-
Content count
30 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by sis
-
-
Mulțumesc! Sunt bune la casa omului
-
Vă salut pe toți posesorii de Volvo!
Pe scurt problemele apărute la un V50 2.0 D / 2004:
- partea de radio/cd nu mai pornește;
- semnalul sonor pe care-l emitea la depășirea vitezei de 40 km/h pentru lipsă centură de siguranță funcționează cu intermitențe și slab dpdv volum;
- periodic își anulează, pe rând sau pe toate în același timp, semnalizarea la închidere / deschidere din telecomandă, blocarea automată a ușilor după pornire.
La ultimul test cu VIDA nu au apărut niciun fel de anomalii.
Mă puteți ajuta cu ceva sfaturi?
Mulțumesc!
-
Vă salut pe toți posesorii de Volvo!
Pe scurt problemele apărute la un V50 2.0 D / 2004:
- partea de radio/cd nu mai pornește;
- semnalul sonor pe care-l emitea la depășirea vitezei de 40 km/h pentru lipsă centură de siguranță funcționează cu intermitențe și slab dpdv volum;
- periodic își anulează, pe rând sau pe toate în același timp, semnalizarea la închidere / deschidere din telecomandă, blocarea automată a ușilor după pornire.
La ultimul test cu VIDA nu au apărut niciun fel de anomalii.
Mă puteți ajuta cu ceva sfaturi?
Mulțumesc!
-
V50/2004, motor 2.0 D, alternatorul a binevoit să cedeze imediat ce am trecut granița din Grecia în Bulgaria. S-a aprins pe bord triunghiul roșu plus un mesaj legat despre curent. Din păcate, nu îmi mai aduc aminte ce mesaj a fost pentru că au trecut patru ani de atunci.
-
Problema cu accelerația am avut și eu. Am fost cu ea la service și mi-au zis că trebuie rescris softul pentru injectoare. O fi fost, nu o fi fost adevărat, nu știu. După ce a stat mașina două săptămâni în service, pentru că nu aveau softul necesar, au rezolvat problema. M- a costat 118 lei. Cu pornirea nu am avut probleme deloc.
-
Același mesaj cu triunghiul roșu l-am avut în urmă cu 2 ani. Alternatorul a fost de vină. Mai distractiv a fost faptul că la mine s-a întâmplat pe teritoriul Bulgariei. De atunci am rămas cu mesajul Enginee service required care apare uneori, fără alte simptome.
-
Incearca sa iei legatura cu Oliver, din Turda. S-ar putea sa-ti fie de folos. Il gasesti pe forum cu numele ,,volvo 244"
-
Pentru revizii te poti uita la documentul atasat. Eu am un V50 din 2004, motorizare diesel 2,0. Nu am avut probleme de nerezolvat, pana acum. Portbagajul nu este foarte mare ( daca te uiti la o Octavia...nici nu-l poti compara).
-
Mergi pe mana lui Cristi. Stie ce spune...
-
La multi ani! Sa faceti cat mai multi km fara probleme, iar cei cu mai multe cunostinte, sa le impartasiti si celor mai putin dibaci, asa cum ati facut si pana acum! :-))
-
Verifica-ti pragurile. Eventual foloseste o lanterna si o sa vezi posibile zgarieturi. Am patit-o si eu imediat dupa ce am luat masina, dar am avut noroc si am scapat fara nicio urmare.
-
Ha! Daca ati stii voi ce m-am speriat la prima schimbare de filtru...am crezut ca am facut-o de oaie :-)
Noroc cu postarile pe care le-am gasit pe forumul clubului.
-
Sa-ti dea D-zeu sanatate si putere de munca!!! :-)
-
Salut
Eu schimb toate filtrele la 10.000 -11.000 km, in acelasi timp cu uleiul. Adica, o data pe an.
1 person likes this -
Ok. Multumesc!
-
Exista posibilitatea de a curata, pe partea din interior, sticla farului?
-
Saptamana trecuta am rezolvat problema: a fost vorba despre senzor presiune rampa injectie.
2 people like this -
Am un V 50 diesel fabricat in 2004. In urma cu doua saptamani i-au fost schimbate bujiile. In ultimele cinci zile nu am folosit masina deloc, iar azi dimineata, dupa ce am pornit-o...surpriza: oricat de mult as accelera, turatia nu trece de 1100 ture si fara a avea gram de putere. Amicul la care ma duc cu masina cand am ceva probleme, este plecat, asa ca va rog sa-mi dati o mana de ajutor, daca se poate.
-
A fost o perioada in care era mai ieftin, acum nu stiu ce se mai intampla. Incearca sa folosesti email-ul, sigur se poate afla.
-
Am atasat un document, pe care il am de la reprezentanta Volvo din Szeged, cu reviziile care trebuie efectuate la motorul diesel D4204T. Poate te ajuta.Program service in ani si km.doc
-
În primul rând trebuie să-mi cer scuze faţă de ceilalţi membrii ai clubului pentru faptul că deşi am remediat problema avută, nu am revenit mai repede cu soluţia găsită. Deci, cum am rezolvat problema: am ridicat maşina pe un elevator, am dat protecţia termică la o parte şi am constatat că furtunul pentru drenajul condensului nu mai ieşea din caroserie; era doar o gaură în locul respectiv. M-am gândit la ce este mai greu, adică la demontarea consolei centrale pentru a ajunge la el. Norocul meu a fost că am încercat să dau la o parte mocheta din partea pasagerului din faţă. Am găsit furtunaşul poznaş (trebuie să recunosc că poziţia în care se lucrează nu este foarte comodă), l-am fixat pe locul lui şi de atunci nu mai am probleme cu scurgerea.
-
Daca alta solutie nu exista...
-
Am facut lucrul acesta si intr-adevar, nu picura nimic pe sub masina, dar nici nu am gasit respectiva teava de scurgere.
-
Salutare tuturor!
La un V50, motor de 2.0D/136 CP a inceput sa ,,ploua'' pe partea soferului. Mai exact, dupa folosirea climei, condensul rezultat in loc sa se scurga in exteriorul masinii ajunge in interiorul masinii. Aveti idee cum as putea sa remediez singur defectul aparut? Multumesc.
Problema Turbo/lipsa putere
in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Posted · Report post
Salutare! Cum ai rezolvat problema? Aceleași simptome le are și mașina mea, care este același model cu a ta.