VilyXC60

Noul Volvo XC 60 MY2014

26 posts in this topic

Ieri 18 februarie 2013 au fost date publicitatii primele fotografii oficiale ale noilor modele Volvo care vor fi lansate la Salonul Auto de la Geneva din martie 2013.

Sursa: http://www.volvopass...images_a40.html

Noul XC 60 are o noua grila frontala, mult mai supla precum si noi faruri.

Noutati:

- noua platforma SPA (Scalable Platform Architecture) - (care va fi comuna tuturor modelelor Volvo, inclusiv comuna cu noul XC 90)

- noile motoare benzina sau motorina in patru cilindri (VEA - Volvo Environmental Architecture), motorina (120-230 CP) si benzina (140-280 CP), care probabil intr-un viitor nu prea indepartat vor fi asistate de unul sau doua motoare electrice.

- 2 cutii manuale noi plus noul Geartronic automat cu 8 viteze!!! Multumim Volvo!

Sursa: http://motoroids.com...oducts-planned/

Enjoy!

post-1674-0-88704200-1361277752_thumb.jp

post-1674-0-45534000-1361277763_thumb.jp

Edited by VilyXC60
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am vazut noul facelift se aplica si pe S60/V60 lucru care nu e deloc rau. Arata ceva mai sobru si mai elegant asa cum trebuie sa fie. 8 trepte automata FTW!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, West. Sigur ca si S60 sau V60, dar nu numai ele! Mai sunt si alte modele care primesc un face-lift, chiar daca mai putin. Inclusiv XC70 primeste un lejer face-lift. Restilarea se face la S60, V60, V70, S80, XC60 si XC70.

Noua cutie Geartronic cu 8 rapoarte (TG-80LS) este tot o cutie Aisin-Warner. Sa vedem ce o sa stie sa faca, insa eu cred ca ar putea suporta un cuplu motor pana la 550-600 Nm. Am atasat un pdf (cam maricel - peste 4MB) cu noua cutie.

brochure_03.pdf

Edited by VilyXC60

Share this post


Link to post
Share on other sites

"- noua platforma SPA (Scalable Platform Architecture) - (care va fi comuna tuturor modelelor Volvo, inclusiv comuna cu noul XC 90)"

Sincer asta mie imi miroase a ce-a facut Audi si BMW.. X1, X3, X5, sau Q3, Q5, Q7. Aceeasi forma, micsorata la xerox. Bleah.

Sper sa nu fie asa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din toate informatiile pe care le-am filtrat pana acum, se pare ca toate modelele Volvo vor avea aceasta platorma comuna, din dorinta de a avea piese comune. Criza trece si pe aici din pacate!

Cum lansarea oficiala a noilor modele este la Geneva luna viitoare, vom afla foarte curand daca e asa, iar mult mai multe detalii despre noile motoare VEA (plus combinatia cu electric) probabil la salonul din toamna de la Frankfurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca dispar motoarele in 5 cilindrii? Not good... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putem spune "adio" motoarelor in 5 cilindri si peste 2L.

Bine c-am apucat sa le cumpar....

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putem spune "adio" motoarelor in 5 cilindri si peste 2L.

Bine c-am apucat sa le cumpar....

Sa tinem minte asta, peste vreo zece ani s-ar putea sa ducem dorul motoarelor de 1,6, sau 1,8 litri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacat ca dispar ca erau motoare care iti dadeau un feeling la volan - spun asta dupa ce am trecut d ela D3 la D5 - altceva, in materie de feeling la volan.

Insa asta este trendul si trebuie sa ne adaptam.

Nu stiu de ce, insa imi face impresia ca noua "moaca" a lui XC60 MY2014 aduce a VW - Golf - cu ledurile acelea si grila restilizata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi se parea mult mai interesanta vechea versiune

asta e banala

uniforma

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

o comparatie la s60

Nu vreau sa ma dau mare cu masina mea , insa pot sa se screama inca 20 de ani : mai frumoasa decit generatia 2007-2008, n-o pot face.

Poate sint io conservator, poate tin prea mult la masina mea, tot ce e posibil...

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacat ca dispar ca erau motoare care iti dadeau un feeling la volan - spun asta dupa ce am trecut d ela D3 la D5 - altceva, in materie de feeling la volan.

Insa asta este trendul si trebuie sa ne adaptam.

Nu stiu de ce, insa imi face impresia ca noua "moaca" a lui XC60 MY2014 aduce a VW - Golf - cu ledurile acelea si grila restilizata.

mai degraba aduce cu Tiguan.

sunt multumit ca am ales XC 60 cand inca era o figura distincta in panoplia modelelor SUV compact.

de luna viitoare , vor intra in gloata, cu acest design. xc60, s 60, v 40 si ......gata. Volvo a terminat " munitia".!!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

o comparatie la s60

Nu vreau sa ma dau mare cu masina mea , insa pot sa se screama inca 20 de ani : mai frumoasa decit generatia 2007-2008, n-o pot face.

Poate sint io conservator, poate tin prea mult la masina mea, tot ce e posibil...

Poate asa este - umerii aceia clasici de Volvo spuneau ceva.

Insa chiar si asa, prefer design-ul actual care il am acum decat cel nou anuntat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum detalii despre noile motoare VEA in patru cilindri:

"Noua Volvo S60, motorizare in patru cilindri D2 de 115 CP si cutie de viteze manuala va avea un consum de 4,0 l/100 km (ciclu mixt) si 106 g/km. Pentru cutia automata valorile sunt de 4,1 l/100km si 107 g/km (date preliminare).

Noua Volvo V60 D2 difera lejer de modelul de mai sus cu un consum de 4,1 l/100 km (ciclu mixt) si 109 g/km. Pentru cutia automata valorile sunt de 4,2 l/100km si 110 g/km (date preliminare).

Versiunile cu cutie automata D3 (136 CP) si D4 (163 CP) ale noilor modele Volvo S60 si V60 vor avea emisiuni de Co2 coborate la 129 g/km pentru un cosum mixt de 4,9 l/100 km.

Noul Volvo XC60 progreseaza si el in cele 2 versiuni D4 (163 CP) si D5 (215 ch) cutie manuala si transmisie integrala AWD, urmand sa aiba un consum mixt de 5,3 l/100 km (139 g/km).

Si motoarele pe benzina vor beneficia de ameliorari. La modelul Volvo S60, versiunile T3 (150 CP) si T4 (180 CP) ale motorului 1,6 L GTDi (Gasoline Turbocharged Direct injection), deci injectie directa de benzina si turbocompresor, cuplate la o cutie automata, vor afisa 6,8 l/100 km (159 g/km). Cifrele similare pentru Volvo V60 T3 si T4, sunt de 7,2 l/100 km (167 g/km).

Toate aceste noutati vor fi prezentate la Salonul Auto de la Geneva."

Sursa: http://www.volvopass...erieur_a41.html

P.S. Iertati eventualele greseli de scriere, insa am facut-o in graba...

Revin in cateva minute cu detalii despre interiorul noilor Volvo.

Cum am promis, revin: :headbang: cu detalii despre exteriorul si interiorul noilor modele.

"S60, V60 si XC60 vor avea farurile modificate. Cele doua lampi verticale cu LED aflate intre faruri vor disparea lasand locul la faruri mult mai simple si mai mari. Modele S60 si V60 vor avea un design luminos cu LED-uri asemanator noii Volvo V40, iar noul XC60 va arata mai degraba ca noul V40 R-Desig si V40 Cross Country.

Interiorul evolueaza si el cu numeroase modificari. Noile scaune au noi nuante ale pielii, apar noi incrustatii cu lemn, remarcandu-se si noile guri de ventilatie inconjurate de metal satinat.

Noutate exclusiva Volvo: exista posibilitatea de a avea padele la volan pentru versiunile cu cutie automata Gaertronic 8 viteze.

Insa marea restilare (mult mai vizibila) este adusa de prezenta noului tablou de bord, cu contor digital (exact cum este pe noul V40) si prezenta noului sistem multimedia Volvo Connected Touch (platforma Android, cu Spotify, Car Wi-Fi si GPS cu informatii de trafic in timp real, aduse de conexiunea internet).

Alte schimbari notabile: posibilitatea de a avea sasiul sport pe toate modelele (rezervat anterior doar finisarii R-Design) si noul CTC (Corner Traction Control) furnizat in serie la XC60. Farurile automate isi fac si ele aparitia. Deci ruland cu faza mare, nu mai trebuie trecut manual la faza mica, totul va fi great automat."

Sursa: http://www.volvopass...videos_a42.html

Recomand calduros link-ul, :headbang: chiar daca articolul este in limba franceza, pentru ca urmarind link-ul veti putea vedea doua video-uri superbe cu noile modele Volvo restilate.

cititi "gerat automat" in loc de "great automat" :)

Edited by VilyXC60
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interioarele sunt de nota zece.

La exterior, chiar ca nu m-a surprins nimic, ba dimpotriva, prea banale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La XC60 sunt de pararere ca ar fi fost necesara o modificare a fetei(in special a farurilor) caci nu prea imi place...Desi acum parca aduce spre VW,dar pare mai serioasa...

La interior deja regret faceliftul vazand ca adopta schimbatorul ala de viteze atat de GAY precum si vitezometrul/turometrul alea digitale tot la fel de GAY

Edited by blueazimut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva fraze interesante gasite azi pe net, spuse de seful R&D de la Volvo, Steve Mertens:

Despre platforma SPA:

"It gives us the chance to go from a seven-seater SUV down to a 2+2 coupe,’ said Mertens. "These vehicles will be modelled on an extended wheelbase, with a short front overhang, a pushed back a-pillar and front wheels which are pushed forwards – like you would get with a rear-wheel-drive vehicle."

Deci noua platforma va avea un ampatament extins permitand usor trecerea de la un SUV de sapte locuri la un coupe 2+2 si ca aceasta platforma se aseamana - dupa cum inteleg eu - cu platformele BMW si Mercedes, pentru ca ele sunt rear-drive-wheel, nu? Eu asa inteleg…

Despre motoarele VEA:

"The key here is that these engines will be combined with electrification,’ said Mertens. ‘We think that if a customer really wants to have a V8-powered car or one that is very powerful, we should be – and we will be – offering this… But in a different approach. We will do this with electrification – from very light hybrid powertrains in our smaller cars right up to plug-in hybrid technology in our big vehicles like the XC90 with power outputs of 400bhp and 700Nm of torque – comparable to V8s."’

Deci in traducere si adaptare :smile:, ar suna cam asa:

"Principalul aspect este ca aceste motoare vor fi combinate cu motoare electrice ", a spus Mertens. "Noi credem ca, daca un client vrea cu adevarat sa aiba o masina cu un motor puternic asemanator unui V8 sau una care este echipata cu un motor puternic ar trebui - si vom face asta - sa putem oferi acest lucru ... Dar intr-o abordare diferita. Vom face acest lucru cu electrificarea - de la motorizari foarte usoare hibride in masinile noastre mai mici, pana la tehnologia plug-in hibrid in vehiculele noastre, cum ar fi marile XC90 cu puteri de 400CP si 700Nm cuplu - comparabile cu V8-urile".

Viitorul in materie de motoare suna sau nu suna bine? Ramane de vazut si ce costuri va avea trecerea la aceste noi tehnologii, costuri care se vor reflecta in preturile noilor Volvo.

Voi ce parere aveti?

@blueazimut: mi-a placut parerea ta originala despre noul schimbator de viteza: insa cred ca doar cel automat va arata asa. Schimbatorul de viteze la viitoarele 2 cutii manuale, ramane in forma veche, cred.

P.S. Am informatii de ultima ora cu privire de cand se va putea comanda la dealerii din Europa, noul XC60 MY2014: jumatatea lunii mai 2013. Pana atunci poate se pot face comenzi din vechiul XC60 cu un discount frumusel...

Edited by VilyXC60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru mine motoarele electrice sint inutile si costisitoare. Deci , pentru mine , renuntarea la cilindree mai mare , la un numar mai mare de cilindri este paguboasa.

Oricind as prefera un V8 turbo cu 350 cp si 600 Nm in locul unui hibrid L4 + electric cu 400 cp si 700 Nm. Nu-mi plac hibridele si, din pacate, asta e viitorul ! Un hibrid mi se pare ca un barbat care are nevoie de ajutor cind se culca cu o femeie...E ca si cum as mirosi o floare cu masca de gaze pe figura.

Trendul actual este de a face CALATORIA cit mai placuta in defavoarea PLACERII DE A CONDUCE. E de inteles , insa nu si de apreciat !

Dar eu nu reprezint un mare numar de potentiali cumparatori.

Edited by iulirx
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic...

Acum citeva saptamini au auzit ca ,in ceea ce priveste conceptia de noi modele Volvo ,acestia si-au propus vreo 9 modele noi pina in 2018.Nu facelift-uri.Ramine de vazut daca nu cumva vor fi vorba de hibride ,in mare parte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ai mare dreptate, Iulian, dar trebuie sa acceptam ca o companie ca Volvo gandeste global. Tendinta asta cu motoare hibride are si ea un scop.

Probabil ca peste 25 sau 50 de ani, copiii sau nepotii nostri se vor uita la masinile cu motor termic, asa cum ne uitam noi azi la o locomotiva cu aburi.

Noroc ca noi nu vom mai fi de fata, ca sa rada de noi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Accept fara nici cea mai mica placere. Peste 50 de ani se vor face copii in vitro, e mai sigur ! Sex-ul e ceva nesigur si scirbos.

Am urit comunismul pentru egalitarism. Si uite ca acum egalitarismul e adus la nivel mondial la rang de lege. O sa fim mici robotei care platesc taxe si se distreaza cu max 40 km/h pe autostrazi blindate in masini ce se conduc singure si care difera una de alta prin culoare.

Bine ca n-apuc.

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) era evident vorba de schimbatorul pentru cv automata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva noutati din nou despre noul XC60

Apar noi functii interesante: Cross traffic - datorita celor 2 radare montate in cele doua colturi din spate ale masinii, masina va putea "vedea" eventualele masini sau motociclete care vin cu viteza mare din partea dreapta sau stanga si emite o alerta pe noul display. Acelasi sistem se va ocupa si BLIS (unghiul mort). Bun dupa parerea mea, mai ales pe autostrada (si mai ales in Germania) :smile:

Acelasi Cross Traffic se va ocupa si de alerte la iesirea masinii dintr-un parking, nefiind vizibilitate si putand scana pe o distanta de 70 de metri stanga-dreapta eventuale masini.

Corner-Light: la viteze mici (in oras) farurile vor lumina automat coltul intersectiei spre care se indreapta masina (sistem existent si la alte marci, dar nu la Volvo pana acum).

Ca noutate absoluta, Volvo lanseaza la Geneva, protectia contra bicilistilor. In plus fata de protectia in trafic, protectia contra pietonilor, acum se extinde si la biciclisti. Totul va functiona pana la 50 km/h. Totul sub sigla City Safe.

Apare o noua culoare (Java), o ciocolata curata. Mie mi-a placut! :smile:

@blueazimut: fa abstractie de schimbatorul ala de viteze! :glasses9:

Aaa, si sa nu uit: noul Sensus are ecranul tactil cu detectie infrarosu permitand folosirea ecranului tactil chiar cu manusi (bun pentru cei care merg la schi) :) Si integreaza Spotify (pentru cunoscatori :))

post-1674-0-78592400-1362754166_thumb.jp

post-1674-0-97732000-1362754209_thumb.jp

post-1674-0-20605700-1362754243_thumb.jp

post-1674-0-44259000-1362754259_thumb.jp

post-1674-0-68619100-1362754282_thumb.jp

post-1674-0-65007200-1362754300_thumb.jp

post-1674-0-37185700-1362754321_thumb.jp

Edited by VilyXC60
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vily multumim frumos pentru poze - imi place si mie Java.

Cross trafic este deja prezenta pe V40 / V40 CC.

Asta cu ecranul tactil nu stiu cat ar tine la Volvo, care itraditional a zis ca mainile trebuie sa fie pe volan si privirea trebuie sa fie pe drum - aici citez // parafrazez surse "oficiale" de la Volvo din Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai atata timp cat aceasta masina merge singura, nu devine family safe? Poti face ce vrei tu in acel timp :D:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now