DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Revizia la 180000 cu actualizare soft, plus activarea geamurilor sa coboare si sa urce din telecomanda. Actualizarea nu stiu ce a adus nou, fiindca nici cei de la service nu au stiut sa imi spuna si deocamdata nu am observat nimic deosebit. Au zis ca o sa primesc un email cu toate noutatile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizia la 180000 cu actualizare soft, plus activarea geamurilor sa coboare si sa urce din telecomanda. Actualizarea nu stiu ce a adus nou, fiindca nici cei de la service nu au stiut sa imi spuna si deocamdata nu am observat nimic deosebit. Au zis ca o sa primesc un email cu toate noutatile.

Update-ul de soft face mici modificari in managementul masinii. Probleme de soft, care au fost frecvente la Volvo (chiar daca nu le-ai avut tu) si le pun preventiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pus rotile de iarna , tremuratul acela violent pe franare a ramas. 90% banuim (si eu si mecanicii) ca sunt discurile ovalizate pe fata (discuri ATE care au sub 3000 km) Merg zilele astea cu ele la verificat si revin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi cu ele la un strungar sa ti le puna pe comparator daca vrei un rezultat concludent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trance, a curatat cineva butucul cand ti a montat discurile? ....si esti 100% sigur ca ai bucsile de la bascula + pivotii ok?

Eu iti zic de acum ca discurile in sine nu au nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trance, a curatat cineva butucul cand ti a montat discurile? ....si esti 100% sigur ca ai bucsile de la bascula + pivotii ok?

Eu iti zic de acum ca discurile in sine nu au nimic.

da, totul a fost curatat dupa ce a fost scos discul vechi, absolut toate articulatiile sunt noi, cumparate de mine, lemforder

nu vad ce te face sa fi atat de sigur, daca vrei iti fac cadou (cu conditia de a nu le folosi niciodata, asta daca nu vrei sa mori) placute de frana ATE folosite fix o luna. Daca vezi cum sar bucati din ele si ce sarma au in textura te miri ca franau.

Eu nu bag mana in foc 100% insa am deja 3 pareri avizate si cam de pe la discuri ar fi problema. Mecanicii mi au confirmat ca nu sunt primele ATE la care au vazut asta. Cu cat un brand e mai cunoscut, cu atat tentatia de a`l face orezarii pe vapor e mai mare.

Mergi cu ele la un strungar sa ti le puna pe comparator daca vrei un rezultat concludent.

Asta am si zis mai sus ca voi face, insa, stii si tu, cam cu constatarea raman, din pacate.

Edited by trancenergy

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, totul a fost curatat dupa ce a fost scos discul vechi, absolut toate articulatiile sunt noi, cumparate de mine, lemforder

nu vad ce te face sa fi atat de sigur, daca vrei iti fac cadou (cu conditia de a nu le folosi niciodata, asta daca nu vrei sa mori) placute de frana ATE folosite fix o luna. Daca vezi cum sar bucati din ele si ce sarma au in textura te miri ca franau.

Eu nu bag mana in foc 100% insa am deja 3 pareri avizate si cam de pe la discuri ar fi problema. Mecanicii mi au confirmat ca nu sunt primele ATE la care au vazut asta. Cu cat un brand e mai cunoscut, cu atat tentatia de a`l face orezarii pe vapor e mai mare.

De curiozitate, cat te-au costat discurile+placutele ATE si de unde le-ai procurat, daca se poate spune... sunt schimbate si fata si spate?

Poti pune o poza cu discul si placuta cum arata in momentul de fata?

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca sunt ovalizate (parere de strungar nu de nea Gica de la colt), ca sa impacam si capra si varza si sa spalam rusinea, iti voi face cate un discount la fiecare comanda pana ajungem la pretul discurilor. Este ok ?

@agr350r: sunt luate de la mine toate cele si schimbate la Sergiu, care nu face treaba de mantuiala :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte ciudat fenomenul la trancenergy, parca in luna Aprilie sau Mai le-am schimbat si eu, discuri+placute - fata+spate, am peste 10000 km facuti cu ele ... cu toate ca am avut si 3 franari mai agresive pana acum, ma declar foarte multumit de ele!

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discurile nu se ovalizează la propriu decât foarte rar. Senzaţia de disc "cu optaş", se numeşte judder şi este de două feluri: la cald şi la rece. Vibraţia la rece e datorată modificărilor de formă a discurilor şi de obicei apare după utilizarea discurilor peste limita de uzură admisă. Pentru hot judder, problema este în structura discului, mai exact, apariţia acelor aşa-zise "hot spots". Şi acelea pot să apară şi mai repede de 2000 km, dacă materialul din care au fost construite discurile e de calitate necorespunzătoare. Şi despre ATE mai mulţi au spus asta.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-a mira sa nu fie garantie impotriva ovalizarii. Cautati hartiile din cutie.

La TRW mi-au dat garantie 18 luni impotriva ovalizarii. Semnat si stampilat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ORICE garantie trebuie montaj in service autorizat...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa s-a facut. Mi-au semnat si stampilat toate hartiile.

De aia am si fost la service cu ele, ca altfel le schimbam eu. :)

Pe viitor Incercati lista din link.

Sunt o groaza de ateliere autorizate RAR pentru Volvo in Bucuresti. E pacat.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde și cum ai fost păsuite discurile după schimb. O frâna violentă cu oprire pe loc va depune material de pe plăcuță pe disc și o să înceapă să bată. Dacă mai și ploua rezultatul este și mai "bun"

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic...Astea sint materialele din ziua de azi ,tratamente termice slabe plus costuri reduse cu fabricarea.Ce vreti si voi ,sa tina 10-15 ani?! Adio fonta suedeza ,norvegiana , romaneasca,etc :smile:

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic...Astea sint materialele din ziua de azi ,tratamente termice slabe plus costuri reduse cu fabricarea.Ce vreti si voi ,sa tina 10-15 ani?! Adio fonta suedeza ,norvegiana , romaneasca,etc :smile:

Welcome

china ;polonia etc

:)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi si ieri am incaltat masinile cu anvelopele de iarna. Sa tot ninga acum :evil6:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am cumparat lanturi pt. Roti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat cureaua de accesorii cu un Bosch, + placute frana spate. Cele mai ieftine repere disponibile.

Inca nu stiu exact cum sa transcriu n practica, dar nu prea mai vreau sa dau bani pe piese cu anduranta 80k +, cand eu nu stiu daca voi mai avea masina peste 4 ani.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu stii mai bine ce vrei sa faci. Pe mine nu ma lasa inima sa gandesc asa despre bijuteria mea.

Sa nu te joci cu vreo piesa ieftina si sa-ti blestemi zilele apoi din cauza daunele produse...

Macar undeva la mijloc spre sus, nu chiar minimale preturi la piese.

Sau un sfat: daca o sa vrei sa vinzi masina aici, nu e chiar bine sa scrii aceasta dorinta... se va gasi un cumparator sa-ti citeasca istoricul reparatiilor/pieselor , nu ?

Bucura-te de masina, eu stiu ca ti-ai dorit-o mult !

:iroc:

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat cureaua de accesorii cu un Bosch, + placute frana spate. Cele mai ieftine repere disponibile.

Inca nu stiu exact cum sa transcriu n practica, dar nu prea mai vreau sa dau bani pe piese cu anduranta 80k +, cand eu nu stiu daca voi mai avea masina peste 4 ani.

Un pic trebuia sa te gindesti cind ai cumparat-o cit va merita si cit va costa intretinerea si mai ales cit de bine a fost intretinuta.Euforia este mare la inceput cind o cumperi dar cind incep sa pice sau sa nu tina piesele ,revii cu picioarele pe pamint, financiar vbind.

Este f greu de intretinut acest model mai ales daca cumva nu ai carte service +plus fact reparatii etc ,sa stii ce si cum i s-a service-at ,tehnic vorbind.Si oricum dupa ~200oookm cit de suedeze OEM ar fi piesele ,incep sa se ceara afarauna cite una.

Grija mare si km cu bine :smile: .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba de bani aici si nu e greu de intretinut 960-ul. Chiar e ok.

Mi-a fost si imi este ciuda cum a plecat 440-ul cu toate piesele noi pe el, toate una si una.

Asta imi da de gandit.

In cazul de fata am luat niste placute ieftine pe spate, ca pas al diagnosticarii franei, sa exclud o cauza; imi pare cam moale pedala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now