kadudu

Membru
  • Content count

    468
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by kadudu


  1. Dolby este defapt boxa centrala care se ocupa de efecte. Puterea si fidelitatea este data de boxe si statie

    Complet gresit!

    Dolby e sunetul in ansamblu (acele delay-uri care la auzi in boxele din spate), nu doar boxa. Tu nu ai facut decat sa destabilizezi o acustica bine studiata si, crede-ma, am incercat si eu artificiul pe S60 si nu mi-a placut sunetul. In final am tracut pe varful de gama 4x75 +1x25W, insa, comparativ cu 5x125w dynaudio de pe xc90 are claritatea patefonului fata de cd.

    Multumesc mult pentru invitatie, cred ca voi ajunge undeva spre sf lui octombrie. Si o sa te caut :smile:

    Cu draga inima, sunt in concediu atunci si daca sunt acasa dau si o bere :smile:. Suna-ma sau trimite sms la 0744 794041.


  2. 1 Zgomotul e de la volanta, fara dubii.

    2 Tacanitul la care faci referire e 100% de la injectoare. In treapta a cincea il auzi mai estompat din cauza vitezei si, implicit din amplificarea celorlaltor sunete (roti etc.)

    3 Suieratul de la turbina e cvasi-normal. Daca nu iti consuma ulei las-o in pace.

    Pentru problemele 1 si 2 invata-ti urechea sa ignore anumite sunete care sunt specifice D5-ului dupa un anumit numar de kilometri. Sunt convins ca gradul de confort pe care ti-l ofera masina in momentul in care o conduci iti anuleaza orice frustrare.

    Iti garantez ca nici volanta si nici injectoarele NU TE VOR LASA IN DRUM, prin urmare LET IT BE!, asta-i farmecul masinii.

    2 people like this

  3. Am schimbata eu pielea de pe scaunul de la sofeur ca deh... se cam uzase ...

    Dupa cca 4 ceasuri de desfacut la inele de sarma si un catralion de bataturi in palma am reusit.

    La montaj am folost coliere din plastic (din acelea de care mai obisnuiesc unii sa puna la capacele de la roti, insa ceva mai subtiri). Pana acum nu mi-a intrat nici unul in fund si sacunul arata bine.


  4. Forumul volvo-club este un forum public, drept urmare oricine este primit indifierent de motivul pentru care a aterizat aici. Nu or sa fie persecutati aia care vin sa-si repare junghiul si pleaca.

    In al 2-lea rand nu se limiteaza la 10 insi. Oamenii se schimba cu trecerea timpului, isi schimba prioritatie si apar diverse probleme care ii impiedica sa fie la fel de activi ca la inceput.

    In al 3-lea rand schimbarea interfetei a fost vina/ideea mea. Erau un forum vechi, urat si depasit din toate punctele de vedere. Oricand la orice ora, cel mai neexperimentat utilizator de PC putea sa-l stearga de pe fata pamantului doar cautand pe google 5 minute. Daca nu stiai sa folosesti interfata, si asta e valabil pentru toata lumea, puteai sa ma intrebi. Am zis-o de 10 ori daca la 4 dimineata are cineva probleme, sa ma sune si-l ajut cu drag. Exista numarul meu de telefon, exista sectiune specializare si exista si ajutorul integrat al site-ului.

    In loc sa gasim solutii sa scapati de problemele dintre voi si sa lucram impreuna pentru extindere, stam si ne plangem.... frumos....

    Mai Adriann,

    Tu n-ai de unde sa stii ce a fost si cum a fost cu vechiul forum, erai mult prea mic pe vremea cand noi, primii volvisti, o mana de oameni ne intalneam in martie 2007 la Predeal.

    Spui ca nu era safe, so f....ing what, era placut. Sunt sigur ca problema se putea rezolva si altfel.

    Lipsa acelei intefete invechite si prafuite m-a facut pe mine si pe multi alti vechi membri, adevarati pasionati ai marcii, sa nu mai postam.

    Cu respect pentru cei mai tineri,

    Claudiu.

    4 people like this

  5. Să nu-mi spui că ai fost în 16.03, cu un V70 argintiu şi iar am trecut pe lângă tine, ca în Târgu Mureş, primăvara trecută, şi ca în Deva, în vară! Oricum, în 16 şi 17 martie şi eu am fost în Timişoara... ;D

    Dragule sa stii ca in intervalul 14-17 chiar am fost la TM. Marius e cel cu V70-ul argintiu, eu am tot batranul meu S60 verde. Am cumparat, insa, de la Marius un V70 negru pentru piese.


  6. Dragule,,,, tizuleeee, batraneee.... :rolleyes2: .

    La MUUUUUULTI, MUUUUUULTI ANI!!!!!, sa ne traiesti si sa ne infloresti....

    Scuze de retard (asa-s io, mai retardat de felu' mieu), dar ieri am avut o zi demna de aniversarea celor 132 de primaveri, am alergat de am facut clabuci la c...r pana seara.

    1 person likes this

  7. Eu am incercat anul trecut sa repar egalizatorul de presiune si mi-a reusit, insa nu a mers decat un sezon.

    Daca nu ar fi capsulat s-ar putea repara cu conditia sa gasiti o membrana similara ca si grosime (pe vremuri se gaseau membrane pentru pompele de benzina la vechile Dacii).

    Dupa ce l-am decapsat, cu greu, am confectionat dintr-o astfel de membrana una similara cu cea originala. Am desfundat apoi injectorul cu presiune de aer. Partea grea a fost la recapsare ca imi tot curgea. In final am reusit.

    Ar mai fi o varianta de reparatie care-mi vine in cap, insa pe care, din cauza lipsei de timp, n-am apucat sa o aplic. Poate o incearca cineva.

    1. se decapseaza injectorul cu grija

    2. se desfunda toate subansamblele cu presiune de aer, retrograd curgerii motorinei si se degreseaza cu diluant.

    3. se procura o membrana similara celei originale ca si grosime (asta e parte grea), se taie in forma

    4. pe marginile membranei se aplica in pelicula fina silicon rezistent la hidrocarburi (e.g. Victor Reinz cu grafit)

    5. se asambleaza prin presare si recapsulare injectorul

    O a doua varianta ar fi folosirea membranei originale si impregnarea ei cu silicon rezistent la hidrocarburi dupa o prealabila si temeinica degresare. Pasii care urmeaza sunt la fel.

    Asta e ceva ce asteapta pe "to do list-ul" meu de ceva vreme.

    Nu stiu cat va tine, insa ma roade tare sa incerc.

    1 person likes this

  8. Dupa sunetul descris e vorba de volanta. Eu am schimbat-o pe a mea, desi nu era cazul, patina doar ambreiajul usor, la accelerari in panta, in treapta a patra, in jurul turatiei de cuplu. Putea sa mearga clancanind inca 200000 fara probleme. Acum nu mai clancane si nici nu mai patineaza, dar m-a usurat de ceva banuti in portofel.

    Oricum urmatoarea achizitie va fi o cutie automata inteligenta. Chiar daca intretinerea e mai scumpa, merita plusul de confort. (Acum cei care ma stiu vor zice ca am imbatranit :P).


  9. Am schibat amreiajul cu volanta cu tot pentru ca patina. Cand am comparat cele 2 volante aia noua si aia veche am constatat cu stupoare ca am dat banii de pomana pe volanta noua. Ambreiajuj nu mai patineaza, insa tacanitul volantei persista (cava mai estompat ca deh, e noua cica)

    Cum spunea si BogdanG in alt post, volantele la masinile astea nu pica si daca nu aveti ce face cu banii schimbati-le si o sa va umpleti de frustrari....:rolleyes:


  10. Vezi ca acolo in dreapta deasupra EGR pierzi ulei pe la pompa de injectie.

    Degeaba schimbi O ringul dintre pompa si chiulasa ca ala nu se strica. Intre axul si corpul pompei e un simering care se uzeaza si pe acolo iti pierde ulei. E boala la D5 dupa un anumit numar de kilometri si ani.


  11. Aşa face toate... şi la mine sunt deşirări şi produse şi pe cale să se producă...

    Ai trei alternative:

    1. Altă tapiţerie (presupun că e out of the question);

    2. Găseşti pe cineva să o coase (cea mai rezonabilă şi raţională variantă);

    3. Îţi bagi picioarele şi-o laşi aşa (aşa am procedat eu şi a dat rezultate 100%... hehehe).

    Varianta 3 o sustin cu tarie si eu. Decat sa ma apuc pe vremea asta sa desfac scaunu', mai bine nu ma uit, ca doar n-am ochi in zona lombara. :lol:


  12. uita-te mai atent pe sub motor , mai ales in zona turbinei.Eu tind sa cred ca e de la turbo.Daca corpul turbo-ului este cu ulei pe el, inseamna ca de acolo e problema.

    Ia uita-te si deasupra cutiei de viteze. E posibil sa-ti piarda pe la pompa de inalta presiune care e deasupra cutiei si in cazul asta cutia de viteze e plina de ulei.