Y309rlc Volvo

Problema VVT VALVE

224 posts in this topic

justinian sunt mihai din focsani cel pe care l ai sunat azi ,tot esti din galati ai 90 km pina in focsani ,vino la skoda in focsani si ti l schimba ,te costa in jur de 3 mil lei,dar da un tel la reprezentanta skoda inainte sa te programeze

mi se pare mult 300ron o manopera de genu....dar ma gandesc ca nu sunt alte variante in zona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CIPRIAN se da toata distributia jos la mine a durat de la 9 pina la 13 30-14 si am facut si schimbul de ulei 300 roni tot tacimul,sa nu mai spun ca altul mi a cerut 350 roni !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut baieti,a schimbat tatal meu astazi regulatorul de turatie masina nu mai scoate acel carait specific in urma schimbarii lui insa acum masina nu mai are putere deloc,motorul merge bine la relanti insa in sarcina nu trage deloc,ea oricum nu e prea sprintena insa acum nu merge deloc ,adica nu te poti baga in depasire sau ceva de genu,aveti vreo idee de la ce sa fie oare ?oare nu au reglat ceva bine baietii la service ?banuiesc ca daca nu era bine pusa distributia masina nu pornea ,astept ceva pareri ,multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) despre ce REGULATOR DE TURATIE vorbesti ?

2) ai schimbat pinionul variator cu altul NOU ?

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze ,nu stiu unde ma gandeam ,pinionul variator,nu e nou ,e luat de la userul cipilik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci nu stiu de ce mai intrebi cand ti-au spus cel putin 2 persoane nu chiar nepricepute sa iei NOU iar tu te incapatanezi sa pui sh.

Bașca probabil ca nu e pusa distibutia calumea,ca pinionul nu are semn.

Samsung Galaxy S on JellyBean

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pinionul nu caraie nu are nici o problema pinionul....cel mai sigur nu este pusa bine la punct . Astept sa ma suni sa imi confirmi plata pinionului....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pinionul nu caraie poate fi si infundat si nu ajunge presiune de ulei in el. Sau blocat ca e stătut fara ulei.

Pinionul nu mai caraie si cand supapa nu functioneaza sau e deconectata.

Pinionul nu caraie nici cand mufa de la senzorul de la axa cu came e scoasa.

Masina porneste dar merge prost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar masina Trage (si cu variator stricat ;in turatii joase este o dif aprope isesizabila )

o pus la punct aiurea

bine ca nu da supapa in piston:)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut si buna ziua......am o intrebare....cum se monteaza (se prinde de axa came evacuare) vvt rola noua daca nu are semn pe ea ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

montezi in ce pozitie iti place :)

si dupa faci semn sa ai pentru urmatoarea schimbare de curea

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc frumos si sper sa mearga... :headbang: din ce am vazut ..aici:

.... e cu totul altceva.....dar sper sa ai dreptate......

sa inteleg ca in acel video e alt tip de rola vvt nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca da

asta ale noastre nu sar inapoi

pui cala vvt ul -slabesti cele 3 suruburi la admisie -

montezi cureaua tensionat corect

si strangi vvt ul si cele 3 suruburi

in momentu asta faci semn

pe rola noua

eu asa am facut la al meu :)

numai invers ;al meu nu e turbat :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut celor pasionati de VOLVO.....m-am gandit sa va arat ceva poze cu aceasta rola vvt(desfacuta) care nu este ieftina daca o cumparati noua....si cred ca la multi dintre voi deja tacane sau curge.....dar cu putina rabdare si ceva scule si putini banuti puteti singuri sa o reparati (reconditionati).....tot ce aveti nevoie este sa aveti pe linga voi urmatoarele:1) torx 12 mm,2)un ciocan,3)wd-40,4)solutie spalat motor nediluata 2 litri,5)o coala smirghel de 1000,6)un tub correction fluid(pt dat semne),7)inbus de 5mm....iar ca banuti pt urmatoarele 1) 4 bucati o-ring noi,2) 6 bucati surub metric M6 cu lungimea de 40mm, 3 bucati surub metric M6 cu lungimea de 22mm,3) 3 bucati saibe pt suruburile de 22 mm,4)un flacon lichid lock bond metal lock(de la bison) pt blocarea suruburilor.....sa pun si ceva poze......sper ca nu am suparat si deranjat pe nimeni cu postarea mea....sper sa va ajute aceste poze ....si singuri o sa va dati seama ce tacane in ea si de unde curge ulei...

post-190-0-36438900-1422464610_thumb.jpg

post-190-0-27293000-1422464636_thumb.jpg

post-190-0-20547000-1422464654_thumb.jpg

post-190-0-34727000-1422464668_thumb.jpg

post-190-0-38850800-1422464685_thumb.jpg

post-190-0-49540600-1422464707_thumb.jpg

post-190-0-40938200-1422464722_thumb.jpg

post-190-0-14331600-1422464748_thumb.jpg

post-190-0-18910800-1422464775_thumb.jpg

post-190-0-24119100-1422464788_thumb.jpg

post-190-0-92162100-1422464801_thumb.jpg

post-190-0-78178200-1422464817_thumb.jpg

post-190-0-82228400-1422464834_thumb.jpg

post-190-0-12333500-1422464851_thumb.jpg

post-190-0-36523700-1422464873_thumb.jpg

post-190-0-69689300-1422464896_thumb.jpg

post-190-0-20959900-1422464915_thumb.jpg

post-190-0-06701800-1422464959_thumb.jpg

post-190-0-56360900-1422465217_thumb.jpg

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E probata de tine pe masina dupa reconditionare? Ma gandesc ca multe pinioane au si f mult jeg in interior....

In orice caz multumesc pt poze; am mai vazut pe alte forumuri dar ale tale sunt mai clare

Edited by Kappy
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astept o-ringurile sa vina si montez totul si am sa va comunic......oricum nu vreti sa stiti ce era in ea...dar pt cei cu bani....le recomand sa nu-si piarda timpul si sa cumpere una noua daca-i enerveaza banii.... :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!Sper sa duci la bun sfarsit toata operatia!!...Vor fi o gramada de bani economisiti(gandindu-ma la faptul ca eu am platit 560 de euro ptr. schimbul acelei role VVT)

Mult succes!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arculetele de la lamele in ce stare sunt? Mai fac treaba? Vezi sa slefuiesti bine suprafetele de contact ale lamelelor cu butucul mare....daca sunt imperfectiuni pe acolo trebuie inlaturate. In principiu daca suprafetele care lucreaza in presiune sunt in regula nu are de ce sa nu functioneze

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa nu rezolvi nimic pentru ca isi fac lamelele joc in fantele de pe miez, si asta duce la blocarea lui in functionare.

Succes in orice caz, eu n-am reusit sa ii fac nimic :)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva cam la ce presiune lucreaza?

Edited by Kappy

Share this post


Link to post
Share on other sites

În ce sens nu ai reușit sa-i faci nimic...Alex....ai desfăcut-o și era așa de praf ?singurul lucru care mă îngrijorează este locul unde calcă semeringul care vine pe axa came evacuare și calcă puțin și pe rola....are un șanț fff subțire dar cred ca toate au așa ceva....

Știți cum se spune ....masina noua e mașină nouă. ..așa și cu piesele..piesa noua e piesa noua....dar cred ca merita încercat. ..:)

post-190-0-25512400-1422529666_thumb.jpg

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cat de praf e al tau ca din poze nu vad ;D

Dar la mine flencaneau palele in canale, si am abandonat ideea...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am înțeles. ..și bine ai făcut, ce se poate repara ok....ce nu și ai dubii mai bine piesa noua !!!Nu știu dacă se vede ceva din poze....dar lamelele nu au joc...

post-190-0-74966200-1422543924_thumb.jpg

post-190-0-10966300-1422543943_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare celor pasionati de volvo....cat de curand am sa postez ceva desene si masuratori facute la motorul meu pentru construit cheie blocat axe came dar si pentru aproprierea capacului de deasupra axelor cu came....cele care se infileteaza in locul bujiilor 1 si 4 ....dupa ce o primesc de la strungar...(in baza desenelor + cote facute de mine)....si o probez va voi comunica si dimensiuni+desene....m-am tot rugat de cei care au o cheie de calat pt ceva desene sau cote.....dar nimic....

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai grija ce "cheie" faci, ca eu stiu un caz, in care a fost cumparata cheie din magazin (after market cheia) si nu mai reusea sa puna distributia la punct. Dupa ce a facut rost de o cheie OEM, a constatat ca cea AM era un pic stramba, de noua. Deci o cota de cativa mm, inseamna sa nu mai pui motorul la punct cum trebuie.

Spor la treaba

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now