DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Eu i-am luat prelata :D si am pus-o pe masina. Electromotorul l-am aruncat in portbagaj si bulbii de la bara fata de asemenea :D. Ar fi trebuit sa le schimb, insa vremea nu tine cu mine

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari!

nici aici nu a fost vreme de stat afara dar tot i-am montat barele transversale.

nu sunt total multumit, ceva nu a fost in regula cu ele, de la Volvo venind si noi fiind.... :-((

post-6365-0-85830100-1403367608_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Badogul si-a recapatat vederea, primind un far si un proiector, ambele noi. Asisderea discurile de frana si placutele de pe trenul spate.

Iar pentru ca rasfatul sa fie complet i-am inlocuit grila si sigla; in zilele urmatoare isi va primi si noile incaltari, de vara, precum si noul acumulator, de 74 Ah. :smile:

Edited by AdiP

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi cauta mai bine unul de 77 sau 78 AH :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut rahatul praf, am dat cu spatele in curte, am cazut de pe o placa betonata- partea din fata dreapta, mi-am indoit un suport de bara...am ramas suspendat, am iesit, m-au apucat pandaliile si i-am dat doua sprituri pana la 8000 rpm. Urmarea, un nor de fum de ulei, dami-as palme de prost ce sunt. Motorul era cald in momentul respectiv. L-am lasat sa se raceasca, l-am repornit, si PUF ! a aparut si norisorul de fum... Scap oare doar cu simeringurile de supape schimbate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi cauta mai bine unul de 77 sau 78 AH :smile:.

Pff. Lik, merci de pont insa vine tardiv; achizitia are deja cateva zile - un Varta Blue (stiu, black era si mai buna :smile: ), insa alegerea a fost una subiectiva.

@Alf Sincer imi pare rau citind ce-ai scris, eu sper ca rezolvarea sa fie cat mai putin costisitoare.

Edited by AdiP

Share this post


Link to post
Share on other sites
:crybaby: eram pe benzina, oprisem gazul, si se pare ca nu are limitare (nu da semne ca taie benzina sau aprinderea). Si cel putin pe turometru, 8000 sa fie, sau nu am vazut bine? Ma duc sa fumez o tigara si sa ma uit in bord sa vad cat este maximum rpm. Doamne PROOOOOOOOOOOOOOOOOOO SUNT! Numai de asta nu aveam chef acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat sa nu aibe limitare... mai degraba sa fie defect ceva care o impiedica sa se limiteze.

E LH2.2 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit,8000 am maxim pe turometru. Adi, ce zici tu este varianta de injectie? Stiu ca am k-jetronic,mai mult nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, la k-jetronic e posibil treaba asta... Credeam ca e injectie electronica.

Spor la reparat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi mi-a murit bateria , s-a aprins triunghiul galben in bord si mesajul LOW BATTERY , daca o las asa cateva zile pana imi recapat redresorul imprumutat de multa vreme unui om fara cuvant , are ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine scoti borna sa nu stresezi calculatoarele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am lasat-o decat ieri asa cu bateria moarta , am reusit sa fac rost de redresor azi .. sper sa nu le fi stresat ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrei sa zici ca "ai lasat-o DOAR ieri asa..."..nu?

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am pregatit o "surpriza"! ;D

post-61-0-60883700-1403443834_thumb.jpg

post-61-0-86059600-1403443847_thumb.jpg

post-61-0-90964700-1403443938_thumb.jpg

Edited by avx
6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrei sa zici ca "ai lasat-o DOAR ieri asa..."..nu?

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

"DOAR" :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi i-am facut o vizita lui Vadim care cica avea chef de mesterit, iar pe urma mi-am facut curaj sa schimb pivotii! Am facut si doua filmulete, unul cu jocul rotii stanga inaite sa schimb pivotul/pivotii si un filmulet cu jocul pivotului! Pivotii cei noi sunt putin mai scurti decat cei care-i aveam pe masina (aveam tot OEM), iar suruburile ce strang pivotul de fuzeta nu mai au cap de 14, ci de 13! Cat am miscat de amortizor am rupt bieleta antiruliu pe stanga! Si acum pozele:

post-1775-0-64337400-1403457899_thumb.jp

post-1775-0-44859400-1403457902_thumb.jp

post-1775-0-14930200-1403457905_thumb.jp

post-1775-0-83952100-1403457907_thumb.jp

post-1775-0-42341100-1403457910_thumb.jp

post-1775-0-88093200-1403457912_thumb.jp

post-1775-0-33952400-1403457915_thumb.jp

post-1775-0-68674100-1403457917_thumb.jp

post-1775-0-07825800-1403457920_thumb.jp

post-1775-0-21281900-1403457997_thumb.jp

post-1775-0-12402600-1403457999_thumb.jp

post-1775-0-97437200-1403458000_thumb.jp

post-1775-0-89867200-1403458002_thumb.jp

post-1775-0-69913200-1403458004_thumb.jp

post-1775-0-76967600-1403458006_thumb.jp

post-1775-0-08249700-1403458009_thumb.jp

post-1775-0-12770700-1403458011_thumb.jp

post-1775-0-16608900-1403458013_thumb.jp

8 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu m-am apucat de celalat far dar am reconectat butonul de la trapa. :)

...Mi-au venit si alte idei pe parcurs :D :

post-169-0-14290600-1403461553_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flanse amortizor fata. Pentru ca din seria drumuri romanesti si pentru ca roti pe 17...

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update: ieri am facut doua drumuri, Voluntari- Herastrau retur si Voluntari- Colentina. Nu a mai scos deloc fum pe esapament (verificat si cu un servetel pus la gura de eapament si ambalat usor), nivelul de ulei a ramas ochiometric la fel. Dar parca simt la "nas" ca miroase altfel, si pe benzina si pe gaz :confused2: . Oricum, o sa ii schimb simeringurile de la supape si o sa vad cum se comporta. In alta ordine de idei, ca urmare a cazaturii, mi s-a smuls un suport al barii stabilizatoare din lonjeron (rugina), suportul se sprijina de motor si vibratia rezultata ma face sa ma simt de parca as avea masaj in scaune.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am facut update la frane de 285 la cele de 305, pus si placute noi ATE.

Am pus si mocheta cu clapa pentru sacose si dopul de la incarcarea Ac-ului.Urmeaza kit-ul de arculete de la frana de mana si apoi schimbarea lichidului de frana.

Multumiri inca o data lui cipilika si lui Roberto pentru piese!post-519-14035591043762_thumb.jpgpost-519-1403559124037_thumb.jpgpost-519-140355914112_thumb.jpgpost-519-14035591690129_thumb.jpg

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am revopsit etrierii pentru ca erau deja prea murdari , si mai pe seara o incalt cu sandalele de vara -> 10378144_684454404941235_666935756507672986_n.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai folosit vopsea de temperatura sau normala. Si pe mine ma batr gandu sa le trag o vopsea.Nu stiu insa daca sa ii fac rosii, gri sau negri...

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now