Coco17

Membru
  • Content count

    44
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Coco17


  1. Salut,

    Ne pregatim de drum lung spre frumoasa Romanie si tre sa schimbam pneu-urile. Momentan avem 225/45/17 94Y. 

    Am spus buget pana in 100€ pe pneu ( merita la cat am tras cu ea si mai avem ceva "operatii", printre care dat-ul la puterea normala si suntem adeptii drumurilor lungi: cand putem o intindem, stim ca nu-i place la oras B).

    Ma tot uite pe net ( probabil vom comanda pe net) si pe dimensiunile noastre gasesc pneu-uri cu mentiunea XL, runflat si un mic semn de exclamare: verificati daca masina este dotata pt pneu-uri runflat. Ma gandesc ca daca are deja 94Y, se pot pune tot 94Y ? Sau merge si alt indice? 

    Din cate m-am uitat, nu este nimic marca pe cartea de inmatriculare a masinii. Si nici manualul nu ma ajuta deoarece explica in general ce inseamna fiecare cifra si litera. De Y nici nu se pomeneste ;) 

    Marci:

    • continental - din ce am citit la pareri se uzeaza cam repede. Asta este 94W.

     http://www.123pneus.fr/cgi-bin/rshop.pl?dsco=125&cart_id=47305802.125.4584&sowigan=So&Breite=225&Quer=45&Felge=17&Speed=V&Load=94&kategorie=6&Marke=Continental&ranzahl=4&tyre_for=&x_tyre_for=&Herst=Continental&m_s=3&rsmFahrzeugart=ALL&filter_preis_bis=&filter_preis_von=&homologation=&search_tool=standard&Label=C-A-72-2&details=Ordern&typ=R-216032

    http://www.allopneus.com/CONTINENTAL-CONTISPORTCONTACT-5-225-45r17-94-y-53658.html

    Multam de sfaturi, 

     

     


  2. 13 hours ago, Lavi said:

    Îmi pare rau de ea ca e frumoasa dar ...bolnavioara:(((

    Sper sa o rezolvi, am ramas muta … nu ma mira, si aici in Franta fac porcarii la garaj. Si noi am tras mult cu masina noastra si inca mai avem ( la fel, o iubesc :)). 

    Poate incerci cu baietii de la garaj din Bucuresti ? Ei fac minuni;) Curaj!


  3. 13250545_1235592426460743_1322299594_n.t13249377_1235590869794232_1421059273_n.t13233482_1235590609794258_1551315601_n.tAm scos dpf-ul, schimbat tija swirl si debimetrul de aer. Dupa cateVa saptamani de cand am cumparat-o, s-a pus si turbo in miscare:)) 

    In sfarsit avem Volvo si vedem ce poate cu adevarat masina asta care ne-a papat litrii intregi de ulei si ceva fire albe :)) 

    Incomparabil fata de cum mergea inainte, thanks guys, big thanks! Mai avem ceva suporti motor de schimbat, stachetii, saptamana asta schimbam iar uleiul cu 5w30 ( de cand am scos dpf-ul nu mai papa bidonul de ulei, vedem dupa schimbul nou exact dar ar trebui sa fie bine)! 

    O duminica fain:)

     

     

     

     

     

    image.jpeg

    image.jpeg

    image.jpeg

    image.jpeg

    1 person likes this

  4. Nici noi….:( probabil ca problema la motor si papatul de ulei au fost de inainte, o fi stiut nu o fi stiut mosulica…asta e! Swirl-ul nu cred ca avea cum sa se strice in 3-4 saptamani de cand am luat-o, cred ca e problema veche neindentificata de cei de la Volvo in februarie. I-au recomandant sa schimbe EGR care este in stare buna, poate si pt ca l-a curatat un mecanic d'al mosului in martie… 

    Hai sper ca nu au fost chiar asa de socante pozele :) 

    A reusit de l-a spart pe tot, pus la loc, merge perfect…si au disparut mesajale de eroare. Dar mai e ceva de lucru ;)

    1 person likes this

  5. I'm back:) Dupa mini intalnirea din Franta cu Cristi Muresan, am programat un mini voyage pt domnul Braia. Masina papa ulei mult si motorul se auzea din ce in ce mai naspa. Tare ne-am "bucurat" de venirea lui Vadim, stiam ca o vom scoate la capat incet incet…dupa multe tentative nereusite de testat acest OZN (masina) pe la diferite garaje. 

    Diagnostic: tija swirl avea joc ( comandata deja), releu bujii, si …. DPF off. Am gasit pe cineva roman prin Paris care se ocupa cu DPF off parte electronica, iar partea mecanica se intampla chiar azi :) 

    Inainte de a-l scoate, motorul facea fff urat si incepuse sa scoata fum pe sub ea, prin spate, haos total…

    Ne-am dat seama ca DPF ( schimbat in 2014) a ajuns la data lui de expirare :(

    Si pt ca am intalnit oameni minunati pe forumul acesta, va pun cateva poze cu DPF care a fost scos cu mare chin ( neavand curent in parcare si suruburile sau ce-or fi alea f greuuu de scos, le-a taiat pana la urma).

    Urmeaza a fi spart, pus la loc, partea cu softul, asteptat Vadim , schimbat piesele si vazut cum se mai misca… + o mini-vacanta prin Titan la vara ;) 

    Numai bine!

     

    13101438_1235590686460917_1569163059_n.jpg

    13233482_1235590609794258_1551315601_n.jpg

    13249377_1235590869794232_1421059273_n.jpg

    13250545_1235592426460743_1322299594_n.jpg

    1 person likes this

  6. 1 hour ago, Terrapeutic said:

    Ce e drept nu am cautat prea mult unde sa postez, daca nu e locul potrivit, rog moderatorii sa modifice/stearga postul.

    Ideea e ca dupa o vizita la prieteni, am vrut sa fac ceva ce faceam in mod obisnuit inainte, sa ma urc beat la volan, crezand cu tarie in capacitatea mea de a conduce. Nu mai facusem asta de cand s-a nascut fiica noastra, dar era sa o dau iarasi prost. Intr-un final s-a urcat sotia la volan, copilul in spate cu mine, iar dupa 3 minute de condus, la iesirea din satuc control fiola. 

    Cu 2 saptamani inainte, prietenii nostri au venit la noi si acelasi scenariu, gratar alcool, la plecare s-a urcat sotia lui la volan, copil in spate, control fiola la iesirea din localitate.

    Initial ma gadeam ce "norocosi" am fost si la toate implicatiile economice pe care le-ar fi avut retinerea permisului. Apoi mi-am dat seama ca defapt oamenii astia nu "vaneaza" ci doar incearca sa previna ceea ce am scris in postul precedent. 

    Imi e greu sa cred ca sunt singurul care s-a pus in situatii de genul, dar daca e cazul ma bucur. Daca nu, sper ca postul sa fie un "reminder" atunci cand va aflati in situatia descrisa, de a nu alege volanul si de a gasi o alternativa.

    Numai bine.

    P.S. Controlul a fost doar pentru alcolemie, nu au cerut nimic altceva, nu permis, nu asigurare, nimic.

    Cunoastem … Ceva de genu faceam si noi inainte cu ford-ul (mai ales ca se accepta 1-2 pahare p'aici la volan), mergea singura masina, stia drumul pana acasa in alcoolului. Insa de cand cu Volvo…am reglementat situatia. Momentan merge in modul de protectie fara turbo deci nu este prea nervoasa, oricat ai accelera-o, tot 90-100 prinde , dar la cat de usor se conduce si la cum atrage ochiul pe strada…mai bine spun stop la urmatorul paharel! Numai bine ;)