DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Buna ziua domnu`controlor

Offff !

Mi-ai promis !

Buna ziua domnu controlor ! imi pare bine ca esti prin preajma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua domnu`controlor

Buna ziua domnu controlor ! imi pare bine ca esti prin preajma :smile:

Mie nu-mi pare bine sa ma chinui sa inteleg ce scrii !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu-mi pare bine sa ma chinui sa inteleg ce scrii !

Cat OffTopic :cursing:

Edited by zack
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sod off the topic! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am descoperit, în sfârşit, care era sursa scârţâitului pedalei de ambreiaj, după ce mi-am rupt şalele desfăcând-o de tot, inclusiv arcul ajutător şi după ce-am băgat vaselină siliconică inclusiv în burduful master cylinder-ului... da' nu vă spun, că e de râsul curcilor...

De asemenea, am desfăcut faţa de uşă stânga spate, să-i înlocuiesc beculeţul. Evident, n-am comandat altul, că e cel puţin 4,8 euro în Germania şi aproape 10 euro la Midnight Caller, am recuperat soclul şi capişonul celui vechi şi am pus unul de-un leu ş-un pic... ;D

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se da jos greu pedala? Merge mai usor dupa ce ai pus pe "Vasilica" acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, am mai vorbit despre asta, ai uitat? :slap:

Teoretic, se dă foarte simplu, însă, practic, ai toate şansele să-ţi scapi cheia-n dinţi sau piuliţa-n gură şi s-o-nghiţi - caz în care chiar ajută vaselina - şi, dacă nu ai şale de chinez care a trecut Pacificul într-o valiză, e a' dracu' de greu... eu am mers la o maseuză oarbă, după aia. ;D

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am descoperit, în sfârşit, care era sursa scârţâitului pedalei de ambreiaj, după ce mi-am rupt şalele desfăcând-o de tot, inclusiv arcul ajutător şi după ce-am băgat vaselină siliconică inclusiv în burduful master cylinder-ului... da' nu vă spun, că e de râsul curcilor...

Pai ce, scârtâia pantoful?

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau osul, de la batrinete :kiss2:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La V70R de la un amic am dat ieri jos galeria de admisie ca sa cautam sursa pierderilor de ulei (motorul era "uns" bine, si cum uleiul ajungea si pe planetara a fost imprastiat f uniform pana in spate la toba de esapament :)

Cauza a fost relativ triviala: un furtun de la oil trap nu statea perfect si se scurgea pe acolo ulei pe bloc.

Azi urmeaza sa schimb la a mea sonda Lambda si prinderea dintre galeria de evacuare si catalizator; Daca mai ramane timp am sa pun si aditivul Liqui Molly in cutia de viteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce fel de aditiv este :) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce, scârtâia pantoful?

Nu. La pedală scârţâia ceva, dar de râsul lumii. Şi, totuşi, n-a fost deloc uşor să identific provenienţa sunetului. Scârţia exteriorul burdufului master cylinder-ului care atinge pe peretele din faţa lui (dintre habitaclu şi compartimentul motor).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit cu greu sa desfac prinderea dintre catalizator si galeria de eveacuare, piulitele sunt exact deasupra casetei de directie si evident ca nu ai loc "sa te desfasori". Un surub a trebui sa i-l tai cu un bonfaier pneumatic pentru ca sa invartea in gol :(. Aici am pierdut cam o jumatate de ora. Restul a mers destul de simplu si sonda lambda nu a fost o problema (neasteptat).

Pe distanta de la service pana la mine acasa consumul mediu de la BC a cazut de la 13,1 la 12,5. Am sa vad pe termen lung cum se comporta. Asa si ca senzatie as zice ca trage si mai bine. Sonda veche era deja de 20 de ani si 330.000km

post-5223-0-79866600-1394651597_thumb.jp

post-5223-0-41909600-1394651599_thumb.jp

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reconstruit traseul pentru admisia de aer. Instalatia mea de gaz Venturi nu poate compensa pentru aerul bagat "cu forta" cand masina merge. Adica presiunea care se creaza cand masina inainteaza si aerul practic este bagat cu forta in galeria de admisie (nu e turbo :D). Ce se intampla este ca de exemplu cand cobori o panta in frana de motor si apoi calci ambreiajul motorul moare pentru ca amestecul este prea sarac. Firma care mi-a montat instalatia pe LPG a anulat practic conducta care asigura alimentarea cu aer "proaspat" de afara si a ramas sa traga aer din compartimentul motor ceea ce evident nu este optimal. Instalatia nu este "compatibila" nici cu aerul cald tras de la galeria de evacuare (de ce habar nu am).

Solutia mea a fost sa cumpar o cutie pentru filtru de aer de la un turbo care nu are conexiunea pentru conducta care merge la galeria de evacuare, sa preiau (evident) doar baza si capacul de la al meu. Apoi la conducta de aer proaspat am taiat o gaura de 10x10 cm asa ca sa nu se mai poata acumula presiune in traseu.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai am primit garnitura si prinderea dintre stutul de la rezervor si rezervor. La mine prinderea se mai tine un pic in rugina si clapeta care impiedica benzina sa iasa din rezervor cred ca este blocata partial pentru ca atunci cand pun benzina (aia putina cat sa pot porni masina pana sa o trec pe gaz) pistolul de la benzinarie blocheaza imediat.

post-5223-0-86023700-1394794729_thumb.jp

post-5223-0-64250200-1394794730_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat ieri kit ambreiaj si ulei cutie,iam pus tot Sachs

1400 ron fara manopera

Share this post


Link to post
Share on other sites

am curatat toata instalatia de spalator parbriz [habar nu am cum i se zice] cu tot cu conducte si vas

post-6070-0-66447500-1394881607_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ai gasit ceva mizerie pe acolo sau ai facut-o asa de moft?

L.E:Acum am vazut celalalt topic :)

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut functional pilotul automat :D, nu pot spune ca am reparat, ca inca nu am gasit defectul, insa acum functioneaza :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saptamana aceasta : Schimb de ulei -am folosit CASTROL EDGE PROFESSIONAL 5w30 1l-80 lei , schimbat filtre. Astazi , am schimbat toate colierele la furtunul de la turbo si am prins calumea furtunul epuratorului deoarece am avut mai demult problema clasica a ruperii clemelor de plastic . Urmeaza saptamana viitoare sa imi pun si pe fata folii OMOLOGATE cu protectie UV ( nu sunt negre sau fumurii sau cum le stiti , iar pt nestiutori , exista si pt geamurile din fata folii omologate atata timp cat vizibilitatea este de 95%).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rares alea se numesc folii antiefractie,daca nu ma insel :).

"Atât foliile auto cât şi foliile pentru clădiri, de diferite grosimi şi culori, in mod general sunt aplicate pe faţa interioară a geamului, dar există şi folii puternice pentru aplicaţii exterioare. În cazul unui impact sau al unei explozii, folia va reduce riscul spargerii sticlei, iar chiar dacă acesta se sparge, folia va reţine cioburile. Folia are un adeziv excepţional care va absorbi energia şi se compune din mai multe straturi de poliester cu rezistenţă ridicată la rupere."

Tin sa mentionez ca foliile astea is foarte bune,mai ales atunci cand cineva incearca sa iti sparga un geam de la masina.Indiferent ca sunt solare sau transparente,ofera siguranta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot pt necunoscatori pe fata ai de fabrica transparenta 70%, asa ca nu poti pune decat folie transparenta .

Sau anti-efractie cum a scris Lika mai sus .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-un final i-am tras o spalare zdravana pe anul acesta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

au venit(pe comanda)

- cap schimbator de viteze (pe pozitie, alaturi cel original)

post-6365-0-56801900-1394910793_thumb.jp post-6365-0-58244900-1394910804_thumb.jp

si bare transversale

post-6365-0-92098500-1394910835_thumb.jp post-6365-0-80977400-1394910845_thumb.jp

ce vor fi montate ...mai incolo :hello2:

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now