DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

O să detaliez probabil şi ce cumpărături am făcut, văd eu dacă am chef.

Zine bre' si noua, pe mine m-ai facut curios! ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tadaa :smile:

post-5223-0-52292800-1391718088_thumb.jp

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

azi i-am cumparat de la dezmembrari piesele "sagetate" din poza. Nu stiu cum le zice. Sagetile de sus arata pozitia lor pe masina.

M-au costat 10 sek(ca. 5 ron) amandoua.

Pe drumul de intoarcere m-am intalnit(invariabil) si cu 2 reni....

post-6365-0-02393300-1392043438_thumb.jp

post-6365-0-37621800-1392043499_thumb.jp

6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am luat de la vama sonda noua lambda din USA (produsa pt Germania btw :smile: ), ieri au ajuns si senzorii cu ultrasunete pentru sistemul de alarma Guard. Azi am sa schimb alternatorul si compresorul de A/C si eventual montez senzorii de la Guard daca mai ramane timp.

post-5223-0-65472100-1392102546_thumb.jp

post-5223-0-20396700-1392102548_thumb.jp

post-5223-0-08367100-1392102549_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am alimentat-o cu 200 ml ulei RAVENOL in 2 T si 50 litri combustibil..........si nici nu scoate fum :smile:

Edited by Stronghold
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update de pe front :smile:

Montat compresorul si alternatorul de 100A. Daca scoti alternatorul afara schimbatul compresorului e foarte relaxant. Cand am montat compresorul nu am fost atent ca se poate monta inainte sau dupa prinderea de la suport. Evident ca initial (Murphy conform) l-am montat dupa prindere si statea prea in spate. Dupa ce am corectat pozitia si am montat si restul, am dat prima cheie. Motorul a pornit fara probleme in schimb se auzea un zgomot dubios de la alternator si mirosea si cumva a ars :( . Dupa vreo 2 minute de mers alternatorul se incinsese asa de tare ca nu se mai putea pune mana pe el. Asa ca am dat iarasi jos alternatorul si am montat inapoi pe al meu de 80A. Ce mai era ciudat dupa ce am oprit motorul cu alternatorul de 100A lampa de la baterie din bord a ramas aprinsa :confused2:

Am sa cumpar un alternator nou (reconditionat) si cu asta basta. Nu mai fac experimente .

La urma ca sa nu raman cu gustul amar de la semi fail am fost si am spalat-o :D

post-5223-0-57730400-1392146404_thumb.jp

post-5223-0-46798000-1392146405_thumb.jp

post-5223-0-24055400-1392146406_thumb.jp

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La toate 850 ramane apins indicatorul de baterie . Initial si eu am zis ca este defect dar m-am lamurit ca "asa face toate" :P

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu alternatorul din fabrica de 80A nu face asa. In Vadis scrie ca la bordurile VDO se conecteaza o dioda care contracareaza efectul...La nici un alt 850 de pe aici nu am vazut sa faca asta si am avut contact cu macar vreo 15 as zice la care mi-ar fi sarit imediat in ochi becul respectiv .Si lampa a ramas aprinsa macar 2 minute dupa ce am oprit motorul,

Am citit acuma in VADIS ce e cu dioda respectiva. E pentru altceva totusi: e posibil ca alternatorul sa trimita curent pe D+ la pompa de benzina si aceasta mai merge un pic dupa ce opresti motorul

Dioda VDO.pdf

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaaaaaaaaa la mine ramane aprins 1/2 secune sau mai bine zis cat se mai inavrte motorul dupa ce i-am luat contactul. Mi se pare dubioasa treaba cu 2 minute dupa ce ai oprit masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta face si al meu e practic ultimul bec care se stinge incet cu fading :) Ok atunci e normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reparat un set de senzori cu ultrasunete pentru alarma Guard. Emitatorul si receptorul fusesera taiati :(. Am reusit sa gasesc totusi componente identice cu cele originale. Acuma astept sa ajunga 2 izolatii din cauciuc pentru ca sa arate cat de cat normal. Initial am incercat sa le "imperechez" cu componentele de la x70 dar nu erau compatibile piesele, nu reactiona decat la zgomot si nu la miscare (ceea ce m-ar fi interesat)

Si versiunea cu piese de la V70

Si sirena? Unde e sirena?? ???::)

Sirena e in posta la fel ca si acumulatorul nou pentru ea :D

post-5223-0-12104000-1392279909_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am montat pe V70 un Powerbox de la G-TECH cumparat de pe ebay.de cu 45 euro inclusiv transport. Motorul parca ''trage'' mai bine in treapta a2a si a3a, cutia schimba mai ''jos'' cu vreo 100-150 turatii si totul pare ok insa ma gandesc daca merita sa-l las montat, mi-e teama sa nu-i dauneze cutiei de viteze. Legat de consum ar trebui sa fac un drum de Brasov pentru a-mi da seama, in trafic urban este greu de sesizat.

Aveti idee, trebuie agreere pentru montajul unor asemenea ''cutiute''? Daca ma opreste Politia imi poate lua talonul pentru asa ceva?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi mi-am facut timp cateva ore pentru masina!

- montat fete de usi, reconditionate/lipite acum cateva zile

- schimbat mufa sondei de marsarier, care mai facea figuri cateodata

- schimbat panoul de sigurante motor

- schimbat senzorul de nivel lichid solutie de parbriz

- schimbat proiectorul ceata dreapta, care era crapat

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi i-am dat farurile jos, i-am transplantat lupele pe farurile noi si i-am remontat instalatia de xenon.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt la acelasi capitol. :)

Am intrat in posesia unor faruri de rezerva. Inca nu am apucat sa le examinez si ca orice la masina asta, va trebui sa le cercetez starea cu cartea in mana, ca inca imi prind urechile non-stop.

Cand am luat masina am zis, grozav, am nimerit inca un Volvo chior... Dar situatia s-a imbunatatit substantial dupa mici reglaje (mici, pentru ca aparent reglajul stanga-dreapta nu functioneaza, iar acum focalizarea se face foarte pe centru) si testarea unui Silverstar, care a imbunatatit lumina peste asteptari.

Pana la urma tine si de becuri, iar bec ce avea inainte numai la masinile din anii 80-90 mai tin minte sa fi vazut.

Daca e vreme faina maine, as avea de scos farurile afara si eventual sa transfer componente de pe cele achizitionate astazi.

Prefigurez lumina peste medie, ceea ce e imbucurator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i-am schimbat etrierii dr fata si spate. am completat cu Ate blue Racing lichidul de frana, zic completat deoarece inca n-am apucat sa-i fac aerisirea....

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am schimbat volanul cu unul din piele si comenzi cruise si audio,multumesc inca o data Codrut ;)

Mai trebuie sa caut si un airbag cu modelul nou de sigla si e complet face-lift! :D

Am observat ca volanul nou avea un fel de contragreutate sau ceva de genul in el,pe cand cel vechi al meu nu o avea....oare ce rol o avea?? E vorba de chestia incercuita cu rosu in poza.

Acum marea si deosebita mea surpindere a fost sa constat ca MERG comenzile audio,desi masina nu a fost echipata cu asa ceva pana acum si am schimbat si HU din 403 in 803.Cruise-ul se aprinde si el,dar doar atat....fara ON.Merg inculsiv si luminile de pe butoane.

post-519-0-64094400-1392588223_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cand ai schimbat HU-ul, nu cumva ai pus soft la reprezentanta? Daca da, inseamna ca din aceasta cauza merg comenzile

Contragreutatea nu stiu ce este si este prima oara cand vada asa ceva (din 3 volane pe care le-am schimbat la masina mea, nici unul nu a avut asa ceva)

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...]

Am observat ca volanul nou avea un fel de contragreutate sau ceva de genul in el [...]

Se numeşte "oscillation damper" şi ar trebui să aibă PN 8666887, la S60. La V70 şi S80, e diferit. Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am calcat in viata mea la o reprezentanta pentru service :D In ViDA imi vede HU 403,adica cel vechi... :dontknow:

Da si mie mi s-a parut ciudata ''greutatea''.La mers parca nu am observat diferenta intre cel vechi si asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am reusit sa-i schimb amortizoarele spate cu unele OEM, si de bucurie i-am facut plinul (ma rog, vreo 60 litri).

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cea alba:

- schimbat oil trap + futune

- montat boxe suplimentare in portbagaj

- inlocuit leduri plafoniere si lumini de la picioare

La ce neagra:

- inlocuit fise bujii

- inlocuit bujii

- inlocuit capac delco

- inlocuit pipa delco

- inlocuit bobina aprindere

- inlocuit simeringuri planetare

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat discurile frana spate+ placute frana ATE( 322 ron setul discuri+150 placutele frana), reparat scurgerea de ulei a senzorului de ala axa cu came (avea oring-ul copt si rupt), completat putin ulei mobile1 5 w30, schimbat tampon cutie OE (ionut_lup-130 lei cu tot cu transport) + tampon motor OE( Alex- 570 lei cu tot cu transport), spalat masina( sa nu ma duc cu ea in service plina de noroaie) si am mai schimbat si piulitele de janta aliaj (10 lei piulita). Pret manopera 210 lei. Durata service aprox 3 ore. Cam atat ptr o zi de marti :)

Multumesc lui Alex(Mc) si lui Ionut ptr piese.

Sent from my iPhone using Tapatalk3a3yrudu.jpgqyjapeba.jpga6amunev.jpgehatygu5.jpg4aju7asa.jpg

Edited by nionut76
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now