Mr V

Membru
  • Content count

    52
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Mr V


  1. Salut,

    Se baga cineva sa ma ajute sau sa repare asa ceva:

    V40, 2003, A/C cu ECC

    A/C comuta cand vrea el de pe on pe off.

    Daca misc din butoane se pune din nou pe on.

    Plus, ventilatorul face acum zgomot mult, chiar si pe treapta 3.

    Am incercat si cu alta unitate de comanda A/C si tot se inchide ( de pe on pe off), chiar daca mai rar.

    Astept parerile, sfaturile si propunerile voastre :-)

    Si va multumesc anticipat.

    Victor


  2. Salut,

    Update: dupa o tura pe cateva strazi, cu motorul turat, s-a aprins martorul de baterie din bord.

    Iata ce am masurat:

    14.3V pe bornele bateriei la 1-2 minute dupa ce am pornit masina (martor stins - inca nu aparuse eroarea)

    11.9V pe bornele bateriei, martor aprins, motor turat la 3000rpm, cu consumatori (faza lunga, dezaburire, fan AC pe 5)

    12.3V pe bornele bateriei, martor aprins, motor turat la 3000rpm, fara consumatori

    13.3V pe bornele bateriei, martor stins, motor la ralanti, cu consumatori (faza lunga, dezaburire, fan AC pe 5)

    13.6V pe bornele bateriei, martor stins, motor la ralanti, fara consumatori

    Sa trag de aici concluzia ca trebuie sa postez anunt de cumparare alternator?

    Multumesc frumos,

    Victor


  3. Salut! Incearca sa imprumuti pentru inceput o baterie de la altcineva, pt a elimina o posibila cauza....

    Daca ai posibilitatea, masoara tensiunea la borne, in momentul in care se aprinde martorul bateriei!

    Din ceea ce ai descris, 99 % problema poate fi de la incarcare..... Verifica fulia, carbunii si colectorul alternatorului. "Releul" de incarcare pica mai greu....

    Best, avx.

    Multumesc pentru sfaturi.

    Am sa incerc.

    Pana atunci, vreau sa iau azi masina la o plimbare de 200 km...

    Daca se aprinde din nou martorul de baterie, macar o sa pot sa masor tensiunea si sa vad daca sunt diferente la diverse turatii (ralanti - 2500rpm) si la diverse incarcari (fara consumatori/ cu consumatori). Citisem undeva pe forum ca nu ar trebui sa fie o diferenta mai mare de 1V.

    Oare daca - dupa ce se aprinde martorul de baterie - mai merg 100km (sa ma intorc acasa) s-o intampla ceva?

    In cazul cel mai rau banuiesc ca merg doar pe baterie (preferabil fara lumini - ca sa nu consume prea mult).

    Se poate intampla sa raman cu ea in drum?

    Multumesc,

    Victor


  4. Salut,

    Am cautat pe forum dupa ceva situatii asemanatoare, insa cum nu am gasit am postat un topic nou.

    Situatia este aceasta:

    Acum doua saptamani am schimbat bateria (era cea originala, de 8 ani...) cu una noua (de la reprezentanta - scrie Volvo pe ea).

    Saptamana trecuta, in trafic in Bucuresti (temperatura indicata bord 44 grade C) cand turam motorul la 2500-3000 ture se oprea ventilatorul si se aprindea martorul rosu de baterie (din bord).

    A/C ramanea pornit (LED verde).

    La ralanti (la semafor de exemplu), dupa cateva secunde, martorul se stingea si ventilatorul repornea.

    Am fost la service si s-a verificat si curatat contactul de la bornele bateriei. Restul (pe electrica) mi s-a spus ca este ok.

    Azi, timp de 30 minute de mers prin Bucuresti (38 grade C indica la bord) nu s-a intamplat nimic. Dupa ce masina a stat 15 oprita, la nici 300m de la repornire s-a aprins din nou acelasi martor si acelasi ventilator s-a oprit....

    Dar ... stingerea martorului s-a facut mult mai tarziu (dupa 15-20 de mers cu el aprins) si doar pentru putin timp (cat a stat masina la un semafor), dupa aceea a continuat spectacolul.

    Din discutiile avute pana acum se poate suspecta:

    - bateria (e noua dar poate e defecta)

    - releul de incarcare

    - vre-un senzor (sau contacte oxidate la el) in baza caruia se aprinde sau nu acest martor (ma gandesc ca la ralanti vibratiile la motor sunt mai mici, si poate contactul este bun la senzor - insa la turatii mari sunt si vibratii mari)

    - cureaua de auxiliare (dar a fost schimbata impreuna cu rolele acum 12.000 km - februarie 2010)(am verificat vizual un eventual joc/ bataie a curelei la turatii mari dar ... negativ)

    - mecanismul (hidraulic am inteles) ce face tensionarea curelei

    - ambreiajul mecanismului de mai sus (la fel ... am inteles ca exista asa ceva pe Diesel-ul de 102 CP la V40/2003)

    Destul de multe ce trebuiesc verificate, si eliminate rand pe rand.

    Aveti idei pe care si cum sa o elimin?

    Bateria: o sa caut un electrician bun care sa o verifice (aveti idee de unul? era un service de baterii pe la Pta Aviatorilor acum cativa ani ... mai exista?)

    Releul de incarcare: cu un voltmetru ar trebui sa se vada ceva (banuiesc ca tensiunea trebuie sa fie constanta indiferent de turatie)? sau osciloscop (ar trebui sa nu apara spike-uri la turatii mari)?

    Multumesc anticipat pentru sfaturi, ajutor si idei.

    Victor


  5. nu clipeste recircularea iar ventilatia merge treapta cu treapta

    cand modific temperatura di buton si AC-ul este pe automat se modifica si ventilatia(creste in intensitate sau scade) in functie de temmperatra

    la mine a palpait ledul de la AC doar ateva minute apoi ledul a functionat normal

    singura problema acum este ca AC-ul nu mai se opreste cand temperatura in masina ajunge la cea setata din buton

    Salut,

    Dar de unde stii ca temperatura in masina a ajuns la cea setata din buton?

    incearca intr-o seara (cand nu ai soare care sa bata pe masina) sa pui pe 24-25 de grade, si vezi atunci daca merge bine.

    Eu cred ca e ok ...

    Victor


  6. Salut,

    Poate ati auzit, sau v-ati lovit de aceasta problema.

    SIPS dreapta da eroare (se aprinde martorul de airbag din bord).

    S-a aprins cand s-a schimbat bateria.

    Cateodata becul (martorul) este stins, cateodata este aprins.

    Am verificat mufele de sub scaun, si par ok.

    A desfacut cineva scaunul sa imi poata spune daca are rost sa incerc sa vad poate e vre-un contact prost pe acolo/ sau vre-un fir care nu face contact tot timpul?

    Sunt mufe pe SIPS? se poate demonta?

    Sau ce ma sfatuiti sa fac?

    Multumesc frumos.

    Victor


  7. Salutare tuturor!

    O alta problema la al meu v40.Ieri in timp ce ma deplasam cu masina ledul acela de la butonul de aer conditionat a inceput sa se aprinda si sa se stinga la intervale de 2-3 secunde dupa care a ramas aprins dar nici nu se mai stinge decat manual(precizez ca aerul era pornit butonul cu temperatura era pozitionat la 23 grade celelalte doua butoane pe automat).

    Daca merg la un tester oare imi poate spune care este defectiunea?

    Salut,

    Aceeasi problema o am si eu, de ceva timp.

    Daca misti (fortezi) de butonul de la ventilator (acela cu auto-0-1-...5) iti trece din nou pe verde?

    Eu am demontat tot modulul acela si am refacut lipiturile la un potentiometru (care ar trebui si acela inlocuit).

    Victor


  8. SALUTARE

    ieri am demontat consola de bord si am descoperit ca in dreptul "butoanelor"- "din poza"- mufe cu tot cu fire

    intrebarea mea este daca stie cineva la ce folosesc aceste butoane si daca firele sunt acolo pot oare folosi acele comenzi?

    Salut,

    La mine (V40/ 2003) cel din stanga este pentru dezactivare senzor miscare interior. In dreapta nu am decat (si eu) firele trase ...

    Victor


  9. am cautat 3 ani presuri originale si cand m-am dus acum 1 luna la penny am gasit presuri speciale de v40 cu 40 ron sa mor acolo cand am vazut pretul si se mai si potivesc

    Uitati-va pe ce scrie pe hartia de la presuri bine ca e imposibil sa nu gasesti

    Sper sa mai fie si azi. Ma duc acum sa cumpar :)


  10. Am descoperit o "ustensila" care tine loc de surubelnita si nu e atat de riscant.

    Se poate incerca cu: o pana de chitara. E ieftina si sunt de diferite feluri, adica mai moi pana la cele mai tari.

    Se poate alege in functie de necesitate.

    Am reusit si eu cu doua carduri de fidelitate de pe la niste magazine. Nu credeam ca o sa-mi fie utile candva...

    Victor


  11. Salutare baeti .Am si eu o intrebare ptr.voi pot sa spal motorul la volvoul meu s40 1.9 d 85kw 2003 d4192t3 fara sa am vreo problema dupa aia?

    Eu l-am spalat la reprezentanta. Nu s-a intamplat nimik rau :rolleyes:

    Chiar am gasit in cartea tehnica recomandare ca la un an sa se spele motoru'. Tot T3 din 2003.

    Acum, stii cum e ... e pe riscul tau.

    BR.

    Victor

    ....dar....daca nu citesti regulamentul se poate intampla ceva rau wink.gif


  12. Salut!

    Are cineva idee de unde pot lua becurile pentru consola clima si cele de la consola cu comanda pentru faruri si cam cit ar costa ?

    Javer,

    Ai rezolvat problema? nu de alta ... dar mi s-au ars si mie acum cu frigurile astea (probabil) ....

    Toate luminile de pe mijlocul panoului casetofon+clima sunt moarte ...

    Victor


  13. Am trecut cu masina pe la un test si mi-a iesit ca am faulty glow plug. Adica ar trebui sa inlocuiesc bujiile.

    Nu prea le am cu masinile si as vrea putina indrumare

    Cat de des se schimba bujiile ?

    Ce se intampla daca merg cu ele asa ? (masina mea e un diesel - e in profil)

    Ce fel de bujii sa cumpar?

    Apare vreun bec in bord daca acestea nu mai functioneaza ?

    salut,

    vezi ca si eu am avut aceeasi eroare, citita o data la revizia de acum 15 luni si o data la cea de acum 7 luni. cand m-am hotarat sa le schimb, au fost verificate cu aparatul (in reprezentanta volvo) si sunt bune!!

    incearca sa le verifici sa vezi daca au continuitate...

    daca vrei bujii, ti le dau pe alea de le-am cumparat eu. sunt noi. nefolosite. pe o bere. :)


  14. Salut,

    Sper sa nu gresesc, ca ce va scriu aici e de prin 2008, cand am cautat si cumparat un detector.

    Am avut de ales atunci intre Beltronics 995 si unele de le pui in bara.

    Alea care se monteaza in bara au si module de "bruiare" pentru 1-2 secunde a semnalului.

    La acel moment am zis ca e prea riscant, asa ca l-am ales pe 995. Mai ales ca si politia va sti ca ai acel detector cu bruiare de semnal.

    Nu stiu daca la POP se aplica, insa nu vad de ce nu... este doar alta frecventa. Problema este ca va trebui sa merite ... adica riscul ca politia sa te opreasca si sa iti confiste detectorul (antiradarul) <= amenda+punctele pe care le-ai obtine daca nu l-ai folosi.

    Corect?


  15. Vad ca a luat-o si a mea razna. Cand inchid usile, se inchid toate si dupa o sec sare tumburusul de la usa dreapta fata... Am dus masina la doctor dar nu am gasit nici o eroare pe modulul de la usi... asa ca o parchez tot langa garduri sau ziduri ca sa nu deschida altii usa....Dar culmea! Cand o pun langa gard sau zid STA INCHISA! Cand o mut, sare iar!!!

    Sa stea un pic zapada asta sa o pot duce si la un "preot"  ;D

    Cand o pui langa gard nu sta orizontal ... e problema de contact pe undeva.... :)


  16. Stiu pe cineva care s-a trezit cu Citroenul C3 in flacari la 4 luni dupa ce a renuntat la casco :slap:

    scurt la instalatia electrica si kaboom.

    Corect. Dar tu ai da pe o masina de ... sa zicem 100.000 euro, la CASCO 13.000 euro/ an?

    Cum se apropie momentul in care trebuie sa decid ... sunt zile in care sunt 60% convins ca merita ... si zile in care sunt 60% convins ca nu merita ...

    Si nu gandesc doar dpdv financiar, ci ca principiu...  ;)