BogdanG

Motorina EURO 5 si sistemul de injectie COMMON RAIL

424 posts in this topic

Am folosit eu Megasel... e bun, dacă-ţi place să crezi că e bun. Mie-mi place să cred că nu există scăpare, am aruncat banii degeaba... ;D

Mda ... vezi, efectul placebo de care vorbeam.Masina merge pe motorina si mananca bani nu placebo.

"nimeni" este relativ... mai cauta pe forum.

Nu sincer am gasit destule pareri dar nu asa de bune precum 2T-ul, ba chiar unii s-au plans de Metabond Megasel, unde la 2T nu am vazut astfel de oameni.

Edited by Baxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Dar se pare ca aici nimeni nu a folosit produsul". La acest "nimeni" m-am referit, si ti-am dat link la discutii de pe forum in legatura cu acest produs minune.

"retea de distributie fantoma". - reteaua de distributie, nu firma. La ea m-am referit. Nu am stiut ca esti fan marketing scam.

Pana la urma - discutam ca sa discutam? Vad ca deja te-ai documentat, ai tras concluziile. Te mai putem ajuta cu ceva?

Edited by Mihaipg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pot sa iti zic sa mergi cu toata increderea pe 2T pentru ca nu are ce sa strice.Sa fie norma JASO FC/FD; si nu o sa ai probleme.

La mine cel putin nu a fost doar efect placebo.L-am folosit cel putin 1,5 ani si s-a simtit in mersul motorului,pornit iarna,pilitura in filtru.Chestia cu scaderea consumului cu cateva sute de grame nu am luat-o in considerare.De vreo 6 luni nu am mai mers cu S40-ul si nu mai stiu ce e adaugarea de 2T in rezervor,dar daca ar fi sa revin la diesel l-as folosi fara doar si poate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da de ce esti asa irascibil mai Mihai, omu a intrebat nu a dat cu paru .

Sunt colegi care apreciaza uleiul 2T si proprietatile acestuia de aditivare iar alti colegi nu au apreciat .

In linkul pus de tine se vorbeste de aditivi pt ulei, Baxy intreaba de aditivi pt motorina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar asa Mihai??? :D

Tu ai incercat sa folosesti 2T?Nu de alta, dar si DRIVe-ului cred ca iar prinde bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite exact pentru asta sunt irascibil - pentru cei care pun intrebari aiurea, si nici nu stau sa citeasca ce le raspunzi (ca sa nu mai zic restul topicului). Pentru cei cu care vorbesti si descoperi ca de fapt comunici in alta limba. Pentru cei care intreaba - "nimeni nu foloseste?" ca sa se trezeasca peste mai putin de o ora sa zica - "deci am avut dreptate - nimeni". (mai am un exemplu, pe la parbrize ). Pentru cei care spun ceva, si dupa ce raspunzi realizezi ca au mai bagat o editare care schimba total acel "ceva" spus :P.

Cu acel link i-am dat un exemplu de "search pe forum". Daca te uiti mai bine, vorbea si de. Si in nici un caz nu am dat eu cu parul ...

Vita_Fresh - iti multumesc de sfat. Daca te uiti doua pagini mai acana..De cand am luat masina papa 2T . Dupa ce am citit acest topic cap-coada, am decis ca merita efortul pentru posibilele rezultate pozitive. Tocmai pentru ca il folosesc de la inceput, nu am cum sa imi dau cu parerea de beneficii (before and after). Dar nici nu vreau sa le descopar, asa ca bag in continuare.

PS - Amway nr.1, si ma ai prieten pe viata oricum . Nu de alta, dar eu cu marketing ma hranesc, si incerc sa il filtrez :P

Edited by Mihaipg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite exact pentru asta sunt irascibil - pentru cei care pun intrebari aiurea, si nici nu stau sa citeasca ce le raspunzi (ca sa nu mai zic restul topicului). Pentru cei cu care vorbesti si descoperi ca de fapt comunici in alta limba. Pentru cei care intreaba - "nimeni nu foloseste?" ca sa se trezeasca peste mai putin de o ora sa zica - "deci am avut dreptate - nimeni". (mai am un exemplu, pe la parbrize ). Pentru cei care spun ceva, si dupa ce raspunzi realizezi ca au mai bagat o editare care schimba total acel "ceva" spus :P.

Cu acel link i-am dat un exemplu de "search pe forum". Daca te uiti mai bine, vorbea si de. Si in nici un caz nu am dat eu cu parul ...

Vita_Fresh - iti multumesc de sfat. Daca te uiti doua pagini mai acana..De cand am luat masina papa 2T . Dupa ce am citit acest topic cap-coada, am decis ca merita efortul pentru posibilele rezultate pozitive. Tocmai pentru ca il folosesc de la inceput, nu am cum sa imi dau cu parerea de beneficii (before and after). Dar nici nu vreau sa le descopar, asa ca bag in continuare.

PS - Amway nr.1, si ma ai prieten pe viata oricum . Nu de alta, dar eu cu marketing ma hranesc, si incerc sa il filtrez :P

Vad ca esti tare suparat, poate daca vrei vorbim de flori, florarese si distributia florilor, daca tot s-a realizat acest topic.

No offence dar nu inteleg ce ti s-a parut asa deplasat in intrebarile mele !!!

In rest no coment.

Vita_fresh - multumesc pentru raspunsurile constructive si ajutatoare.;)

Edited by Baxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

No offense taken. Am explicat, cred eu, foarte clar ce mi s-a parut deplasat. Cat despre flori, putem deschide un topic in Cafenea.

Heim - ce atacuri la persoana? Ceva pre-editare?

Edited by Mihaipg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat azi Dynamic Sprint 2T de la MOL, era singurul ulei 2T care il avea, dupa 6 MOL-uri verificate.

20 de lei, un litru.

Bogdan sa imi zici te rog daca este ok, fiind FD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Baxy FD este excelent, ti-a confirmat si Paul .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Bogdan si Paul ... ramane sa revin cu schimbari, daca vor fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acest Metabond este un produs cu retea de distributie fantoma (gen Amway, cu manageri si distribuitori, cote si comisioane etc. - de aici valoare produs vs costuri de vanzare tragi tu concluzia). Poti sa iei de la ei mega uleiurile ultra performante si nemaipomenite, dar si capcane de muste, "produse pentru sanatate" gen licoare de aloe vera sau din puta de maimuta polineziana. Acum...daca tu vrei sa bagi astea in rezervor, este treaba ta. Motorul tau, banii tai samd.

Cred ca gresesti daca incerci sa insinuezi ca metabond megasel este un produs placebo. L-ai incercat vreodata intr-o situatie in care lucrurile nu pareau a fi tocmai ok cu sistemul de alimentare al masinii (injectoare, pompa, rezervor)?

Sunt no-no impotriva oricarui tip de tratament sau aditiv pentru motor dar acest produs, cel putin in cazul tehnologiei folosite de motorul meu, chiar a dat roade... de lunga durata.

Daca e sa ne luam dupa certificari si testari oficiale, cred ca situatia e un pic invers.

Pana acum nu am vazut trambitat nici un test din partea unei autoritati credibile, asupra efectelor benefice de lunga durata a uleiului de ceinsau. Nu se prea risca nimeni la un asemenea test, desi e o metoda relativ veche... sa fie oare o conspiratie la mijloc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am spus ca este un produs placebo. Singurul meu comentariu a fost la adresa structurii firmei care il vinde, structura (inclusiv sistem de distributie) care se reflecta direct si in pret vs valoare reala produs, pentru acoperirea comisioanelor si marketing-ului. De asemenea, m-am referit la plaja de produse pe care respectiva firma le ofera. Daca ai acces la aceste testari oficiale, chiar te rog sa ni le pui si noua la dispozitie. Poate chiar descoperim o alternativa viabila la "ceinsau". :smile: Teste in legatura cu 2t-ul a postat Bogdan pe la inceputul acestui topic.

PS - daca esti "no-no", cum de l-ai incercat taman pe asta? "

Edited by Mihaipg
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru delectare - puteti frunzari "documente" privind Metabond AICI, si cu riscul sa va cucereasca ireversibil puteti asculta si imnul. A se canta impreuna cu masina, care o sa va fie pururea recunoascatoare :P.

Ah - si nu am gasit sa aiba JASO-FD, in caz ca va intrebati..

"25% din energia lumii se pierde prin frecare! Sa scadem frecarea!"

Dupa inca cateva frunzariri - sa cititi, de curiozitate, si "metoda". Sunt convins ca nu avea ce cauta pe site.

Edited by Mihaipg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti putin partinitor si cred ca nu l-ai incercat. http://www.metabond....ica-Megasel.doc

Iar legat de teste ma refeream la o autoritate independenta care sa analizeze detaliat efectele asupra mecanicii masinii in totalitate; in conditii geografice, climaterice si de rulare diferite, nu la un singur producator care ar putea fi acuzat de interese. Nu numai Bosch face common rail, iar o masina nu este compusa numai din sistemul de injectie.

L-am incercat pentru ca aveam probleme, nu incercam sa le provin. Si oricat de no-no sunt in privinta aditivilor si mai no-no sunt in privinta desfaceri motorului sau a componentelor neauxiliare, din cauza asta am zis sa ascult de sfatul a 2 ingineri (oricum nu aveam nimic de pierdut), sefi de service nu de garaj (unul a fost si la Volvo), multumita caruia masina mea are 310k km si nu am scos nici macar un injector afara.

Nu recomand, nici contrarecomand vreuna din metode dar sunt aproape sigur ca niciuna dintre ele nu are cum sa fie un panaceu universal. Logic vorbind, ambele ar trebui sa dea rezultate: mai putina frecare, mai putine probleme dar daca esti un sofer prost si nici nu iti intretii masina... degeaba.

Nu mai zic de unii care gandesc ca daca pun asa ceva in rezervor pot folosi si combustibili "gri", ca deh... isi iau contramasuri.

I'm out.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perfect de acord cu tine - nu l-am incercat. Daca tu l-ai incercat si il poti recomanda, cred ca ar fi foarte folositor membrilor acestui forum. Poti detalia, te rog? Care este situatia, si cum te ajuta acest produs? Sa inteleg ca il utilizezi ca o alternativa la 2T-ul care este in discutie aici, sau poate ca il recomanzi in anumite situatii.

Nu sunt specialist in domeniu, nici macar inginer. Si ma repet..iar - comentariile mele se refera strict la prestanta firmei care le produce/ comercializeaza, care ma face sa ma gandesc de doua ori inainte sa iau in considerare aceasta optiune. Desconsider total acest mod de a face vanzari, il consider o manipulare grosiera.

Edited by Mihaipg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai stiintific test a fost efectuat aseara la intalnirea de la Penny, au fost pornite 3 D5-uri identice, 2 din ele sunau urat si numai unu suna bine, ia ghiciti voi ce avea deosebit acel D5 care suna bine ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me!Me!Me! Cumva folosea 2T? Si cumva era XC-ul tau? :D

Acum serios vorbind,mecanicul meu recomanda acest ulei la toti "diesel-isti",inclusiv el foloseste de ceva ani pe un Megane si un Combo.

Dragi colegi,vreti sa scapati de aceste dileme si batai de cap cu 2T-ul,treceti pe benzina si gata.Eu deja m-am obisnuit sa bag doar pistolul de la pompa la alimentare :)

Sent from Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pt ca eu nu am mai mers cu XC70-ul de ceva timp si evident ca nu a avut cine sa bage motorina plus ulei .

Era masina lui Victor, evident ca merge de mult timp cu ulei 2T si se simte .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi am incercat pe nissan care avea un injector care se mai bloca si trancanea ca dracu , dupa 30km nu se mai auzea nimic plus ca pornea ok acum sa vad si miine dimineata cum porneste ,orcum se vede o diferenta enorma .

O intrebare , API TC merge si pentru tractoru meu cu dpf ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie vazut ce echivalenta JASO are API, pt motoarele cu DPF trebuie JASO FD .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te contrazic un pic vecine, fara suparare..

Argumente:

"In two-stroke oil we get 4 different quality ratings, which are based on the JASO (Japanese Automotive Standards Org.) scale:

JASO-FA very basic single grade SAE30 or SAE40 based 2-stroke oil (premix only)

JASO-FB Used for most premix industrial 2-stroke engines and scooters

JASO-FC "Low ash burn" used for separate oil injection and most outboard motors. this oil can be mineral or part synthetic

JASO-FD This is fully synthetic 2-stroke oil for racing engines. It is not suitable for mixing with diesel, because

a. too expensive and

b. not so compatible with cats and particle filters."

De ex.:

MOL Dynamic Moto 2T ce are (v. fisele tehnice, TDS ) JASO FD e mai vascos dar are la "sulphated ash" de 2.5 ori mai mult decat Garden 2T care e JASO FC;

FD-ul e mai aditivat (detergent+, adevarat) dar tocmai ca "Sulfated Ash can be used to indicate the concentration of known additives in new oils"

In rest, ai dreptate, ideea de la inceputul topicului e sustinuta de 3 studii, cu principalele concluzii:

"In order to provide better lubrication but at the same time also better power delivery from the diesel engines, the ideal solution seems to be to add 2-stroke oil (see above) in a mixing ratio of 1:200 i.e. 500ml per 100lt diesel.

This will increase the cetane rating by 3-5 points and will provide the following benefits:

1. Much better and more complete combustion (lower EGT)

2. Self cleaning of engine internals, as JASO-FC compliant 2-stroke oil burns cleaner and better than diesel. Due to this there is also about a 3-5% gain in fuel economy.

3. Sufficient lubrication of high pressure components in the diesel injection system.

4. Much quieter starting in the morning and smoother running

5. Reduced smoking

6. In engines with particle filter "burn free" action is reduced from every 600-700km to between every 1200-2000km

7. Much lower "clowd content" of diesel exhaust fumes typically from 0.95 down to 0.47. This is measured in Germany at the TüV.

8. Large government fleets in Germany report fleet reliability (MB Cdi, BMW CRD, Audi Tdi etc.) to exceed 400.000km WITHOUT VHP pump or injector failures "

Edited by HEIMÐALLR
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de unde ai luat tu datele tehnice dar cred ca este ceva necurat pt ca Castrol cu norma JASO FD sau FC au invers indicele de fum, adica un Castrol Activ 2T FC are 0.17 iar evo Scooter FD 0.08 .

Oricum ai dreptate, nu conteaza norma JASO ci fumul, adica indicele sulfated ash iar acesta trebuie sa fie cat mai mic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam bogdane , iau altu si pe asta il bag in nissan ca lu ala ii place orce nu face figuri :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now