NightWishMaster

Membru
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by NightWishMaster


  1. Buna seara

    La al meu S40 2.0D, apare frecvent dar nu permanent, un tremurat la ralanti. M-am gandit la injectoare, dar inainte de ele, suspectez un comportament cidat al EGR. Atasez 2 imagini in care apar anumite valori ale motorului. In prima, motorul este la ralanti iar a doua, motorul este turat la 3000rpm, in stationare.

    Nu ma pricep eu, sau EGR-ul nu misca? Voi ce pareri aveti vis-a-vis de valorile din imagini?

    Multumesc

     

    Untitled ralanti.png

    Untitled.png


  2. Salutare

    Mi s-a intamplat acum 2 zile, pentru a 3-a oara de cand am masina (S40 D4204T) sa-mi apara o sumedenie de erori in timpul mersului si sa  se opreasca motorul. Erorile sunt multiple (Brake system failture, Immobiliser see manual, engine system service required etc.) iar apoi masina reporneste sau alteori nu. In momentul cand nu porneste, apare Immobiliser see manual, am servo, electromotorul nu invarte iar stergatoarele o iau razna. Hiba poate dura cateva minute, ca mai apoi sa porneasca si sa mearga zile, saptamani fara nicio problema. Nu am reusit sa gasesc nicio explicatie pana acum, de aceea apelez la voi, in speranta ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si a gasit macar o explicatie, daca nu chiar o rezolvare. 

     

    Multumesc.


  3. Am montat un fel de angel eyes, doar că mult mai discret. Am folosit doua benzi autoadezive cu leduri și am securizat lipitori cu bărbate de plastic. Conexiunea electrica am făcut-o la alimentarea pozițiilor. Investiția este una minimă, practic 7 euro pentru patru astfel de benzi (am folosit doar doua din ele). 

    Benzile le-am găsit pe Amazon, ele fiind precablate și doar cu vreo 2 cm mai lungi decât necesarul.

    www.amazon.fr/dp/B00UL8BBGS/ref=cm_sw_r_other_awd_2T6swbVQQN81H

    DSC_0023.JPG

    DSC_0028.JPG

    DSC_0025.JPG

    1 person likes this

  4. Bună ziua,

    Cu ceva zile în urmă când am înlocuit volanul plus ambreiajul, am constatat ca una din capetele de la throttle nu mai putea fi acționata deoarece acel cremalier ce este pun în mișcare de către vacuum era efectiv lipsit de dinți. Asa am ajuns sa cumpăr tot acel throttle body în forma de Y lucru care mi-a permis sa curat tot uleiul ce cursese dedesubt, în locul unde toate furtunile de vacuum se unesc. Dar, dorind sa fac treaba pana la capăt, mi-am băgat nasul și am desfăcut toate racordurile vacuumului din acea zona, pentru ca mai apoi sa nu mai știu sa le pun la loc (profesionistă operatiune). De pus, am reușit sa le pun, bazându-mă doar pe imaginație și de poziția lor mai mult sau mai puțin fireasca. Mașina merge, pornește normal, dar consumă mai mult ca de obicei. Nu am reușit sa găsesc pe nicăieri o schema a acelor furtunoase de vacuum, de aceea sper ca cineva care are aceeași motorizare (d4204t) ca și a mea sa ma ajute cu o descriere, o poza sau eventual o schema desenata și din pix. Norocul e ca nu trebuie demontat nimic, doar capacul de plastic a motorului trebuie ridicat. Multumesc mult.


  5. Salutare. E timpul sa fac ceva cumparaturi, asa ca am pregatit urmatoarea lista:

    30650790 - 1 bucata

    8642162 - 2 bucati

    30644536 - 1 bucata

    30765108 - 1 bucata

    1161752 - 1 kit

    30666913 - 1 bucati

    30721387 - 2 bucati

    9468278 - 10 bucati

    La toate astea se adauga urmatoarele la care nu am cod sau nu doresc OEM:

    2 butuci fata, 4 flanse amortizor (2 fata, 2 spate), tot ce inseamna bucsi, pivoti si capete de bara pentru a-mi reface masina silentioasa (exceptand bratele), 4 discuri ATE plus placutele aferente, tot ATE si un kit volant + ambreaj.

    Am nevoie in prima faza de preturi pentru a-mi bugeta cheltuiala iar mai apoi sa discutam despre modalitatea de plata + livrare. Multumesc.


  6. Eu am reușit într-un final sa montez o instalație HID pe al meu S40, instalație compusă din balasturi OEM Valeo recuperate de pe ceva Scenic sau Espace și becuri China de 4300k. Lumina și-a păstrat geometria corectă pe care o ofereau și becurile halogen, doar ca la o intensitate ceva mai mare. Curios e faptul ca cu un alt set de balasturi tot OEM, dar Denso, computerul îmi indica bec ars, pe când cu cele Valeo, nu. Nu ma așteptam sa fie "canbus free"... Urmează în viitorul relativ apropiat să instalez și ce este necesar pentru spălarea farurilor. Știu, nu sunt legal și nici nu am șanse să devin legal.

    1 person likes this

  7. Donez sticla oglinda dreapta pentru S60. Am comandat-o pentru S40 si bineinteles nu s-a potrivit. Retur nu i-am facut, pentru ca e comandata de pe Internet si ar fi fost complicat si timpul nu mi-a permis. Oglina este noua, in cutie, si este produsa de Johns.

    Producator: JOHNS

    Cod producator: 90 22 38-83

    Coduri OE VOLVO: 30634720

    Detalii produs

    Incepand cu an fabricatie: 06/2004

    Pâna în an fabricatie: 05/2006

    Partea de montare: dreapta

    Oglinda exterioara / interioara: convex, cu incalzire

    Specificatiile de mai sus sunt preluate de pe un site, nu pot garanta decat faptul ca oglinda are codul producator 90 22 38-83 iar modelul este S60. Momentan ma aflu in Franta, dar ma ocup eu de transport prin ceva curier/posta.

    As prefera sa i-o ofer cuiva care are nevoie de ea (lipsa sau sparta). Toate cele bune.

    3 people like this