Bogdan Ferariu

Volvo S80 2.4T, 200 CP, AUTOMAT - SA IL VAND SAU SA-I PUN GPL?

34 posts in this topic

Salutare.

Am un Volvo S80, motor de 2435 cmc, benzina, turbo, 200 CP, 212.000 km, cutie automata, an fabricatie 2001, adus din Germania in 2009.

L-am luat pentru deplasari la distanta in tara, deoarece ma saturasem sa fac aceste deplasari in masini (mai) mici.

Doar ca de la data achizitiei, aceste deplasari s-au rarit si s-au imputinat si in final au incetat.

Asa ca in prezent folosesc masina 70% urban, in Tg. Mures, drept pentru care am luat o alta masina cu cilindree mica, pentru oras.

Volvo imi ia in oras cam 16 %.

Am incercat sa vand masina, bineinteles fara succes.

Masina are o singura problema, la climatizare - nu porneste (mai exact, nu se opreste aerul conditionat, decat daca scot siguranta corespunzatoare), in rest totul merge ireprosabil.

Ma gandeam sa imi iau o masina de familie mai mare, gen Ford S-max, deoarece de la achizitia lui Volvo au mai aparut doi copii.

Deoarece nu pot sa vand masina, va intreb pe voi, membrii clubului, daca nu ar fi o solutie sa-i pun gpl.

Nu vreau nici sa o dau pe nimic, (pretul la care nu am reusit sa dau a fost 4200 EUR), mai ales ca imi place foarte mult masina, dar are deja 11 ani, si nu stiu daca merita sa investesc alti bani in ea, pentru gpl.

Ma gandesc ca daca ii pun gpl, si consumul imi va permite sa o folosesc si urban, ar trebui sa o mai tin vreo 3 ani, si sa nu ma apuce in tot acest timp dorinta sa imi iau altceva.

Masina imi place acum, nu sunt multe masini pe care mi le-as permite care sa imi ofere ce imi ofera asta, dar peste 3 ani va avea 14 ani. Nu e cam mult? Umblati careva cu un volvo de 14 ani, si cum e?

Voi ce parere aveti?

Edited by Bogdan Ferariu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Bogdane! Arunca un ochi pe topicul deschis de Stefan, el are S60, dar este acelasi motor ca al tau:

Bafta :hello: :hello: :hello:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si ce are daca va avea 14 ani ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si ce are daca va avea 14 ani ?

Incep sa pice piesele :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incep sa pice piesele :P

Pai masina se intretine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si ce are daca va avea 14 ani ?

Pai nu stiu, ca idee, daca tot nu-l pot vinde, mai bine sa am o bijuterie de s80 de 14 ani, da nu stiu ce presupune din punct de vedere financiar sa mentii o asemenea masina la stadiul de bijuterie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu stiu, ca idee, daca tot nu-l pot vinde, mai bine sa am o bijuterie de s80 de 14 ani, da nu stiu ce presupune din punct de vedere financiar sa mentii o asemenea masina la stadiul de bijuterie.

Trebuie sa te gandesti foarte bine care iti sunt prioritatile si sa iti faci niste calcule. Ideal ar fi sa ai o a 2-a masina de oras cu consum mic pentru "tramba" "lamba" iar Volvo-ul ca masina cu "M" mare pentru iesiri si relaxari.

Avand in vedere piata auto de la noi, e destul de greu sa vinzi S80-ul la un pret bun, poate doar unui cunoscator care isi doreste o asa masina, am vandut si eu un 2.5 T5 si stiu cum e.

Poti intretine masina pentru multi ani, nu stiu de cat timp ai masina ca sa imi dau seama daca stii ce inseamna intretinerea unui S80, dar banuiesc ca stii ca nu e ca la logan, dar sa recunoastem....masina iti ofera satisfactia si confortul pentru banii aia.

Apropo de masina de familie cu consum ok de oras, ai vazut noua Lodgy ? Am avut ocazia sa o vad si e chiar ok ca si pret\dotari\spatiu.

Un lodgy daily driver + s80 credca e vis :D !

Sper ca nu am incalcat regulamentul ca am mentionat alta marca

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa te gandesti foarte bine care iti sunt prioritatile si sa iti faci niste calcule. Ideal ar fi sa ai o a 2-a masina de oras cu consum mic pentru "tramba" "lamba" iar Volvo-ul ca masina cu "M" mare pentru iesiri si relaxari.

Avand in vedere piata auto de la noi, e destul de greu sa vinzi S80-ul la un pret bun, poate doar unui cunoscator care isi doreste o asa masina, am vandut si eu un 2.5 T5 si stiu cum e.

Poti intretine masina pentru multi ani, nu stiu de cat timp ai masina ca sa imi dau seama daca stii ce inseamna intretinerea unui S80, dar banuiesc ca stii ca nu e ca la logan, dar sa recunoastem....masina iti ofera satisfactia si confortul pentru banii aia.

Apropo de masina de familie cu consum ok de oras, ai vazut noua Lodgy ? Am avut ocazia sa o vad si e chiar ok ca si pret\dotari\spatiu.

Un lodgy daily driver + s80 credca e vis :D !

Sper ca nu am incalcat regulamentul ca am mentionat alta marca

Am facut drive test cu lodgy, nu-mi permit si s80-ul si lodgy.

Am masina din 2009, am facut vreo 40.000 km cu ea, nu mi s-a parut foarte scumpa intretinerea de baza.

Ca a doua masina am un symbol din 2011, 1.2 litri, da si ala parca consuma mult 8,5 in oras. Daca mi-ar lua volvo 20 de gpl in oras, aproape ca ar fi tot aia la consum, da la masina...

Acum sta in garaj de un an jumate, si prioritatea e ca platesc 900 lei impozit anual degeaba, si nu o pot vinde, si am nevoie de masina mare pt. copii.

Cred ca s80 e destul de mare, da am rezerve referitor la varsta ei.

Stiu ca nu e logan, am intretinut-o pt 40.000 km, dar au fost doar consumabile, si nu mi s-a parut scump.

Am un singur argument pt. care as pastra masina, si anume ca nu am gasit nicio masina pe care sa imi permit sa o iau in locul ei si sa imi ofere aceleasi sentimente/trairi pe care mi le ofera s80-ul.

Dar un singur argument e putin de aceea v-am intrebat, poate mai aveti si voi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Impaca si capra si varza ! Daca tot ai copii, iesi mai des cu ei la munte, la mare, si te vei bucura atat de natura, cat si de Volvo. De copii, ce sa mai zic ? Ei vor fi incantati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti place masina si ai ''microbul'' in sange eu zic sa o pastrezi,sa ii montezi un GPL bun si nu vei fi dezamagit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit .

Sub 8% in oras nu-ti va consuma decat un diesel de cilindree mica , 1,5 dCi de Reno ia cam 6.5-7% in oras si in afara de la 3% in sus , dar reno=0 confort . S80-ul iti ofera confort si putere ( dar peste tot confortul costa ) , gpl-ul clar merita .. la 16% benzina ia cam 17.5% gpl .... so consum 8.5%(benzina) , ceea ce mi se pare rezonabil , un 1.6 de logan ia 11 in Bucuresti .

My advice , fa-ti calcule si vezi cum iesi cel mai bine ( impozit , asigurare , consum ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Gpl-ul se amortizeaza in aproximativ 20 - 25.000 de Km. Daca ii faci in cei 3 ani cat vrei sa mai tii masina, nu rezolvi nimic. Trebuie sa-ti faci atent calculele de rentabilitate, sa nu te trezesti ca platesti in vans ca sa economisesti pe parcurs.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri.

Daca voi gasi o instalatie potrivita si o voi monta, va voi tine la curent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-l vinde ! ai masina !

O sa incerci sa iei alta masina insa n-o sa reusesti !

Si cu gpl si fara tot ai masina. Mai proasta cu gpl, insa ai masina !!!

Daca te calicesti te vei supara dupa. nu te arunca la stifturi (opel, bmw, vag, ai masina !)

Daca tot n-o poti intretine, macar ramii la o marca de prestigiu. Nu te mai gindi la hotii aia de la bmw.

Marca de prestigiu = volvo+ mercedes. Restul sint hoti mari, astia sint hoti mici !

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare !

Eu am un 2.0 t adica 1984 cmc ,180 cp, turbo din 2000 fabricatie. Instalatia GPL este Tomasetto montata acum trei ani si doua luni. Consum oras 14-15 gaz afara 8,5-9. Cu clima pornita se mai adauga un litru afara si doi in oras. Recent am facut 550 km cu clima pornita tot timpul cu 55 l gaz., deci 10 l gaz/100km. Raportul la benzina este 5,2 l benzina/100km (cu clima pornita tot timpul si afara 40 gradeC).

Vorbea cineva de calibrarea injectoarelor.Da se face daca-ti creste consumul si la un interval de timp sau km. Eu am fost la calibrare dupa 3 ani de la montaj si 22 000 km.

Eu unul sunt foarte multumit de masina si de instalatia de GPL.

Pentru rusinosi nu puneti inscriptia GPL pe geam si cereti la montaj priza de alimentare langa busonul de benzina.

Drum bun si concediu placut la toata lumea !

post-1208-0-12021300-1341734322_thumb.jp

post-1208-0-24177900-1341734358_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

... dar reno=0 confort

@Bogdan Ferariu >

Te afli pe un forum Volvo, unde majoritatea colegilor sunt niste impatimiti. Nu ca asta ar fi ceva rau. Iti sugerez insa sa nu pleci urechea chiar la toate remarcile... de genul celei de mai sus. Daca nu te-ai prins inca, ar trebui sa remarci ca pt un posesor de Volvo, restul nu sunt masini sau sunt masini cu "m" mic, confortul din Volvo e singurul care se poate numi confort (pai daca pana si ciudatu' ala de la TopGear a zis ca scaunele de la Volvo sunt cele mai confortabile, atunci asa tre' sa fie, nu? ... ca doar ala n-avea nici un interes sa zica asta, nu? ;) ) ... etc, ai prins ideea.

PS. Scuze pt offtopic

Edited by NFS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Concluzia: Nu o vinde, nu o macelari cu GPL, bucura-te de tot ce iti ofera un S80 T4, asa cum l-a facut producatorul suedez. Investitia in GPL si ingreunarea suplimentara a masinii plus pierderea unui spatiu din portbagaj nu merita. Vei plati in avans pentru o iluzorie economie. Practic, nu stii daca peste un an GPL-ul nu va fi la acelasi nivel de cost cu benzina. S-a intamplat asta cu motorina, asa ca mai gandeste-te.

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un S40 T4 si-mi place la nebunie, daca asi avea un S80 ca al tau,

nu l-asi vinde niciodata pe cativa banuti; ai super masina, cred ca ai ingrijit-o

si e ok, de ce sa pierzi timp si bani cu gpl-ul daca nu a fost montat din fabrica?

bucura-te de top-ul de la Volvo si fii mandru de ce ai, bafta si

CpNmTboooo!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Concluzia: Nu o vinde, nu o macelari cu GPL, bucura-te de tot ce iti ofera un S80 T4, asa cum l-a facut producatorul suedez. Investitia in GPL si ingreunarea suplimentara a masinii plus pierderea unui spatiu din portbagaj nu merita. Vei plati in avans pentru o iluzorie economie. Practic, nu stii daca peste un an GPL-ul nu va fi la acelasi nivel de cost cu benzina. S-a intamplat asta cu motorina, asa ca mai gandeste-te.

Ce inseamna a macelari o masina cu GPL?

De cand a aparut S80 T4?

De cand ai devenit un guru al masinilor volvo?

Bafta!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upss, imi cer scuze era vorba de S80 2,4T. Mea culpa.

Asta e parerea mea personala despre a pune GPL pe o masina ca Volvo S80.

In ce priveste afirmatia cu "guru", nu am devenit asa ceva. De aceea, ma retrag din topic, lasand loc celor indreptatiti la acest titlu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upss, imi cer scuze era vorba de S80 2,4T. Mea culpa.

Asta e parerea mea personala despre a pune GPL pe o masina ca Volvo S80.

In ce priveste afirmatia cu "guru", nu am devenit asa ceva. De aceea, ma retrag din topic, lasand loc celor indreptatiti la acest titlu.

Ideea este sa vii cu argumente cand faci niste afirmatii,nu doar in functie de parerea pesonala.

Ai mers vreodata cu o masina care are montata o istalatia de GPL?

Si pana la urma de unde rusinea de a merge cu o masina pe GPL?

Bafta!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali .. nu te obosii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea este sa vii cu argumente cand faci niste afirmatii,nu doar in functie de parerea pesonala.

Ai mers vreodata cu o masina care are montata o istalatia de GPL?

Si pana la urma de unde rusinea de a merge cu o masina pe GPL?

...

De cand sunt neavenite parerile personale pe forum ?

Si unde am scris eu ca e o rusine ?

Am scris ca nu merita investitia si ca e pacat de masina.

Vali .. nu te obosii

"Obosii" ?!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumright:

Din greseala am bagat un i .. trecand peste ... nu mai da sfaturi tehnice .

Avand in vedere ca nu se merita , stiu cel putin 4 posesori de Volvo cu Gpl ... care si-au nenorocit masina :laughing6:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri.

Daca voi gasi o instalatie potrivita si o voi monta, va voi tine la curent.

Concluzia: Nu o vinde, nu o macelari cu GPL, bucura-te de tot ce iti ofera un S80 T4, asa cum l-a facut producatorul suedez. Investitia in GPL si ingreunarea suplimentara a masinii plus pierderea unui spatiu din portbagaj nu merita. Vei plati in avans pentru o iluzorie economie. Practic, nu stii daca peste un an GPL-ul nu va fi la acelasi nivel de cost cu benzina. S-a intamplat asta cu motorina, asa ca mai gandeste-te.

Salut.As putea sa iti demontez afirmatiile f usor.Detin un asemena volvo s80 cu instalatie de gpl(o instalatie buna,nimik de zis,vialle - injectie multipunct),si pot spune ca este insesizabil mersul pe gpl fata de benzina,motorul nu se uzeaza deloc din cauza gazului care ajunge in forma lichida in injectoare..sa nu mai zic ca masina mea are 340 de mii km dar am curaj sa merg la orice service pt orice investigatie..

Baietii de aici : http://www.gieuroservice.ro/index.htm stiu ceea ce spun,si pe aceasta cale le multumesc pt modul cum isi trateaza clientii!

Citeste te rog regulamentul , ca si postarile pot fi demontate ;)

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now