DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

am pus cauciucuri de iarna cu "tinte" pe Kia. Cele care au fost, fara tinte, cred ca le voi folosi un sezon, vara.

post-6365-0-09963700-1389264990_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am lăsat-o fără baterie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ajutorul lui Zack, astazi la intalnirea de la Penny, am descoperit ca am doua becuri pe faza lunga, nu unul cum credeam.

Deci se cere inca 4 bucati (sa fie si la ceata) "assbreaker plus" H3, nu numai de H4, cum am achizitionat deja... dar nu le-am montat. :)

Era sa uit... tot la Penny, Claudiu Puiu mi-a donat un bec de pozitie din ala "cireasa", de 5w. Aveam unul ars. Multumesc inca odata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am plecat de la Penny...am mai stat cu Adina, Vadim si Andu in parcarea subterana la Plaza. Am reusit sa pornesc incalzitorul auxiliar la s80. Panica mare pe Andu...ce-i drept a scos putin fum (nici 10% din cat scotea inainte sa il demontez) dar avea un "huruit". Sunt curios daca o sa mai porneasca neajutat de dice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huruitul e de la motoraş. Ce eroare dă? Nu cumva e low signal?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Panica mare pe Andu...

Panica mare pe mine? Tu-ti mamaliga ta!!! Tu nu intelegi ca nu-ti merge bine si risti sa iei foc? Mai te si lauzi ca nu mai ai teava de la evacuarea heaterului :violent1: :violent1: :violent1:

Huruitul e de la motoraş. Ce eroare dă? Nu cumva e low signal?

Avea eroare la blower-fan, nu mai stiu ce zicea Dice-ul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate imi aduc aminte avea eroare de signal missing prima oara. Dupa cateva incercari (de pornire....de sters erori) l-am pornit. Andu nu intelege ca huruitul este intradevar de la motoras dar AVEA TURATIA de 9450 de rpm. Fum nu a iesit prea mult... Totusi nu mai pornise de mult timp. Cred ca e normal.

Teava de evacuare nu o mai are. Daca scuipa foc....topeste asfaltul :cursing: (evacuarea fiind spre asfalt)

Lasand glumele...ieri am observat si o eroare pe senzorul de temperatura. Vida spunea ca imi indica mai multe grade decat trebuie. Asa si este!! Diferenta intre s80 si xc90 la afisarea gradelor C (exterioare) este de 3 grade C. Spunea (Vida) ceva de "coroziune"....de curatare.

ps: Am incercat si la xc90 sa pornesc webasto-ul...dar fara succes. Dadea ba signal too low....ba too high. Cred ca este blocat motorasul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maine am drum spre bucuresti, ma poate ajuta cineva cu o scanare, unde si cat costa ?multam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panica mare pe mine? Tu-ti mamaliga ta!!! Tu nu intelegi ca nu-ti merge bine si risti sa iei foc? Mai te si lauzi ca nu mai ai teava de la evacuarea heaterului :violent1: :violent1: :violent1:

Avea eroare la blower-fan, nu mai stiu ce zicea Dice-ul!

Da, ăla e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Până la urmă, am ajuns la sfaturile lui Vadim, după ce m-am săturat să tooooooot înlocuiesc pompe de servodirecţie şi am desfăcut-o pe una, să-i înlocuiesc simeringul şi ce oringuri mai are ea p-acolo.

Manoperă banală, cum ştiam, dealtfel. Nu mă apuc să o descriu, cine vrea să facă, îşi dă seama chiar dacă n-a mai desfăcut un şurub în viaţa lui.

Am folosit un kit de reparaţie pentru pompe ZF de BMW ser. 3 (BMW PN 32412229679), pentru că Volvo, în măreaţa lor zgârcenie, nu au kit de reparaţie pentru pompele de servodirecţie montate pe P2.

Evident, la contraargumentul pe care i l-am servit lui Vadim tot am ajuns.

Kitul îl am de la Trami Târgovişte, pe care-i recomand cu căldură.

Am dat jos bucşa de aluminiu de pe conducta de presiune de la servodirecţie ("turul") şi i-am pus una de oţel. Cu maşină de sertizat manuală. Bestial! Nu mai curge nimic pe-acolo, acuma. Acuma, curge pe la ai'laltă sertizare... :slap: ...probabil din cauza manipulării conductei.

Edited by HEIMÐALLR
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

maine am drum spre bucuresti, ma poate ajuta cineva cu o scanare, unde si cat costa ?multam

Salut,

Poate te ajuta Adi (Dinoco) daca nu are treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau Bogdan G, daca nu are planificat ceva, sau Midnight!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu i-am facut urmatoarele:

- i-am incarcat bateria;

- am deschis capota (am cablul rupt);

- am verificat motorasul farului stang ca nu mai mergea reglajul pe verticata - la proba a mers, dupa montaj ba merge, ba nu merge;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ai deschis capota?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru T5-ul de la prietenul meu de aici am modificat iluminarea instrumentelor de la Raid. Iluminarea "din fabrica" (poza 2) era prea puternica si (mai important) nu era verde :smile: A fost f chinuitor mai ales dezmembratul acele s-au dat f greu jos, in ele sunt 2 mini SMD LED (cred ca au 1,5mm) . Am lipit leduri mai slabe si verzi, Culoarea din poze nu corespunde realitatii, verdele nu este asa de penetrant in real life.

La a mea am facut primul test real life cu ceasul pentru incalzirea auxiliara (inca nu avem temperaturi sub 0° dar macar asa :( ). Am setat ceasul cu ora plecarii la 7:30 si masina a fost calda :smile:

post-5223-0-40603300-1389684213_thumb.jp

post-5223-0-35675500-1389684214_thumb.jp

post-5223-0-20373800-1389684215_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina mea a facut 200.000 km si a primit urmatoarele:

- revizie

- verificare generala articulatie fata + spate

- montat bare transversale pe plafon

- verificare lichide,sistem de franare,rulmenti,etc..

Saptamana viitoare urmeaza un drum de 3500 km.

Multumesc pentru ajutor Capi_1977.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ai deschis capota?

I-am rupt/s-a rupt cablul care actioneaza broastele capotei. Norocul meu este ca s-a rupt din interior, de langa clapeta/maner!

Am scos cablul din maner si am taiat din camasa cablului o bucata de 4 cm! Taietura am facut-o cu un bomfaier mic (am taiat o spira cum se vede in poza). Dupa ce am indepartat bucata de camasa taiata, cablul era mai lung decat camasa cu 4 cm. Am bagat pe camasa o inelara de 6 (gen opritor) si cu un patent am tras de capatul cablului.

post-1775-0-57365800-1389685309_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu i-am refacut acum 2 zile cablul de la capota , la indrumarea lui Alexut am folosit un cablu de bicicleta care a costat fix 3.5 Lei :lol: Cel oem era in jur de 200 Lei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu i-am refacut acum 2 zile cablul de la capota , la indrumarea lui Alexut am folosit un cablu de bicicleta care a costat fix 3.5 Lei :lol: Cel oem era in jur de 200 Lei :D

Tu oricum ai o bicicleta! Acum tragi de manerul ala si schimbi pinioanele, sa fuga mai tare :hello2: :hello2: :hello2:

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Brava cat de lung trebuie cablul de la bicicleta ca sa ajunga de la maner pana sub capota si bineinteles cu ruta ocolitoare ca sa nu treaca peste motor. Am un prieten ce nu-si poate deschide capota ca are firul rup si poate as reusi sa fac ca Andu si apoi ca tine. :) Daca as lua cablu de bicicleta pentru schimbator spate la pinioane ar ajunge ca ala e cel mai lung.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti lua cablu otelit multifilar muuuuuuult mai lung decat cel de la schimbator (il iei la metru - şufă metalica). Degeaba iti da Vadim cote, ca el are 850, si nu au aceeasi lungime cu masina prietenului tau (decat daca are tot 850/X70).

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cablu de bicicleta ma gandeam cel mai mult ca firele alea au in capat turnat plumbul ala mic care o sa-l bag la maner. Asa daca ma duc sa iau la metru nu gasesc cu plumbul ala in capat si n-am acut nimic. Nu stiu daca la Obi as gasi ceva de genu. Prietenul asta al meu are bamveu ma gandesc ca distanta va fi cam aceasi dar totusi trag o fuga pan' la OBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Obi nu cred ca au cabluri de bicicleta...au chestii mai "uzuale". La un magazin de biciclete gasesti sigur...mai bun poate ar fi de la motocicleta sunt eventual ceva mai "sanatoase"

Asa ceva http://www.ebay.de/itm/Universal-Kupplungszug-Bremszug-250cm-Seilzug-Hulle-Roller-Motorrad-Mofa-Quad-/200995289664?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2ecc40ba40

Edited by Cristian Scutaru
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristian cred ca iau asta de pe ebay ce mi-ai trimis ca vad ca-i hotarat si 2,5 m e imposibil sa nu ajunga. Multam fain Cristi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VLP:Cu placere si drum bun!

@ Cristian felicitari pentru cele realizate si spor la treaba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now