zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Vineri seara in drum spre casa mi-a sarit/rupt tija de la swirl si am vazut pentru prima data limp-mode la c30 :)

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

........scoti capac chiulasa ,cureti "geometria variabila" ,schimbi si tija si este ca 9

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil trebuie recalibrata clima.

a fost facuta o reumplere cu freon  si acum functioneaza bine. se pare ca eram aproape pe 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi, dupa un drum de circa 120 de km. am deschis capota sa completez lichidul de parbriz. Când colo, ce sa vezi?

Iata ce am descoperit in compartimentul motor.

Cât de grav poate fi?

DSC_0043.jpg

DSC_0044.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolut deloc. Poti merge linistit si fara

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frutunul ala (daca il pot numi furtun), are rolul de a trage aer cald de pe galerie, in anotimpul rece. Filtrul de aer (carcasa) are o clapa care se inchide pana se incalzeste motorul (si trage aer pe furtunul ala), dar eu nu am vazut nici o diferenta la a mea, cu furtun si fara!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa nu dai cateva milioane pe el original,poti pune de Oltcit ca se pupa.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

:salut: M-am mai linistit.

O sa il inlocuiesc cu prima ocazie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Oltcit nu se mai gasesc,poti masura dimensiunea racordului si sa gasesti intr-un magazin de bricolaj.

Bafta!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A reparat cineva suportul lombar la s40/c30? S a auzit un mare poc in timp ce conduceam dupa care mi s a inmuiat spatarul.  Banui (nu am desfacut inca) ca s a rupt suportul lombar. Rotita merge f usor acum

Edited by trancenergy

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 zile masina a stat nemiscata , si a pornit greu(a invartit un pic mai greu , a pornit la a 3 invartire ) , maine baterie  noua .

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum aproximativ 3 saptamani, m-a acrosat un cetatean in trafic, in zona Arcului de Triumf, el: bara fata zgariata, eu: usa si aripa spate zgariate (aripa se simte la mana foarte putin infurndata) ... nimic grav, totul rezolvat cu asiguratorul lui! Bine ca nu am mai bagat anul asta masina la retusare!

Culmea ironiei, am fost lovit de un VOLVO :D ... 

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand pornesc dupa o pauza mai lunga, gen 1-2 zile, dimineata, dupa o noapte doua mai rece, aud un scartait neregulat in dreapta fata, in compartimentul motor. E un Volvo V50 2.0D, 2008, cutie automata, Kinetic. Dupa un timp dispare, apoi nu mai reapare pana la urmatoarea tura de nepornit cateva zile cu/fara (nu mi-am dat seama exact) temperaturi joase afara. Am citit pe aici ca pot fi mai multe motive, dar nimic clar. Ce ar putea fi in cazul meu?

Edited by startrektng

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand pornesc dupa o pauza mai lunga, gen 1-2 zile, dimineata, dupa o noapte doua mai rece, aud un scartait neregulat in dreapta fata, in compartimentul motor. E un Volvo V50 2.0D, 2008, cutie automata, Kinetic. Dupa un timp dispare, apoi nu mai reapare pana la urmatoarea tura de nepornit cateva zile cu/fara (nu mi-am dat seama exact) temperaturi joase afara. Am citit pe aici ca pot fi mai multe motive, dar nimic clar. Ce ar putea fi in cazul meu?

cureaua de la accesorii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica trebuie sa schimb distributia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu, cureaua de accesorii am spus. ca sa verifici ca e ea 100% da cu niste wd pe ea in mom in care face si vezi daca tace, sau du te la un mecanic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha. Nu stiu care e acea curea de accesorii, asa ca mai bine merg la un service. O duc la Volvo oricum in curand pt mai multe operatiuni, doar ca deja, desi am masina de putin timp, as prefera unele din operatiuni, care nu necesita soft, sa le fac in alta parte, mai ieftin

Edited by startrektng

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi-au furat capacelele din bara de la tisnitoarele de la faruri..... sa iti stea in gat ...si banuiesc ca e aceasi persoana care acum 2 sapt mi-a furt si oglinzile....

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi-au furat capacelele din bara de la tisnitoarele de la faruri..... sa iti stea in gat ...si banuiesc ca e aceasi persoana care acum 2 sapt mi-a furt si oglinzile....

O fi aceeasi persoana care mi-a furat mie capacele de la jante, de doua ori ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu, cureaua de accesorii am spus. ca sa verifici ca e ea 100% da cu niste wd pe ea in mom in care face si vezi daca tace, sau du te la un mecanic :)

..eventual cu niste vaselina grafitata;)....glumesc bun inteles.. Auxiliara si nu numai ea (distributia )trebuie sa stea uscata fara nici o urma de compusi care sa lubrefieze sau sa curete...

Are vreo rola intinzatoare care trebuie schimbata(are joc superficial) si ii ruleaza cureaua defectuos putin timp pina ce rola isi capata starea de lucru normala... dupa stationare o mica perioada  si mai ales la temperaturi mai joase sau umiditatea asa se intimpla

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi aceeasi persoana care mi-a furat mie capacele de la jante, de doua ori ???

sa il identificam si il spanzuram in piata publica .... de preferinta de crucea aia de la inter...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu mai toate buticurile de cartier au camere video instalate. N-ai nici unu din intamplare pe acolo, cu vreo camera care sa fi batut in zona aia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet ... ca in constanta nu mai avem butivuri ... avem decat mall....si alte chestii din astea

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ramas fara luneta. Cineva fara ocupatie s-a apucat de spart geamuri la masini. Eu am "scapat" doar cu luneta sparta dar altii au ramas doar cu parbrizul intact. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare e gradina lui D-zeu!

Asta nu inteleg care e satisfactia in treaba asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now