danut

Membru
  • Content count

    112
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by danut


  1. sa nu amestecam lucrurile! una este sa fii politicos alta sa vezi oameni fara cap.(la figurat)situatii si situatii. situatie: eu, in trafic,gresesc....scap nevatamat. ce facem: ne batem sau imi fac un leasing pentru o remorca frigorifica.(pentru carnita). sa ne uitam in jurul nostru! in oras nu prea ai pe unde sa alergi iar afara..... doi singuri pe stada si-o trag rau de tot. morala? sa ne aducem aminte ca dupa obtinerea permisului am uitat tot sau suntem maniaci si ne facem de lucru singuri. singurul lucru pe care il cer(de la mine in primul rind) este respectul. putem sa avem initiativa(cu toate ca nu sunt membru al asociatiei) si sa lansam un program de care sa ne si tinem cu totii. poate vor si posesorii altor marci.(n.a. -asociatia trebuie sa se implice in orice program sau sa vedem macar propuneri). ce moralist sunt?


  2. salut! reverente intrafic? le facem toti. fiecare mai mult sau mai putin. referitor la :le aratam noi lor! se numeste condus agresiv sau legal punerea in pericol a sigurantei circulatiei. pe scurt am adoptat metoda distantei. cea mai buna frina este distanta. la fel te tine departe de neciopliti care cred ca strada este a lor. la mine la servici (ratb)se numeste pastila cu nesimtirol. e bine in 95% din cazuri (si la noi sunt timpiti). in alte tari daca greseste unul (din prostie sau nu) nu auzi nici un claxon pe cind la noi....hai sa fim.....cum? sa facem un topic de genul cit de civilizati si intelegatori suntem noi cei cu volvo. poate citesc si altii si ne revenim la normal cu totii.


  3. salut! ma intreb pe unde a invatat acel mecanic ca gaurile alea mici sunt pentru apa? tur retur apa sunt cele aproape triunghi din stinga jos (dupa cum este facuta poza), tur ungere axa cu came drepta sus si scurgere ulei stinga jos aproape de surubul de stringere al chiulasei. rectificarea chiulasei nu se face la service. eu unul m-am saturat de mecanici care in loc sa puna mina pe treaba isi dau cu parerea. ca e una sau alta. odata desfacuta chiulasa e clar ca trebuie planata , schimbata garnitura ,si verificate supapele. m-am si enervat! :banghead:


  4. salut! conform manual fabrica:emission control (if this lamp lights up while the engine is running,this means that the exhaust gas emissions are no longer in accordance with the specifications and are potentially harmful for the catalytic converter and the environment.have this checked by a VOLVO dealer as sun possible) . cu alte cuvinte nu arde cum trebuie si intra in funtiune acea sonda lambda. la mine se aprinde daca rulez 30-40km la 90.constant. opresc,fumez si plec mai departe. de verificat pe autotest(patratelul de linga baterie) daca da vreo eroare.


  5. marian! ma bucur ca in sfirsit vorbesti pe forum. in poza lui kuky se vede suportul casetei de directie. poate fi trepidatie si din cauza instalatiei electrice (cum am patit eu)dar in nici un caz de la tampoane. sa nu uitam ca aceste masini sunt hibrid. adica intre clasic la electronic.trepidatii pot fi si de la apa in benzina .sunt de parere ca ar cam fi cazul ca cei cu seria 400 sa se adune pentru clarificarea multor situatii (tehnice).solicit multa intelegere celor cu seria 400 si mai mult curaj in dezbatera problemelor aici pe forum :salut:post-2055-0-27307900-1368479868_thumb.jp


  6. salut! din cite stiu sunt 4 consumatori care pot fi folositi fara a fi nevoie de cheia de contact. adica: lumini pozitie,lumini avarie,plafoniera si bricheta. nu cred ca exista prin sau pe sub bord vreun fir care sa dea la caroserie.singurul pe care dau vina este electromotorul care desi este alimentat permanent din borna+ lucreaza numai la contact. datorita bucsilor uzate citeodata da la masa.putin dar suficient ca sa descarce bateria.problema este ca instalatia electrica poate fi verificata destul de repede si fara prea mare efort pe cind electomotorul trebuie dat jos :salut:


  7. salut!catalin vezi ca pe partea din spate a motorului(paralel cu chiulasa)este un furtunel care are un mic aerisitor de culoare rosie.este bine sa faci asta cu busonul de la vas scos (ca sa si completezi)si sa o lasi pina ajunge sa declanseze termostatul.nu tura motorul. treaba asta se face incet dar obtii rezultate.acelasi lucru si pentru leose cu singura deosebire ca la diesel nu stiu pe unde se afla aerisitorul. se poate sa fie asezat tot asa.


  8. eu am patit-o asta vara. cind era rece(adica sub temperatura de lucru) mergea perfect. dupa aceea incet incet nu mai avea vlaga.pina la urma s-a dovedit ca pompa de alimentare din rezervor era pe duca. am inlocuit-o si merge perfect. s-a umblat vreodata prin rezervorul masinii tale?daca nu atunci este clar. scoti turul de la alimentare si il bagi intr-o sticla de 1/2. in mod normal cind pui contactul trebuie sa vina in sticla vreo150mll. daca nu..... schimbi pompa. la mine doar ce se umezea sticla, deci nu se alimenta. probeaza si vorbim. tel 0760267722


  9. salut! nu este necesar sa dai tot bordul jos. este ca si cum ai desface jumatate de masina. sub bord sunt doua capace prinse cu niste plastice negre , panoul de sigurante are doua suruburi, ceasurile de bord tot doua suruburi in partea stinga, comanda ventilatiei iese foarte usor daca scoti cablurile aflate deasupra pedalei de acceleratie(3 suruburi). si-l suni pe transporter(marian din craiova) si inlocuiesti cu cablurile originale. spor la treaba! 0760267722


  10. salut brikk! tu ai o froblema de igiena(ca sa zic asa) in primul rind inlocuieste filtrul de benzina, dar daca tot umbli pe acolo ridica sezutul banchetei din spate, scoti un capac din plastic negru si ajungi la pompa de alimentere. ai doua piese de desfacut dar cu foarte mare atentie(se poate crapa corpul pompei si al sondei deoarece este din plastic). iti recomand sa faci asta cind ai foarte putina benzina in rezervor. odata ajuns aici se curata atit in rezervor cit si sita de la sorbul pompei de alimentare. ps. daca esti fumator ai mare atentie. este vorba de vapori de combustibil si nu vrem sa patesti ceva.acolo probabil nu s-a umblat niciodata si din aceasta cauza nici nu ai ralanti normal , nici nu te ajuta cind vrei s-o calci. mult succes :hello:


  11. salut! nu are nici o siguranta. este o simpla mufa care nu a fost scoasa si curatata de cind este masina. se scoate mai cu forta.asa am patit si eu. nu folosi solutii pentru curatat contacte care ataca plasticul sau garniturile din cauciuc.


  12. salut! mai pe scurt este vorba despre piese livrate dar care asteapta sa fie platite.(cam de multisor) nici unul nici celalalt nu sunt baieti rai, dar orice serviciu se plateste. corect pina aici? cind ai probleme incerci sa recuperezi(ma refer la transporter),cind ai piese de schimbat le schimbi(pt. adi). toti avem probleme dar cind ai un volvo iti faci timp.parerea mea este sa fim cit se poate de corecti si daca apare un litigiu acesta sa fie rezolvat amiabil si cit de repede posibil. cu respect danut.

    2 people like this

  13. salut! la mine catalizatorul cred ca este cel original. restul adica toba de mijloc si cea finala au fost inlocuite la stelco bv. reprezentanta bucuresti. practic baietii fabrica dupa original. inelele de caucic de sub masina......am folosit de dacie. da....de dacie dublate de soricei pentru capace roti.simbata daca doriti bag baiatul la servici pe canal si fac poze la toata evacuarea. nu am treaba de 2 ani cu esapamentul


  14. salut! daca intra pe la stop are pe unde sa se scurga. lui cosminel(asa cum i-am spus telefonic) 1 parbriz care a fost inlocuit cindva 2 apa vine pe silpul din dreapta unde este si calculatorul. pe centrul masinii nu vine apa altfel avea mocheta uda si in stinga.


  15. salut!ma cam bate gindul sa ma apuc iar de mersul pe bicileta(tommytza stie ce spun daca se uita vreo 22-23de ani in urma)dar mai intii trebuie sa invat sa merg pe jos. adica volvo.....volvo...volvo....si ruginim cu totii.cu aceasta ocazie invit doritorii sa lasam masinile in binestiuta parcare si sa ne plimbam toata polivalenta simbata la 9 am. sunt acolo. daca vine cineva mai tirziu sunt in jurul lacului.cine este de acord?