Bogdan S

Povestea lui Blueberry

280 posts in this topic

Buna ziua!

Finalizat instalarea reglajului electric de faza scurta. (trăiască Cristi Scutaru, Know-how ul si schemele lui electrice).
Toate blank-urile de bord, ocupate cu butoane. ;D 
 

Făcut ITP-ul.

Noul look.

IMG_7510.jpeg

IMG_7498.jpeg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce dimensiune de anvelope ai montat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, brother Razvan.

225/45ZR17, dar PSC2 sunt vizibil mai mari decat Conti-urile care aveau aceleasi dimensiuni.

Old news, dar da, exista diferente de dimensiuni intre branduri, chiar dacă cifrele sunt aceleasi.

Combinand treaba asta cu Offset-ul mai mare la jantele de P24, fata de P80 (Tethys = 49 mm, Canisto = 43 mm), distantierele de 5 mm de pe spate nu mai sunt optionale, ci devin necesare, pentru a nu freca plasticele cu interiorul roții când mașina se înclina la urcări pe bordura.

Cand le încălzești umpic, mașina sta in mare fel pe serpentine și urcări/coborâri de autostrada la viteze semi-ortodoxe. ;D 

Edited by Bogdan S
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Efectuat revizia. Mobil 5w50, cu Metabond.

Schimbat duzele de parbriz tip perdea cu unele noi.

Curatat și ceruit jantele Canisto, pentru protejare “in storage”.

Multumesc.

Bogdan

IMG_7021.jpeg

C1A9DF7A-3C4D-409D-9FCE-D3EFF644AE25.jpeg

IMG_7977.jpeg

IMG_6778.jpeg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua!

Decontaminarea și ceruirea de iarnă finalizată:

-Vopseaua, tratată cu Collinite 915 Marque D’elegance.

-Jantele, cu o recomandare de la un amic. Foarte bună!

Plasticele protejate cu Chemical Guys Trim Gel.

Curățat și gresat cricul original.

Multumesc.

IMG_8249.jpeg

IMG_8248.jpeg

IMG_8250.jpeg

IMG_8251.jpeg

IMG_8253.jpeg

IMG_8232.jpeg

IMG_8243.jpeg

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Achizitionat volan lemn. Varianta de culoare închisă, cu noduri fix in locurile care trebuie (stanga și dreapta).

Urmeaza sa vina bord cu lemn, in stare perfecta. Lucky find in Sweden!

Achizitionat kit conversie COP (Coil on plug) pentru M4.3.

Achizitionat bobine independente Bosch noi, de S60.

Achizitionat SC-815 nou, de pe Tradera. Va fi montat in bordul care vine.

Achizitionat preșuri noi, bej, originale.

Multumesc.

IMG_7149.jpeg

DCA0AAB2-9790-4036-A7C0-EA7CA6D2A21B.jpeg

IMG_7138.jpeg

image.jpg

 

Edited by Bogdan S
6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_8449.jpeg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ești neobosit de pasionat. Felicitări!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Restul de poze, și ultimele chestii ajunse.

Bord și consola lemn de pe o mașina cu 67.000 km lovită ușor și dezmembrată in Suedia.

Stickere gel si elani de la SBM.

Dop OE care înlocuiește pe chiulasele RN capacul cu fișe aprindere. Cod OE 1397381. Se potrivește perfect.

Presurile despre care vorbeam ieri.

Mocheta de pe aceeași mașina cu km putini. Mașina respectiva a stat doar in garaj și nu este decolorata de la soare. O curățare buna au nevoie, totusi.

Găsit dopuleț pentru șurubul claxonului de alarma.

Gasit filtre NOS pentru sistemele de spalat parbriz și luneta. Good touch, ca nu se mai fabrica.

Cand se mai încălzește puțin, montam noul interior.

ab8cea79-3587-4285-bc71-03512614ecc9.jpeg

1a1a6395-44ea-4380-a10f-969457296c59.jpeg

67d5c525-1f04-4242-ac78-fcf2419103c9.jpeg

fc47b1ec-7202-484b-b01f-57e0ae9eb71f.jpeg

IMG_7154.jpeg

IMG_7155.jpeg

IMG_8485.jpeg

42b0ceee-8c76-4c42-87f1-a9fe12d34ec7.jpeg

IMG_7100.jpeg

Edited by Bogdan S
6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, mariusdaniel a spus:

Ești neobosit de pasionat. Felicitări!

Multumesc de apreciere!

Speram ca menținem forumul activ. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo, eroul este @capi_1977!

Sa ne trăiești 1000 de ani! 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Bogdan S said:

Multumesc de apreciere!

Speram ca menținem forumul activ. ;D

Pe langa tine... bate vantul. :))
Dar felicitari pentru dedicare si efortul sustinut. Sper sa nu termini niciodata povestea.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua!

Conversia COP e sus și merge perfect.

Modulul a fost îmbunătățit cu ce s-a putut. Integratele sunt simple și ieftine. Condensatoarele sunt înlocuite pentru a nu fi deranjate de căldură. 
Acestea din urmă sunt și singurul punct slab. Durata medie de viață actuală: 25k ore la 125 grade Celsius. 
 

Bobinele folosite sunt Bosch 0 221 604 008.

Capacul motor vine de fabrică găurit și filetat pentru bobine, deci nu a fost nevoie de nicio intervenție.

https://youtube.com/shorts/X_kdUEWomaY?si=j0ngxx5xrytMpSec

image.jpg

Edited by Bogdan S
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua! 
 

Vopsit bucățelele de piele ale noului volan de lemn.

Achizitionat noi protecții pentru pedale.

Achizitionat chestii “de colecție”.

Achiziționat bușon benzină original, NOS.

Găsit modulele americane pentru încălzire scaune față, cu senzori de temperatură în loc de termostate cu bimetal.

Etichete noi pentru Guard 2, ca trebuie reașezate când le pun si pe cele de SC-805.

Vanatoare de amplificator de P26.

Multumesc.

IMG_8591.jpeg

IMG_8590.jpeg

IMG_8589.jpeg

IMG_8577.jpeg

IMG_8597.jpeg

IMG_8598.jpeg

IMG_8599.jpeg

IMG_8600.jpeg

Edited by Bogdan S
6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutări!

Nimic interesant de la ultimul update, dar am vrut să fiu eu cel care deschide forumul pe anul 2024.

Stickerit geamurile, după ce am furat poziționarea și măsurătorile de la alții. 

Sunt puse în același mod și pe stânga.

Un nou an reușit! 

:occasion14:

IMG_8798.jpeg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua!

The spree continues! :))

Bordul si consola ce urmeaza montate pregătite, dezinfectate, curățate și tratate anti-UV.

Cablajele verificate, adăugate funcțiile care lipseau la donatoare. Totul va fi plug&play, cu soluții constructive OE, inclusiv pinii și mufele adăugate.

Cablajul finalizat îmbrăcat în buretele original nou, găsit în varianta NOS.

Achizitionat suport ceasuri dedicat. Pleacă la îmbrăcat în material bej.

Achizitionat capacele BBS originale Volvo. 9192492.

Achizitionat broasca nouă pentru spate. 

Achizitionat capac siguranțe care are o eticheta rară de avertizare.

Achiziționat panou clima ECC nou.

Test fit cu tot cu SC-ul nou, in configurația in care vor fi montate pe mașină prin vara asta. 

Multumesc!

IMG_8947.jpeg

IMG_8946.jpeg

b805fa34-5c9f-4b9f-9fcb-fa3d199239a2.jpeg

IMG_8925.jpeg

 

IMG_8852.jpeg

IMG_7259.jpeg

IMG_8856.jpeg

IMG_8887.jpeg

Edited by Bogdan S
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

dic ce  ai schimbat.nu  ai nimic  de vanzare..exemplu usita de la torpedou...rulou  de pe spate porbagaj.si  multe altele...ce  mai  ai prin garaj.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Cauti piese rare. Sunt strângător, dar nu am de vândut ce cauți.

Mult spor! Sper să le găsești! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua! 

Am avut un episod de programări-reprogramări și jucat cu ultima generație de Launch.

-Schimbat intervalul de “service reminder” la 24 de luni. Până acuma aprindea becul la fiecare 180 de zile. Interesant este ca mașina mai numără și orele de funcționare, nu doar cate luni trec sau câți km faci, pentru a lua decizia când îți reaminteste de revizie. 

-Setat în ceasurile de bord dimensiunea de anvelope de pe mașina.

-Verificat ce fac în mers corecțiile (STFT/LTFT), cat citește MAF-ul, timpii de injecție, etc. Sanatosa fata! ;D 

Rezistență noua ECC, care va fi cuplată cu noul panoul de climă în bordul cu lemn. (Nu mai știu dacă am scris de ea sau nu).

Vas servo nou, deoarece au un filtru interior care e aproape imposibil de curățat. 

De conversia la COP sunt în continuare extrem de mulțumit.

Multumesc!

IMG_9092.jpeg

IMG_8873.jpeg

IMG_8872.jpeg

IMG_8871.jpeg

IMG_8867.jpeg

IMG_9080.jpeg

IMG_8982.jpeg

Edited by Bogdan S
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test pentru @pedala ca forumul merge și ca trebuie să facă update de telefon. ;D :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge pe jumatate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!In primul rând vreau să te felicit pentru toată munca depusă   Bogdan!

Mi-ai furat două ore de somn cu postările tale!

Frumos din partea ta ca ai și documentat  fără să ții doar pentru tine anumite chestii,bravo și spor la treabă în continuare!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Completam cu cateva piese rare de puzzle lipsa.

Intr-un final vin yalele cu Deadlock. Releele așteaptă cuminți de câțiva ani pe raft. 

Vin motorașele de reglat farurile.

Gumita noua între suportul filtrului de habitaclu și caroserie.

Scraper nou pentru geamul dreapta fata, ultimul care era neschimbat.

Un detailing mic sub capota.

Multumesc colegilor pentru ajutor și apreciere! 

f4f04a74-5ebe-44bd-a460-571e77a55d3b.jpeg

8fab221e-f438-4c5f-9d51-3c8d0a85bfb4.jpeg

8f563cef-0eae-47f9-b7c6-d93342a3013f.jpeg

IMG_9116.jpeg

Edited by Bogdan S
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Pacientul a fost operat. ;D 
Bord, consola și volanul noi sunt sus.

Curatat cu abur și dezinfectat aeroterma.

Buretel nou pe cablajele de sub bord și la îmbinarea dintre bord și aeroterma.

Ceruit cub carenajul ștergătoarelor de parbriz.

Curatat și gresat ansamblul ștergătoarelor.

Toate funcțiile implementate cu soluții constructive OE, routate corect, direct in megaconectori. Nu mai exista fire trase aiurea. 

Saptamana asta mai schimb carpetele, preșurile și cauciucurile de la pedale.

Super mulțumit.

Film cu bordul montat. Ciudat sa nu se audă nimic când apeși pe el. :)) 

https://youtube.com/shorts/mWCu2i1h37I?si=ZOZfTOu-3L2EPuxx

Bordul in spate:

https://youtube.com/shorts/jhbuwYzLYfk?si=LYcOCRVpwA93Yyd_
 

Consola:

https://youtube.com/shorts/-61dAiLRMXU?si=AljqDsbfJU-_UV7q
 

Consola este pentru cutie automata. In loc de butonul ECO/Sport am pus dop.


Multumesc!

Bogdan

 

2BE35D1E-CB86-427C-8FED-5EBAFC94DD5C.jpeg

IMG_9422.jpeg

Edited by Bogdan S
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua!

Montat guma nouă care îmbină aeroterma, caroseria și carcasa filtrului de habitaclu. 
 

Montat motorasele de reglat farurile.

Montat gumitele noi pentru pedale.

Montat panourile textile de usi, donate de aceeași mașină care a dat și bordul.

Desfăcut ușile și montat yalele cu Deadlock. După ce mașina se încuie cu Guard 2, după puțin timp mai clipește odată, semn ca funcția nouă e activată. 

Video: https://youtube.com/shorts/Ba0xNdwJNm8?si=N36Dp_F2N0JBrHZv

Pentru Deadlock va trebuie yalele de la cele 4 usi doua relee. 202, respectiv 205-206, cel din urma care va înlocui vechiul releu de închidere centralizată.

Profitat de timpul cu panourile de ușa date jos să verific vechile insonorizări (încă la locul lor, fără să fi adunat apă. De asemenea dat cu ceară și în interiorul ușilor. 
 

Multumesc

Bogdan

IMG_9512.jpeg

IMG_9511.jpeg

IMG_9503.jpeg

Edited by Bogdan S
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now