Y309rlc Volvo

Problema VVT VALVE

224 posts in this topic

Face zgomotul numai la rece sau si la cald? Poti incerca sa bagi un 5w40 ieftin ca sa mai spele din depuneri, il schimbi dupa 2-3 zile si pui ce a zis Bogdan. Sau daca nu ti-e frica (mie imi este, ala destupa cam tot) poti baga un motor flush. Insa din ce am citit despre GDI-uri, "asa face toate". ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de auzit se aude doar la rece, cand e cald nare nimic dar am sa incerc sa caut ce mia recomandar bogdan si vad dupa daca se rezolva problema, sper sa nu fie prea tarziu Are cineva idee de unde iau uleiul, pentru gdi, se aduce in romania! si la ce pret , mersi mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca face doar la rece e posibil sa fie uleiul prea vascos. Incearca cu ce-a zis Bogdan sau cu un 5w-40 (nu stiu daca e recomandat in cartea masinii la tine).

Share this post


Link to post
Share on other sites

incerc un 5w40 2-3 zile daca nu merge il dau jos si pun celalant pentru gdi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca face doar la rece e posibil sa fie uleiul prea vascos. Incearca cu ce-a zis Bogdan sau cu un 5w-40 (nu stiu daca e recomandat in cartea masinii la tine).

am voie si 5w40 mai mult pentru iarna indicat de carte si vara 10w40 sau 15w40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ca sa scap de tacanitul de tacheti la Golful 1 am pus 5w30 Castrol C1 si dupa o saptamana a tacut, acuma depinde cat de uzat este motorul, daca ai uzuri o sa-l pape sau o sa-l arunce peste tot .

Share this post


Link to post
Share on other sites

15w40 este pentru motoare terminate. Nu cred ca este cazul la al tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut am facut schimbul de ulei si am pus de proba un Castrol 5w40 si am parcurs ap.500km si nu se mai aude zgomotul ala, merge mult mai bine, ce sa fac sa bag Castrol Performance gdi10w30. Multumesc la toti pentru sfaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ala e cel recomandat pentru motorul tau,mergi pe el.Rau nu are ce sa ii faca!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am citit pe net si recomandat pentru motoru meu sunt astea, care este cel mai bun?

Shell Helix plus AH 10W30

Castrol Performance GDI 10W30

Mobil Mobil 1 10 W 30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul as merge pe Castrol,daca asta e recomandat si de producator.Despre celelalte,din pacate nu iti pot spune multe.Asteapta sa vezi ce raspunsuri iti vor da si colegii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bun este ala pe care il gasesti......din pacate .

Vezi ca si Motul 10W30 este un ulei bun si se gaseste mai usor decat Castrol Performance GDI dar nu are norma ACEA A3 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pun si eu o intrebare despre VVT solenoid, poate doreste cineva sa ma ajute. Piesa se poate repara?

Am schimbat distributia (se auzea un zgomot din partea aia si cam era timpul). Dupa schimbarea curelelor, mecanicul mi-a spus ca am VVT valve defecta. Se aude un zgomot intermitent, ca un carait, cum este descris la inceputul topicului, la interval de 2 secunde. Daca scot mufa VVT, zgomotul inceteaza. Masina parca nu are putere si se si opreste din cand in cand, in mers. Am lansat o cerere pentru o piesa second hand pe un site de piese din dezmembrari si am primit oferte pentru piesa noua, cu preturi intre 720-750 RON. Ce m-a frapat a fost ca toti care mi-au dat ofertele pentru piesa noua imi cer piesa veche la schimb, de unde am dedus ca aceasta se poate repara. Dupa ce am vazut schita piesei pe undeva pe net, am vazut ca in interior e un mecanism simplu, o tija actionata de un electromagnet, care inchide si deschide o valva intre cele 3 orificii pentru control hidraulic. E posibil ca defectiunea sa fie doar de la strapungerea garniturii care etanseaza piesa si cele 3 orificii ? Pot sa o desfac eu ca sa o curat si etansez, eventual sa-i schimb garnitura care costa doar 7 Euro? E legata cumva de rola regulatoare actionata de cureaua de transmisie sau e doar o valva, deasupra? Nu vreau sa stric, dar ma bag, e facuta tot de mana omului ! Sper sa nu fie necesara scoaterea curelei de transmisie si alte complicatii.

post-5607-0-59224700-1370357534_thumb.jppost-5607-0-75369500-1370357565_thumb.jp

Edited by Gabriell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuia sa schimbi variatorul daca tot ai schimbat distributia pentru ca de la el e zgomotul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat-o!!! Am ramas si cu cei 750 RON cat costa un VVT Solenoid nou! Am scos piesa, am spalat-o cu benzina si am verificat-o cu o baterie. Era perfect functionala. Era intrerupt doar firul de masa. Am legat un alt fir la unul dintre suruburile motorului si acum motorul meu toarce perfect. HA HA!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravoooooo !!!

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal (gabriell) , nu piesa care e in poza e cea care face zgomaot si care trebie schimbata...am schimbat si eu piesa respectiva si acelasi sunet il face...la capatul axei cu came e o rola pe care vine cureaua de distributie si cica aceea e piesa care face zgomot si care trebuie schimbata...scriu asta in ideea in care sa nu mai pateasca si altii cum am patit eu, am cumparat si schimbat o piesa care de fapt nu i defecta... cod piesa vvt 6900015 ... http://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/motor/motorsteuerung/nockenwellenverstellung/1015007/

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

scump; eu am luat mai ieftin din tara :)

da asta trebuie schimbata sa nu se auda caraitul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Double post-uri sterse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,am vrut sa schimb si eu regulatorul de turatie si cand au desfacut azi baietii la service distributia mi-au zis ca le trebuie cheie pentru calat axul cu came. Are cineva idee unde au putea gasi asa ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La reprezentanta, sau iti confectionezi tu una din doua platbande.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa ceva le-am zis si eu...daca mecanicum avea minimum de imaginatie....se rezolva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sper sa gasesc sau sa incerc la altcineva pe maine dimineata ,se pare ca in galati nu avem mecanici pentru asa ceva ,sau cel putin nu am dat eu peste ei

Share this post


Link to post
Share on other sites

justinian sunt mihai din focsani cel pe care l ai sunat azi ,tot esti din galati ai 90 km pina in focsani ,vino la skoda in focsani si ti l schimba ,te costa in jur de 3 mil lei,dar da un tel la reprezentanta skoda inainte sa te programeze

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now