Alexandru Marius

Membru
  • Content count

    53
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Alexandru Marius


  1. Va salut..... aceeasi problema am avut o si eu, de cand am luat masina, aveam o vibratie ori in caroserie, ori in volan in momentul in care ationam frana.......odata cu schimbarea pivotilor si a bucsilor de la basculele de pe fata am zis sa rectific si discurile. Prima data am fost oarecum sceptic in ceea ce priveste aceasta procedura dar am zis sa incerc, poate totusi scap de acea trepidatie. Prima data am fost la cineva care se lauda ca a mai facut asta si le am pus pe strung si efectiv le a distrus.......cand puneam frana imi fluctua pedala, trepida ingrozitor caroseria si volanul avea un sfert de cursa si masina frana in valuri. Din fericire, am inceput sa sun peste tot sa vedem ce pot sa mai fac si mi a fost recomandat un mecanic particular care are aparatura speciala pentru rectificat. M am dus cu discurile la el le a pus pe acel aparat si le a facut ca NOI, il recomand cu cea mai mare incredere. este undeva in dobroesti. Acum nu mai am nici cea mai mica vibratie indiferent de vinteza si masina merge impecabil. O sa incert sa atasez unul din filmuletele facute in timpul procedurii. Bafta!!!


  2. Nu te lua dupa ac pt ca nu arata nici ala corect raportat la cati litri are rezervorul.Fa plinul iarasi si vezi exact.Poate de la 12 ajungi pe la 9 si daca sunt facuti numai in oras nu i exagerat,dar daca este 12 % real posibil sa fie ceva.Am mai auzit pe cineva care avea problema la debitmetrul de aer parca(ceva cu temp aerului) si avea consum imens,peste 15%.

    Este euro 3 sau 4 cu dpf cu aditiv

    Euro 3!


  3. Daca vrei Angel Eyes de ce nu ti-ai luat BMW?

    nu l suport, ma cert mereu cu fratimiu :smile:), e bolnav cu bmw u, pentru el alta masina nu exista, am zis sa i dau un look mai agresiv;) si sincer nu cred ca ar arata rau mai ales ca le pun in spatele acelui geam si nu stric cu absolut nimic design u farului


  4. Va salut baieti, aveti idee cum pot afla si eu diametrul sticlei din jurul lupei la far? vreau sa i pun un kit de angel dar nu stiu diametrul, am dat farul jos, am demontat lupa dar nu am cum sa bag subleru' sau o ruleta mai mica samasor, e foarte stramt locul. Ms frumos.


  5. Aia da.

    Daca se cauta defectul la buji atunci e nasol, in primul rand daca sunt toate bujiile arse sau releul de bujii ars, masina intra in "limp mode" si nu trece de 2900rpm .

    Chiar nu stiu ce sa zic masina merge foarte bine, nu am nici o eroaer afisata nimic, porneste putin mai greu dar in rest e ok, si se duce peste 2900 de ture lejer.


  6. @Alexandru Marius, Pai ce sa fie de facut? E nevoie de cineva care se pricepe in a pune o diagnoza corecta. Nu vad legatura intre opritul motorului si pornirea motorului si bujiile incandescente. Zau ca nu ma prind .

    La diagnoza ce cod de defect au gasit ?

    Sincer nu stiu ce cod au gasit. In ideea ca m au vazut mai pusti asa probabil ca mi au dat o explicatie tardiva.


  7. Va salut, cum am spus si in titlu am o mare problema. In weekend sa oprit masina in mers, am crezut ca am ramas fara motorina desi in bord imi zicea ca mai am de facut 50 Km. am tras o pe dreapta, am bagat motorina cu canistra, am pornit o m am deplasat cu ea aproximativ 100 m dupa care sa oprit si nu am mai vrut sa porneasca pana la 3 dimineata, eu patind asta la ora 11. Am chemat pe cineva sa mi faca o diagnoza si mi a zis ca am probleme la aprindere. dupa ce a umblat el pe acolo masina a pornit dar foarte greu. dupa acest episod am observat ca masina imi porneste mai greu ca inainte, adik invarte de mai multe ori motoru decat k de obicei. am dus o la un electrician unde si el la randul lui a pus o pe tester si a masurat bujiile. rezultatul desut de neasteptat. Cand pun contactul bujiile nu primesc curent (siguranta sau releu). Ce e de facut????? N am lasat masina acolo sa o faca din motive financiare. Ma gandesc sa nu fi patit ceva din cauza incercarii mele tampite sa tot dau la cheie poate o ia??? Multumesc.


  8. fordul nu face filtre.

    de exemplu : am avut un filtru de ulei original ford(asa scrie pe cutie) ramas prin sertar.am cumparat knecht mahle toate filtrele si le am luat cele 2 de ulei sa le compar.erau identice doar ca pe cel original ford nu scria mahle ci doar made in austria.

    Cred ca nu m am exprimat eu cum trebuie, nu ma refeream la faptul ca sunt facute de ford, ci ca erau facut pentru ford din moment ce aveam emblema pe ele. cum si pe cutia de la rola de intindere pentru cureaua de la agregate scria ca era pentru marcile BMW, FORD, CITROEN, dar nu si VOLVO.

    La ce mecanic ai fost frate, este bun ca si eu am nevoie de schimb kit distributie si caut un mecanic meserias care a mai schimbat la volvo. Da-mi si mie nr. de telefon sau adresa ceva de la el. Piesele le-ai cumparat de la el sau de la alte firme, ca ma intereseaza si piesele. Multumesc.

    Ai PM.


  9. La omul asta ai incercat sa dai un telefon? Sau macar sa citesti tot topicul inainte?

    Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

    Da, l am sunat anu trecun prin vara, dar de atunci nu am mai dat nici un semn. Oricum o sa ma hotarasc cat de curand ca nu mai suport maghiara...............


  10. Saptamana trecuta am implinit cu masina 180.000KM, asa ca m am apucat de cumparat ulei, distributie, fitre............ . Distributia am luat o Contitech (curea Contitech si role Ina), pompa de apa Hepu, uleiul l am luat la sfatuirea mecanicului si cu ajutorul vostru am ales varianta cea mai buna zic eu (Mobil 1 Super 3000 5W-30 XE) din ce am inteles de la mecanic, uleiul asta reduce depunerile de calamina, lichid de frana Febi, iar filtrele, ulei, motorina, aer, polen sunt MANN. In dimineata asta am dus masina la mecanic pentru a face revizia si am ramas putin uimit sa vad ca toate filtrele care le aveam pe ea erau Ford, iar distributia era Gates cu role Ina. Inainte sa plec mecanicul mi a spus ca trebuie sa schimb si kitul de la cureaua cu caneluri si bieletele de suspensie pe fata. Pana acum, la ceea ce am facut la masina cu tot cu mana de lucru ma costat 1500 lei, cam mutl cand ii dai pe toti odata :))), dar s a rezolvat. Mai am un hop si gata. Bafta.


  11. Azi am fost la un service pentru o verificare pe tester, printre care l am rugat sa vada daca poate sa mi schimbe limba, din pacate nu a reusit sa faca nimic, mi a spus ca masina ar avea un cod de service si nu se poate umbla in softu ei........... oricum nu ma las pana nu o schimb.


  12. @Alexandru Marius

    Am si eu o intrebare de bula, dar capota ai ridicat-o ? Ce scrie pe trager ? Dar butonul cautare se apasa greu ?

    Cumva pe trager ai un abtibild cu WSS-M2C913-B ?

    \Si totusi discutia este cu si despre distributie .

    Din pacate nu mai am nici un abtipild la motor, cei de la spalatorie au fost foarte "constiinciosi" si au spalat tot, cand au pus jetul de apa au zburat, am mai gasit decat 2, dintre care unul este de la AC, iar celalalt este o avertizare pentru radiator. oricum m am linistit, am sunat in acesta dimineata la primus auto si ei mi au spus ca pentru motorul meu folosesc 0w30 de la castrol. Acum nu cred ca e mare diferenta intre 0w30 si 5w30 edge de la castrol, exact cum mi a spus mecanicul. Multumesc mult, si imi cer scuze daca am aglomerat topicul cu alte probleme decat cele pentru care a fost facut.