ZZZ

Membru
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by ZZZ


  1. scuze ca nu am raspuns .

    am fost plecat ceva timp din oras si nu am avut cum sa masor.

    de ce bat io in lung si in lat cu motorul t5??....ideea e ca io am participat la curse de drag si cu un t4 intru in aceeasi grupa unde intra si un t5 asa ca mai mult ar merge un t5 datorita cuplului mai mare

    chestia e ca si un t4 ar fi bun pentru ca e mai usor decat un 1.7. inca nu sunt decis 100% mai caut date, ma mai informez vad io pana la urma...

    oricum orice sfat e binevenit si il voi lua in considerare


  2. da stiu ca e din aluminiu si cu ajutorul lui adi2727 am aflat niste dimensiuni ale compartimentului motor de la volvo 850. cutia cred ca va ramane a motorului.

    inca nu am ajuns unde am masina sa fac masuratorile ca am scapat tarziu de la servici, poate in weekend.

    ma gandesc ca pe logan a intrat un vr6, dar pe un volvo 480 care are un hectar de bot sa nu intre un t5? vedem in weekend:D


  3. ba ma ajut foarte mult distanta dintre lonjeroane pt ca motorul t5 e in 5 cilindrii, iar eu am 1.7 in 4 cilindrii tot transversal si cutia e tot sub filtrul de aer, vreau doar sa stiu daca incape in compartimentul motor si suportul din spate e prins tot de caseta de directie. Ca si prindreri sunt asemanatoare intre ele. Nu ma intereseaza daca a mai facut cineva sau nu, Vreau sa stiu doar lucrul asta , v-as vi recunoscator daca ma puteti ajuta!!

    multumesc!!! am rezolvat problema.

    se poate inchide topicul


  4. Va multumesc pentru urari baieti!!! Detin acest volvo din 2008 si are foarte multe curse legale si ilegale la activ plus raliuri tehnico aplicative. Acum de vre-un an jumate am facut tinichigeria adica pajasele spate inlocuite cu unele de golf 2 de fata si s-a latit cu 4 cm pe fiecare parte. bara spate adusa dupa noile pasaje si am intarit suportii cadrului motor ca s-au rupt de 2 ori. Astept sa vina primavara sa o vopsesc si sa mai strang niste banuti ca e destul de greu, dar pasiunea cere sacrificii.

    un link de la un raliu tehnico aplicativ


  5. Iti multumesc mult eu caut de vreo 6 luni si nu am gasit nimic. Maine ma duc sa pun ruleta pe masina sa vedem ce iese, fac swap sau stand alone pe 1.7 turbo. Ca si prinderi sunt asemanatoare motoarele sper doar sa incapa intre lonjeroane, restul ma descurc eu cat am flex si aparat de sudura nu e pb:D. Te tin la curent cu ce se intampla.


  6. scuze ca redeschid discutia la peste 6 luni dupa ultima postare, dar nu pot abtine....

    BOV-ul este un lucru, dupa parerea mea, destul de bun. si nu ma refer la sunet, ci la avantajele pe care le aduce turbinei: reduce presiunea exercitata asupra turbinei in momentele de decelerare. eu am pus BOV pe masinuta (impreuna cu manual boost control) si imediat s-a simtit. sunt de acord cu Matrixxx ca, pentru inceput, este bine sa faci "upgrader-uri" stage 0 si 1. intr-adevar, daca vrei putere suplimentara, nu este de ajuns numai un BOV, trebuie sa lucrezi si la injectoare (cu debit marit), un alt grafic de benzina (in ECU), cateva furtune schimbate (intercooler in principal - recomand SAMCO), regulator de benzina (mentine in rampa o presiune mai mare de min 2 atm cat este stock) si un manual boost control (regleaza presiunea in turbina).

    pe scurt, BOV-ul elibereaza presiunea din intercooler in momentul in care iei piciorul de pe aceeleratie (decelerare), presiune care in conditii normale s-ar fi "reversat" asupra turbinei. de asemenea, datorita lipsei de presiune, turbina isi pastreaza aproximativ aceasi viteza de rotatie ceea ce inseamna o reducere a timpul de raspuns al acesteia.

    asadar, BOV-ul (instalat corect!) isi merita toti banutii....

    M.

    Absolut corect ....


  7. pentru sera 400 modele turbo exista remaparea Richmode si aduce un plus de aproape 50 de cai. Am asa ceva pe 480 turbo de mai multi ani merge foarte bine si se se simt cei 50 de cai din plin. Face 100 km/h cam in 6.5 secunde

    si pe 400 m am scos la tulcea in 2009 14.3 secunde. VIteza maxima de 250 km/h testat de foarte multe ori :D:D


  8. nu imi vine sa cred acum mai multi ani un mos la vreo 80 de ani mi-a zis ca el facea treaba asta la motoare le de la barci si la motorete, mobre ce avea e. Atunci am zis ca e mosu senil si ca nu stie ce face dar observ ca exista treaba asta.

    O sa incerc si io treaba asta :D


  9. sunt posesor de 480 turbo proble mele sunt in felul urmator:

    -pompa de benzina te lasa

    -caseta de ditectie va pierde lichid

    -pasajele spate, eu le-am schimbat cu unele de golf 2 de fata si am latit-o cam 4 cm pe fiecare parte ca sa mi imi mai atinga jantele

    -bordul e dintr-un plastic foarte casant si se sparge f usor

    -triplele spate daca nu ai reglata luneta bine ti se vor sparge iarna cand o sa inghete si sunt foarte scumpe 2300 de lei setul

    - cablul de acceleratie eu am schimbat 2 cel original si unul din dezmembrari nou e 350 de lei si gasesti numai original

    -motorasul de relanti va face figuri adica o sa iti sta turata in 2000 rpm sau va oscila cand 2000 cand 1000 rpm

    -pe parte electrica e varza varza rau de tot , tot timpul si se va strica cate geva sau nu va merge, eu am mers fara semnalizare aproape un an ca nu stiam ce are si nimeni nu ii dadea de cap, pana la urma i-a dat de cap un nene

    Cam asta e in mare, eu nu am avut probleme cu apa absolut de loc a mea e din 1990 si nu am avut nici o gaura in podea cand am bagat=o la tinichigerie

    Volvo 480 turbo e o masina destul de costisitoare, ca vei baga benzina in ea ca un nebun si nu te vei putea abtine deloc sa ii tragi. Cu toate ca e destul de greu de intretinut si destul de stricacioasa mai ales pe partea

    electrica alta masina nu mi-as lua si pe asta nu o voi vinde niciodata :)


  10. consum la volvo 480 turbo cu calculatorul remapat si face cam 170 de cai consumul e in oras cam da 10-11 l la 100 km la mers foarte lejer iar in mers forta cu cu presiunea in turbina cam la 1.3 bar cam 20-22 l la 100 km.

    In afara consumul e de 6,5- 7,5 pana in 120 km/h iar peste ca cam 9-10 l la 100 pana in 180 km/h.


  11. Salut!!

    Nu stiu daca trebuie modificata capota pt inca nu am achizitionat motorul, am facut tinichigeria si la primavara urmeaza vopsitul, apoi cumpar motorul. Compartimentul motor semana destul de mult la seria 400 si la volvo 850.

    Pe mine ma intereseaza distanta dintre lonjeroane de la 850 daca aflu lucrul asta iti pot da mai multe informatii.Cu campota la mine la 480 nu e pb pt ca e din fibra si o pot modifica usor:).


  12. salut!!! sunt posesor de volvo 480 turbo (care a fost al lui yknot si al lui florin 82) si am calculator remapat adica merge pa modul RICHIMODE si face in jur de 170 de cai.

    Fostul propietar al masinii adica florin 82 a facut remaparea in anglia numai stiu cat l-a costata dar oricum e diferenta enorma. In RICHMODE face cam 1 bar presiune, iar

    eu i-am ridicat presiunea cam in 1.2, 1.3 bar cu injectoarele si pompa de benzina stock si mergea super fara detonatii fara nimic. Cu calculatorul stock nu merge mai mult de 0.9 bar .