CLAUDELLUS

Membru
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by CLAUDELLUS


  1. Pai este cea mai buna alegere DAR sa fie S60 D5 @185 cp nu modelele vechi pt ca alea sunt pline de bube mai ales daca sunt la bani putini .

    Nu am finantele necesare pentru un s60 D5, din cate stiu se face doar din 2005. am condus D5 pe toate masinile care s-au pus: s40, s60 xc70 xc90 xc 60 s80 fara v70 si c70. E un motor excelent. Am condus insa si 320i, iar sunetul de sase cilindri benzina, este Foarte placut, rar am mai auzit un benzinar care sa sune asa frumos, acelasi lucru pot spune si pt D5, dar la cati km fac eu pe an, mai bine aleg benzina.

    Asa ca acum raman s60 2.0T si 320i.

    PS nu sunt un impatimit al vitezei excesive, ci mai ales al puterii brute.


  2. ca putere nu se compara nici unul cu s60 2.0t.cu bmw-ul plangi iarna pe la lacul rosu cu ce cauciucuri vrei tu,doar daca mai ai loc prin portbagaj de vreo 2saci de nisip.raportat la consum putere s60 d5 este cel mai reusit.si nu ca laud volvo,dar confortul de la volan fata de un bmw...daca iti place sa conduci trebuie sa stai si confortabil.din cate am inteles ai masina de servici si nu te intereseaza prea tare intretinerea asa ca volvo ar fi o alegere mai buna(parerea mea).

    ps:imi place si mie sa conduc sportiv dar si comod.iti spun asta ca fost propietar si de bmw 520i si audi a6 2.5tdi.eu am 1.70m  ;D

    stiu ca, la nivel de scaune, putine masini se pot compara cu Volvo, iar motorul 2.0T, e cel mai puternic (din masinile enumerate mai sus). Eu nu vreau o masina puternica, vreau o masina placuta.

    Inima vrea Volvo, ratiunea spune BMW.


  3. Tractiunea spate este foarte OK atat timp cat ii dai si cauciucuri pe masura .  Te anunt ca o sa-ti fie dor de Astra ta ;) dar daca zici ca ai bani e bine , schimb-o .  Tu zici ca S60 e spatios ? curios , prima data cand aud.

    Daca e sa-ti recomand S60 D5 atunci te sfatuiesc sa iei varianta de 185hp deci de la 2005 in sus .  Bafta!

    Vreau o masina in care sa ma urc cu placere (in astra nu mai simt placere deloc).

    S60 e spatios daca ai 1.72 inaltime  ;).

    Am uitat sa mentionez un lucru: iubesc condusul.


  4. @CLAUDELLUS

    O pasarica mi-a soptit acu' ceva vreme ca de anul viitor, undeva de prin luna martie, taxa "de mediu" se va regasi in pretul fiecarui litru de carburant. Pe langa ea, se va plati binenteles si taxa disimulata sub denumirea "de prima inmatriculare". Carburant care nici macar la acest moment, nu-si prea justifica pretul.

    Iar legat de intrebarea ta privind achizitia auto, eu as merge cu ochii inchisi pe mana suedezei. E mult mai dotata si mai priceputa in a ne face sa ne simtim bine, din toate punctele de vedere, fata de romanca naiva si la inceput de cariera.

    daca va fi taxa de prima inmatriculare atunci vor pierde foarte multe procese. acum se cheama taxa de poluare. Daca nivelul taxei va scadea sunt de acord sa platesc un pret mai mare pe litrul de combustibil consumat.


  5. Cu bani tai cumperi ce vrei tu, dar daca ai cerut parerea cuiva, hai ca sar eu primul cu parerea. Daca ar fi dupa mine, eu mi-as lua un s80 sau un v40 si in nici un caz LOGAN. Or fi masina noua, dar tot dacie ii....parerea mea. Nu stiu daca ai condus deja un logan, dar eu am parere proasta de pe ea, dar asta e doar parerea mea. Nici ca aspect nu-mi place si nici nu e comod. I-a vezi, pune-l la incercate: punete intr-un logan, mergi vreo 3 km., dupa aia un s 80 sau s60 de care vrei tu....si vezi diferenta.   ;)

    si de ce trebuie sa suport o taxa de prima inmatriculare atunci? cand masina sh este mai buna decat cea care se produce la noi in tara? De ce toti se iau de cei care se plang de acesta taxa ce este abuziv de mare si nu estompeaza problema protectiei mediului, ci doar aduce bani la buget de la categorii sociale care au venituri medii, sau sub medie?

    Am mers cu Logan si sincer m-am simt ca stand pe un scaun de bucatarie in mijlocul drumului.


  6. @mariusdaniel...ai stofa de politician, nu vrei sa candidezi ca prim ministru la alegerile viitoare, poate mai rezolvi ceva din murdaria asta politica ce ne-nconjoara. Si poate suna a batjocura, dar nu e, parerea mea este ca ai idei, si inca idei bune. Sa avem si un politician detinator de VOLVO... ca astea actuale au audi si mertane.  ;D

    Da, stofa de politician extraordinar, dar de "ales al poporului" slab. Sa ne uitam in jur si sa vedem ca traim in Romania.


  7. @mariusdaniel nu te interesezi sa vezi cat costa sa inmatriculezi un ferrari in: Germania, Franta Austria Italia Suedi Anglia Norvegia SUA? O nimica toata. La o masina de 150.000E poti ajunge in cazuri extreme sa platesti si 90% taxa de lux. Taxa de lux e diferita de taxa de inmatriculare sau de mediu. Exemplul dat este pentru masini noi.


  8. Salut la toti,

    Puneti-va in pielea mea; am 8000E si vreau sa-mi iau masina.

    Ce propuneti sa-mi iau?

    volvo s60 2003 motor 2.4D sau dacie logan motor 1.5 dcI nou.

    sa stiti ca la intretinere sunt la fel, iar cand e vorba de garantie idem; intretinerea in reprezentanta a unui Logan este echivalenta cu intretinerea la un service autorizat a unui S60. Legat de garantie, blocul motor nu crapa nici la una nici la alta, iar daca va crapa sigur va fi din vina mea.

    Totusi raspundeti la intrebarea de mai sus.

    Pentru cei care sunt pentru cresterea acestei taxe, eu le propun altceva. Hai sa platim dupa cat poluam. Poluam dupa cat combustibil consumam. Deci hai sa mai crestem putin (3lei) pretul la combustibil si apoi sa vedem daca ne mai luam s80 de 2.4i sau T6, sau fugim repede catre un Opel Corsa motor de 1L, sau o Toyoto Yaris.

    Sunt multi care au masini cu motoare mari si nu au dupa ce sa bea apa, sau cu ce sa plateasca chiria la garsoniera. Vedeti cum se vand A6-urile de 2.5D Sau 5-urile de 3 litri, ca nu au bani de impozit.

    PS: momentan se pot inmatricula si masini fara a plati acea taxa, mai greu (5-7 luni), dar se poate.


  9. Offtopic: De ce se recomanda jante de tabla pe zapada? Mie nu-mi place cum arata masina cu jantele de tabla, dar cica asa e bine, sa le pun pe cele de tabla.

    La temperaturi scazute aliajul devine mai casant, nu cu mult, dar suficient incat sa se poata fisura. Cele de tabla doar isi modifica forma, care poate fi indreptata usor cu costuri considerabil mai mici fata de a suda o janta de aliaj.


  10. Cam greu cu bmw-ul  (asta daca nu este cu tractiune integrala) la lacul rosu...tractiunea spate ar trebui sa-ti dea de gandit...IARNA. Desi nu este in optiunile tale...as merge pe s80 deoarece este mai mare si este cam la acelasi pret cu un s60.

    Cred ca prin munti stiu sa ma abtin pentru cativa km, S80 este pur si simplu prea mare pentru prietena mea; cred ca si pentru mine.


  11. Ma aflu intr-o dilema destul de mare. In perioada imediat urmatoare va veni timpul sa schimb si masina personala. Momentan am un Opel Astra 1.7 DT din 2000 (cea mai banala masina in acest moment, dar atunci cand am luat-o a fost cea mai tare; din punctul meu de vedere vorbind, avand in vedere posibilitatile mele financiare de atunci). In urmatoarele 3 luni de zile trebuie sa ma hotarasc la ce masina voi dori sa achizitionez.

    Cele doua marci nu sunt alese la intamplare!

    VOLVO Am lucrat ca si consilier de vanzari la dealerul local X-Car din Cluj unde am avut ocazia sa conduc aproape toate modele ce se aflau in productie in 2005 (exceptie face V70). Masina care m-a atras cel mai mult a fost S60, perfecta din punct de vedere al spatiului interior. Dupa ceva timp m-am reintors in cadrul familiei Volvo angajandu-ma la divizia de Bus&Coach unde am avut ocazia sa conduc un S40 20D an MY2008 pentru exact 117.000 km in 2 ani. Practic, am stat mai mult in masina decat in birou. De aici vine apetitul pentru Volvo. Mentionez ca 40-ul s-a comportat excelent, pentru cum am utilizat masina (2 rulmenti fs in 2 ani de zile); iar ca sa va faceti idee de cum am mers, schimbam placutele fata/spate la fiecare 30.000km.

    BMW elementul principal care ma atrage la acesta masina este aspectul exterior. Din punctul meu de vedere mie imi pare a fi perfecta. Am condus 320D atat 136cp cat si 150cp(cutie cu 6 rapoarte) dar nu am avut ocazia sa conduc 320i-ul.

    1 masina va fi doar din anul 2004 (bugetul beneficiaza de acesta elasticitate)

    2 va face aproximativ 17.000km/an

    3 beneficiaza de un buget de 100E/luna pentru customizare (a se intelege in afara de cele necesare unei masini: filtre, uleiuri, bucsi, amortizoare etc.)

    4 va fi condusa de prietena mea 10km/zi pana job si inapoi, dupa aceea intrind sub piciorul meu

    5 nu ma deranjeaza consumul (cat timp nu sare de 10-12 in Cj, echivalent cu 12-14 in Bucuresti)

    6 nu sunt interesat de cerculete, liniute si alte chestii de lasat inutil cauciuc pe asfalt, dar o data pe saptamana am sa abuzez de ea la un semafor

    7 de aproximativ 10 ori pe an vom merge de la Cj la Bc prin Lacu Rosu pentru a ne vizita parintii, inclusiv iarna

    Buget alocat 7000E cu putin efort 8000E dar nu mai mult de atat.

    Va multumesc si sper din tot sufletul sa nu tratati acest topic cu spatele sau cu superficialitate.

    PS: Sunt constient de diferentele la spatiul interior intre cele doua modele. Ma simt bine in ambele.

    PS2: Doresc o masina confortabila, dar care sa si "mearga" atunci cand doresc asta.


  12. Atunci de ce pentru o calibrare a directiei unde nu au trebuit sa faca nimic pentru ca era in regula si a durat 10 minute mi-au luat 80 RON?

    pretul mi se pare foarte echitabil. Daca te-ai dus la ei sa-ti reglezi directia insemna ca tu aveai perceptia ca ceva e in neregula. Ei au verificat si apoi ti-au spus ca totul e ok. de banii aia, doar simplul fapt ca ai scapat de o chestie care te chinuia cand erai la volan eu zic ca s-a meritat. Inainte de a merge la un reglaj de directie treci mai intai pe la o vulcanizare, face minuni.


  13. Sau cand temperatura exterioara scade sub 7 grade C .

    foarte corect!!!

    vreau sa va mai mentionez un lucru: caracteristicile unei anvelope se modifica si in functie de dimensiuni; respectiv michelin alpin 3 la marimea 205.55.16 diferit de 195.60.15 asta pe probate. la fel si eagle F1 (comportament diferit la marimi diferite). Ce e important cand va achizitionati anvelope (mai ales cele de iarna) e sa luat 4 nu 2 (pentru ca masina are 4 roti cu care franeaza nu 2) si sa aiba un Dot cat mai proaspat.

    spor la mers prin zapada, eu abia astept.


  14. @Heimdallr, usor ca-ti plesneste vena  ;D

    Poate intre timp si-a luat omul un Nokia ca tel din masina, atat timp cat nu exista un numar cu 2 SIM-uri, este inutil. Ce faci schimbi cartela de pe tel. mobil la cel din masina tot timpul?  Eu am pe masina tel. si am luat o cartela reincarcabila si m-am gandit (dupa ce am pierdut 2 nr. anterioare fiindca imi expira termenul de utilizare) sa pun de pe abonament sa imi transfere in fiecare luna, automat, 1 euro si astfel sa se prelungeasca valabilitatea iar eu sa folosesc tel. masinii la drumuri lungi. VRAJEALA !!! 1 euro tine fix 7 zile. Pt. 1 luna este necesara o reincarcare de 4 euro. Calcul sumar: 4 euro *12 luni=48 euro/an. Pt. ce?

    poti in acelasi timp sa folosesti un abonament RDS, care e gratuit, daca-ti faci si abonament la ei.