Sal, eu am patit la fel cu un motor de 1.8 b4184s2, cred ca am scris bine. eu am totul schimbat la zi (filtre, ulei, bujii etc). cand o apuca, specific numai in oras, in momentul cand opresc la stop deci se reduce turatia se aprinde check engine. dupa trei sau patru porniri (din contact) acel bec se stinge. Mentionez ca am un consum de aproximativ 10% facut la pompa in oras si de 7% in afara- in ambele cazuri mers normal. acum doua saptamani am fost la ITP, fara spaga sau interventii si chiar am ramas uimit, la controlul gazelor a afisat in limite normale(problema persista) Treaba cu curatatul clapetei este reala, deoarece din momentul curatarii interioare a corpului acel bec nu se mai aprinde pot spune 1500-2000 km. Eu am fost cu masina la tester si tipul mi-a zis ca debitmetrul este defect (in interior are doi senzori unul indica fluxul de aer si unul temperatura) la mine arata o temperatura de -30 de grade C. am cumparat un spray de degresat , l-am desfacut, curatat, montat si momentan am 200 km de cand nu se mai aprinde. un factor important am inteles ca-i si benzina nenorocita de la pompa. stima si la multi ani.