii pe care le trag.

    1.Imi *** **** in Diesel, cu EGR, DPF, retur, pompa de inalta, injectoare si toate rahaturile care fac motorul asta mult prea complicat si sunt mult prea multe lucruri care se pot strica. Benzina de acum incolo.

    2. Incep sa fiu din ce in ce mai dezamagit de masina, prea mult probleme pentru o masina relativ noua. Sper ca modelele 2014, 2015 etc sunt mai ok si nu au piese facute in India cum a fost electromotoru meu picat la 70k km.

    3. Croatia e superba, dar sa aveti si masina de care sa va bucurati!

    4. Cred ca am sechele cand mai simt miros de motorina. In plus, cei de la Mazda au spalat-o, dar nu bine, pute tot motorul a motorina.

    5. Exista Volvo-uri, care sub capota sa fie cu mai multe parti facute in tari sanatoase la cap? sa vad si eu Made in Sweden, Made in Germany, Made in Austria, etc si nu Made in China si Made in India? :D

    Si toata suferinta asta, pentru un rahat de furutn de 100 si ceva de RON!

    4 people like this

  10. Sunt informatii confidentiale, daca nu esti proprietar nu-ti da nimeni istoricul decat cu pile.

    Nu stiu in Romania la Primus cum e, dar eu cand ma uitam dupa masini, am cerut informatii despre masina la dealerul de unde fusese luata initial. (Franta, Germania etc) si toti mi-au raspuns. Mi-ai zis nr de km pe care ii avea masina la ultima revizie la ei (intotdeauna, mai multi decat avea masina in prezent :)) ) si daca  a fost sa nu implicata in accident.


  11. Salut,

    Pentru geometrie iti recomand http://www.autoagusta.ro/servicii/service-geometrie-roti-3d-bucuresti , sunt in Catelu, este 50 lei geometria(sau era in iarna). Am fost de doua ori acolo si au facut-o super. E un tip slabut acolo care se ocupa de asta. La Autosoft am fost si eu si tot imi tragea masina dreapta, iar baiatu asta a rezolvat tot. Am aflat de el de pe forumul VW si toata lumea era multumita de el. au in baza de data tot, inclusiv sasiurile diferite de pe C30. Si daca nu reuseste sa o faca iti si zice care e problema.

     

     

    1 person likes this

  12. Exact zgomotul asta il făcea și C30 meu (cred ca în continuare se aude la fel, Adi poate confirma) dar l-am ignorat

    La C70 nu se mai aude zgomotul asta la fel de puternic

    Zgomotul asta il am si eu, de cand am luat masina, dar l-am ignorat de la bun inceput. Presupun ca nu e nicio problema pe viitor, nu?