zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

A alunecat cu rotile blocate ;D ;D ;D! Am avut noroc ca era pe patru roti :D :D :D!

Eu am in porbagaj pentru cuie, suruburi si alte chestii ce pot penetra cauciucurile un set de reparatie ca cel din poze:

Temporar pana ajungi la o vulcanizare decenta merge dar altfel n -as sta cu snurul in roata. Daca s-au rupt si cateva sarme in roata si ii dai o autostrada ai sanse sa faca poc. Un petec profi montat profi ranforseaza zona avariata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temporar pana ajungi la o vulcanizare decenta merge dar altfel n -as sta cu snurul in roata. Daca s-au rupt si cateva sarme in roata si ii dai o autostrada ai sanse sa faca poc. Un petec profi montat profi ranforseaza zona avariata.

Pai daca s-au rupt sarmele ce petec profi l-ar ajuta? :laughing7:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un cui sau surub n-au cum sa rupa sirmele. Nici cind face gilma nu se rup sirmele (ele doar se deplaseaza lasind loc cauciucului sa faca gilma). Sirmele se pot rupe (dar nu e obligatoriu) doar cind distrugi caucicul odata cu janta, sau cind mergi pina ajungi la sirme. tubless-ul nu face poc, niciodata, cu exceptia momentului cind spargi janta. Nici daca le tai cu cutitul nu fac poc.

pe tubless exista pene rapide, insa cauciucul ramine in continuare pe janta, nu exista explozii unde cauciucul pleaca acasa si te lasa cu janta pe asfalt.

Tocmai din aceasta cauza caucicurile tubless pot fi reparate cu kitul lui andu.

Va spun din experienta.

Ca sa va convingeti, luati niste sirma de la un cauciuc tubless ars si incercati s-o taiati cu dalta si ciocanul pe o menghina.(nu veti reusi usor, si tineti cont ca acea sirma a fost arsa !)

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si totusi eu am taiat cu tot cu sarme 5 cauciucuri la viata mea. Eu am la un cauciuc o reparatie cu ce ne-a aratat Andu mai sus si am mers si cu 200 km\h si nu s-a intamplat nimic. Dopul acela este din latex si de baga fortat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S a blocat o rola la distributie(avea doar 54 tkm)!Si asta fiind originala,in cutia blue frumos colorata..

Acum mi am luat Skf,care ar fi produsa in Romania :thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat saptamana asta urmatoarele la Cobai 30 .

1. 2 bujii incandescente.

2. EGR

3. valva control turbo

4. fulie masa dubla pt auxiliara

5. capac distributie

6. galerie admisie

7. DPF

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasita zilele trecute atinsa pe bara spate, nu foarte rau, dar este vizibil!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este ulei ci motorina . Trebuie scos injectorul curatat foarte bine acolo schimbata garnitura de cupru sau planata cea de pe masina + strambat putin clema care tine injectorul ca sa apese mai bine pe el .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Daca este motorina sufla injectorul si miroase a motorina nearsa

2.Daca e ulei dar nu de la injector ci de la senzor ax came care s-a rupt sau uzat oringul si se prelinge pana la injector. Eu am patit-o , inclin sa cred in varianta 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok spor la schimbat saibi bosh. Si eu le-am schimbat pe toate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Badogul personal s-a ales cu o a doua crapatura in parbriz, in mai putin de 10 zile de la aparitia primeia; cârpită si aia cu obidă si suflet strans...

Imi vine sa-mi dau palme, nu alta; cand consider ca am scapat de o problemă, apare altceva ce trebuie tratat. Am inceput sa-l inteleg (in parte) pe Marele Zeu Alb... .

Oricum, va trebui sa facem atat eu cat si badogul o cura cu aghiasmă, poate-poate alungăm piaza rea si-o sa dispară si materialul antiderapand ramas din iarna pe ruta Turda-Cluj si viceversa.

:machinegun:

Edited by AdiP

Share this post


Link to post
Share on other sites

bucsi si carbuni demaror. am 98000 km. Cam repede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e 2.0D este in grafic, cam asa pica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri i-am gasit parbrizul spart, o linie cam de 10-15cm. O infundatura mica in aripa dreapta spate

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

again? :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. A început să-mi cârâie haionul, când e rece afară. Am crezut că e ceva desprins, însă se pare că sună însăşi limba broaştei. Foarte enervant. Am încercat să ajustez cuiu', însă n-am reuşit să destrâng torxurile alea cu instrumentarul pe care-l aveam la dispoziţie. M-am enervat şi am tras un pumn în capacul de peste REM.

2. Am descoperit că s-a rupt cârligul de plastic al capacului care acoperă REM-ul. Am găsit bucata pe un releu. Voi încerca să o lipesc cu poxilină. ;D

Ce sa-i faci frate, asa se mai rup astea singure :))

Eu am constatat ca s-a stricat releul de la demaror. Schimbat releu, cu unul de la Papa Smurf. Merge din nou :D

PS: eu la masina asta, cred ca am schimbat toate releele pana acum. Este unicat :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am schimbat nici un releu la nici una din cele 4 masini Volvo de pana acum . Ce sa zic Ionele, la mai mare . :D

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu' vre-o luna un prieten a tras ca la tara de manerul interior al usii dreapta fata. Mi-a rupt una din cele doua urechi care tin cablul ce actioneaza broasca usii, usa nemaiputand fi deschisa din interior. Reparatia a fost foarte simpla, am prins de cele doua suruburi cu cap torx ce tin manerul de usa o tablita de aluminium peste cele doua urechi care tin cablul!

Acum ceva zile am desfacut spoilerul fata sa vad de ce nu mai scuipa spalatoarele montate pe el lichid pe faruri - am gasit motorasul gripat, l-am degripat cu WD-40, socuri mecanice si curent :D :D :D. Momentan merge, dar nu scuipa cum trebuie! O sa cumpar unul nou!

Astazi am avut placerea sa constat ca usa stanga spate prezinta aceleasi simptome, dar inca nu am desfacut-o!

post-1775-0-00006300-1378571625_thumb.jp

post-1775-0-10403000-1378571627_thumb.jp

post-1775-0-06530200-1378571629_thumb.jp

post-1775-0-16659200-1378571631_thumb.jp

post-1775-0-41209100-1378571633_thumb.jp

post-1775-0-74752500-1378571634_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi mergand prin oras,cu muzica pornita pe CD,la un moment dat mi-a dat CD ERROR.

Am incercat sa comut pe alt CD,a inceput sa caraie(atipic,deoarece stiu cum face cand schimba CD-urile) si pana la urma tot CD ERROR dadea.... Acum spre seara cand am plecat iar cu masina tot eroare are,doar ca nu se mai aude nici un carait atunci cand vreau sa schimb CD-urile si da din prima eroare....

Pe radio merge perfect...

S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a stricat magazia, nu e nici prima nici ultima .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:slap:

Misto..... Stau si ma gandesc: Daca montez un Grom Yatour,nu o rezolv mai simplu decat sa stau sa dau HU-ul jos sa repar magazia???

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine...iarna face nazuri cand vreau sa scot un cd si e frig in masina. Se rezolva cu un "pod" de palma dat pe unde intra/iese cd-ul. Incearca si tu...poate ai noroc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat,dar dupa cum ma asteptam...nu a functionat metoda.Multumesc de sugestie,oricum!

Ramane sa iau un Yatour si eventual pe parcurs un alt 803.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa il desfaci si sa il cureti...eventual sa ii lubrifiezi partile mecanice. Daca nu te incumeti...du-l la un centru de reparatii. Mai mult de 100 ron nu cred ca te costa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand face trosc magazia de CD-uri din HU-803/HU-850 nu se repara cu un dos de palma sau cu 100 lei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now