sis

Membru
  • Content count

    30
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by sis


  1. Vă salut pe toți posesorii de Volvo! 

    Pe scurt problemele apărute la un V50 2.0 D / 2004:

    - partea de radio/cd nu mai pornește;

    - semnalul sonor pe care-l emitea la depășirea vitezei de 40 km/h pentru lipsă centură de siguranță funcționează cu intermitențe și slab dpdv volum;

    - periodic își anulează, pe rând sau pe toate în același timp, semnalizarea la închidere / deschidere din telecomandă, blocarea automată a ușilor după pornire. 

    La ultimul test cu VIDA nu au apărut niciun fel de anomalii. 

    Mă puteți ajuta cu ceva sfaturi? 

    Mulțumesc! 


  2. Vă salut pe toți posesorii de Volvo! 

    Pe scurt problemele apărute la un V50 2.0 D / 2004:

    - partea de radio/cd nu mai pornește;

    - semnalul sonor pe care-l emitea la depășirea vitezei de 40 km/h pentru lipsă centură de siguranță funcționează cu intermitențe și slab dpdv volum;

    - periodic își anulează, pe rând sau pe toate în același timp, semnalizarea la închidere / deschidere din telecomandă, blocarea automată a ușilor după pornire. 

    La ultimul test cu VIDA nu au apărut niciun fel de anomalii. 

    Mă puteți ajuta cu ceva sfaturi? 

    Mulțumesc! 


  3. Problema cu accelerația am avut și eu. Am fost cu ea la service și mi-au zis că trebuie rescris softul pentru injectoare. O fi fost, nu o fi fost adevărat, nu știu. După ce a stat mașina două săptămâni în service, pentru că nu aveau softul necesar, au rezolvat problema. M- a costat 118 lei. Cu pornirea nu am avut probleme deloc.


  4. Am un V 50 diesel fabricat in 2004. In urma cu doua saptamani i-au fost schimbate bujiile. In ultimele cinci zile nu am folosit masina deloc, iar azi dimineata, dupa ce am pornit-o...surpriza: oricat de mult as accelera, turatia nu trece de 1100 ture si fara a avea gram de putere. Amicul la care ma duc cu masina cand am ceva probleme, este plecat, asa ca va rog sa-mi dati o mana de ajutor, daca se poate.


  5. În primul rând trebuie să-mi cer scuze faţă de ceilalţi membrii ai clubului pentru faptul că deşi am remediat problema avută, nu am revenit mai repede cu soluţia găsită. Deci, cum am rezolvat problema: am ridicat maşina pe un elevator, am dat protecţia termică la o parte şi am constatat că furtunul pentru drenajul condensului nu mai ieşea din caroserie; era doar o gaură în locul respectiv. M-am gândit la ce este mai greu, adică la demontarea consolei centrale pentru a ajunge la el. Norocul meu a fost că am încercat să dau la o parte mocheta din partea pasagerului din faţă. Am găsit furtunaşul poznaş (trebuie să recunosc că poziţia în care se lucrează nu este foarte comodă), l-am fixat pe locul lui şi de atunci nu mai am probleme cu scurgerea.


  6. Salutare tuturor!

    La un V50, motor de 2.0D/136 CP a inceput sa ,,ploua'' pe partea soferului. Mai exact, dupa folosirea climei, condensul rezultat in loc sa se scurga in exteriorul masinii ajunge in interiorul masinii. Aveti idee cum as putea sa remediez singur defectul aparut? Multumesc.