Doru_bv

ce fel de ulei sa folosesc?

695 posts in this topic

La masini DPF e bine sa pui ulei pana la jumătatea jojei pentru eventuale regenerării eșuate cu creșterea nivelului de ulei

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am bagat mobile1 0w40 turbo diesel. o fi bun? astept pareri pertinente ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vederea recomandarea de a pune 3,3 l ulei la un schimb la 1.6 D - D4164T cu DPF, cat este de grav sa pun 3 litri de Castrol EDGE Professional C1 5w-30 iar diferenta de 0,3 litri - Castrol Edge ACEA C3, asta pentru ca mai am un litru rezerva si nu mai arunc minim 60 lei pe un bidon in plus de C1 ?

Edited by Dan Untea

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DanUntea O sa iti afume DPF-ul ca se amesteca cantitatile de cenusa arsal! :smile: Glumesc..

Crezi ca a mai facut cineva asa ceva!.Incearca ca nu distrugi motorul fiind 10% ulei un pic diferit dar insesizabil in asa cantitate dar logic respecta si tu recomandarile macar de dragul siglei :thumbsup2:

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saluta. Ce parere aveti despre aceste specificatii ?

Ai masina din grupul Vag?

Pentru Volvo nu este bun a3/b3/b4....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alanrich10 ai nevoie de 5w30 norma pentru ford la modelul tau S40 2005.Ma gandesc ca ai un diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este exact cu aceasi motorizare cu a ta , uita-te cu atentie .

Die Ölspezifikation wurde vom Werk geändert in 0W30 ACEA A3/B3/B4, siehe hierzu auch TIE Technical Journal 19246

D4164T . Discutia este de pe un forum din D , destul de veche , totusi de ce apare ca ptr acesta motorizare a fost schimbata specificatia de catre Volvo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi motor "ford "de ce sa nu pui ulei ford?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In egala masura este si PSA , iar acolo am vazut ca spec este A3/B3/B4.

Ce aduc in discutie este faptul ca in D a aparut o adresa in service prin care se anunta ca se schimba spec ptr motorul D4164T , cine poate sa confirme , sau sa infirme acest lucru in conditiile in care se stie ca acest motor are probleme cu ,, sludge " , si care este strict legat de proiectarea motorului si ulei ?

Plus faptul ca in tari precum A , F , D nu mai gasesti pe piata ulei Castrol cu spec A5/B5 ?

In egala masura este si PSA , iar acolo am vazut ca spec este A3/B3/B4.

Ce aduc in discutie este faptul ca in D a aparut o adresa in service prin care se anunta ca se schimba spec ptr motorul D4164T , cine poate sa confirme , sau sa infirme acest lucru in conditiile in care se stie ca acest motor are probleme cu ,, sludge " , si care este strict legat de proiectarea motorului si ulei ?

Plus faptul ca in tari precum A , F , D nu mai gasesti pe piata ulei Castrol cu spec A5/B5 ?

http://www.turbodynamics.co.uk/technical/understanding-turbochargers/critical-instructions-psa-16-hdi-turbochargers/

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.castrol.c...l-magnatec.html

http://magnatec.castrol.com/de/oil-range/

Atat timp cat cartea masinii zice sa bagi ulei 5w30 cu a1/b1, a5/b5 si doar in situatii speciale cand nu ai, sa bagi a3/b3/b4 dar apoi sa revii la cel standard atunci am sa bag doar ce scrie in carte(norma).In legatura cu marca fiecare face ce vrea.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasesti ulei FORD, care este 5W30, A5/B5, si e la pret de pomana (~30RON litrul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alanrich Este PSA motorul dar pe nici un PSA nu tine 300.ooo km iar turbina se strica chiar si la 30.ooo km pt ca grupul PSA foloseste & recomanda un ulei mai slab decat FORD/Volvo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu folosesc asa ceva si e 80 lei litrul

post-6144-0-13097300-1397154174_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 75RON litrul iei original VOLVO :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

intra si manopera in pret am uitat sa precizez la unul din cele mai de top serviceuri din Cluj :smile: adica 4x80=320 lei + filtrele si minuni dealea fara sa mai platesti manopera deci in opinia mea e rentabil . lasand povestile cu diferente de 2-3 lei ideea topicului cred ca e legata de uleiul si calitatea lui nu de pret pt ca aicia fiecare gandeste in functie de buzunarul lui:)

Edited by RaresC30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh atunci se justifica pretul

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

intra si manopera in pret am uitat sa precizez la unul din cele mai de top serviceuri din Cluj :smile: adica 4x80=320 lei + filtrele si minuni dealea fara sa mai platesti manopera deci in opinia mea e rentabil . lasand povestile cu diferente de 2-3 lei ideea topicului cred ca e legata de uleiul si calitatea lui nu de pret pt ca aicia fiecare gandeste in functie de buzunarul lui:)

Acel ulei este 50 lei litrul (si se gaseste si mai ieftin), daca mai pun ceva si la filtre, ajunge manoera la 150 de lei, pentru un schimb de ulei si filtre (care dureaza 15 minute) :slap:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acel ulei este 50 lei litrul (si se gaseste si mai ieftin), daca mai pun ceva si la filtre, ajunge manoera la 150 de lei, pentru un schimb de ulei si filtre (care dureaza 15 minute) :slap:

si ce imi pasa mie ca tu il iei cu 50 lei ?...si mai iti dai si facepalm pe banii mei. Sa ma apuc sa fac foamea ca la un schimb am iesit mai scump cu 100 lei ca nu stiu cine? Chiar nu imi pasa atata timp cat sunt banii mei . Si totusi de ce majoritatea raspunsurilor se leaga strict de pretul platit si nu se leaga de Calitate,Usurinta in a fi gasit , Poze cu sticla produsului ,si mai apoi Pretul raportat la Calitate ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calitatea cui ? Calitatea uleiului e aceeasi. A usurintei de gasit ? E pe toate drumurile !

Calitatea manoperei ? Aici e discutabil si se vede in timp.

Incearca mai putina agresivitate ca iti vrem binele, nu facem economie pe banii tai.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar eu nu sunt agresiv deloc .Poate in trafic

Adica vrei sa spui ca am vorbit agresiv? Si vrei sa imi dai ceva avertisment sau ban sau cum se numeste ? :smile:)haha fao !

Avand in vedere modul tau de exprimare , cred ca exmatricularea este cea mai buna expresie . Deci ....ca la scoala , exmatriculare 7 zile .

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

In egala masura este si PSA , iar acolo am vazut ca spec este A3/B3/B4.

Ce aduc in discutie este faptul ca in D a aparut o adresa in service prin care se anunta ca se schimba spec ptr motorul D4164T , cine poate sa confirme , sau sa infirme acest lucru in conditiile in care se stie ca acest motor are probleme cu ,, sludge " , si care este strict legat de proiectarea motorului si ulei ?

Plus faptul ca in tari precum A , F , D nu mai gasesti pe piata ulei Castrol cu spec A5/B5 ?

Sper ca am reusit sa atasez poza cu recomandarile cu care a venit masina din Germania referitoare la ulei. Dupa cum se vede a fost lipita peste cea cu care a venit masina din fabrica.

post-3717-0-79353800-1397326250_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tu nu vezi ca e lipit abtibildul peste cel de fabrica, la 1.6D si 2.0D nu are cum sa scrie A3/B3/B4 cand trebuie ulei 5W-30 cu norma WSS-M2C913-B.

@Rares, nu stiu de ce incerci sa ne arati ca ai bani, pana la urma ai un C30 1.6D, daca aveai vreun XC90 V8 mai intelegeam . Cat despre uleiul C1 pe care-l bagi in motor nu pot spune decat ca nu se prea gaseste pt ca nu se mai produce fiind inlocuit de Magnatec A5 5W-30 care e acelasi lucru cu Ford Formula F iar asta din urma costa max 30 lei / litrul .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BogdanG: lu' rares nu te mai obosi sa-i scrii, ca a zburat de pe forum

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tu nu vezi ca e lipit abtibildul peste cel de fabrica, la 1.6D si 2.0D nu are cum sa scrie A3/B3/B4 cand trebuie ulei 5W-30 cu norma WSS-M2C913-B.

Eu vad ca este lipit peste tocmai de aceea ma intreb: s-au schimbat specificatiile legate de norma de ulei sau cei de la volvo erau "pe pastile"? Cert este ca atunci cand am adus-o, in masina era A3/B3/B4 (conform unei etichete cu data si calitatea uleiului, agatata prin compartimentul motor).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now