zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Wtf..... :(

Pana mea, deci o pun la punct peste o luna! Pana atunci tot la golan raman :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorba lui Bogdan,de ce nu cauti SH? Nu stiu ce noroc ai tu,dar esti primul la care am vazut sa se rupa bratul ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la SH, astept raspuns de la baiatul asta din falticeni! Poate pana la craciun reuseste sa imi dea un pret :D

Daca aveti voi cunostinte pentru un ph2, astept un raspuns pentru tirant :D

In plus, ar fi indicata una cu km cat mai putini ca uzura ei sa nu fie mare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tinand cont ca masina ta are foarte putini km si totusi ai patit ce ai patit tind sa cred ca problema nu este legata de nr de km ci de drumuri "foarte bune", sare foarte multa, toate la un loc sa le botezam : drumuri romanesti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai v-am explicat buba: cand am cumparat masina, proprietarul de dinaintea mea, a lovit cu roata ori intr-o bordura ori a dat urat intr-o groapa mare. Eu a schimbat niste brate metalice cu niste bucsi (nu stiu exact cum se numesc) care vin prinse pe acest tirant. Acum tind sa cred ca, punandu-le pe astea noi, au fortat tirantul pana a plesnit. Deci, ai perfecta dreptate, drumurile noastre lasa de dorit, cu toate ca de cand am masina,am avut mare grija sa merg cu ea. Acum te cred de ce nu iti place sa cumperi masini din romanica :D

Apropo, asta nu este noroc, ci o palma peste ceafa ca data viitoare sa imi iau ori masina noua, ori adusa din afara :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru a nu polua topicul scriu despre o saptamana nefasta: v 40 -ul l-am gasit lovit in parcare,poriera dreapta spate infundata,aripa si bara zgariate.M-am uitat vreo jumatate de ora sa-i gasesc cartea de vizita,dar probabil ca numai avea,le daduse altora!:) S-60-ul a mai luat o pietricica in parbriz,asa ca acum are 2 si a mai luat o bordura cu bara fata, care i-a schimbat culoarea din rosu in negru plastic! Asta-i viata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce ca nu mai merg cu ea de atata timp am gasit alta neregula, minora dar dureroasa!

Am iesit zilele trecute sa pornesc putin masina, cand surpriza! Am gasit rupt stropitorul de parbriz din partea dreapta! Imi joaca in capota :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am observat ca imi picura in masina,am schimbat parbrizul inainte si dupa cum se pare domnul mecanic nu a pus cum trebuie siliconul ala.Problema e pe langa garnitura aia dintre plafon si parbriz,am incercat cu putin silicon transparent dar nu tare imi place cum se vede.Stici cumva o metoda de a acoperi garnitura respectica cu ceva banda din cauciuc/plastic?

post-3260-0-93614200-1348401261_thumb.jp

post-3260-0-25816500-1348401274_thumb.jp

post-3260-0-47775900-1348401282_thumb.jp

post-3260-0-70982700-1348401293_thumb.jp

Edited by AdiBurlacescu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu niste mastic negru :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi o idee,treaba e ca pot sa impermeabilitez si cu silicon transparent transparent,dar ramane vizibil najpa,si ma gandeam ca stiti ceva 'banda' pentru ornament.Multam fain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doamne Helm....ce probleme ai cu masina asta a ta. Cred ca mai are putin si impurumuta bolile de la pisici si caini!!! Cati km zici ca are masina ta?

Azi am observat ca imi picura in masina,am schimbat parbrizul inainte si dupa cum se pare domnul mecanic nu a pus cum trebuie siliconul ala.Problema e pe langa garnitura aia dintre plafon si parbriz,am incercat cu putin silicon transparent dar nu tare imi place cum se vede.Stici cumva o metoda de a acoperi garnitura respectica cu ceva banda din cauciuc/plastic?

Siliconul pus de tine daca miroase a otet ataca tabla!! Asa mi-am pus si eu odata...l-am curatat dupa care am pus unul care scrie pe el ca nu ataca. Eu as relipi parbrizul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cu s80-ul 185k si crede-ma ca n-am avut nici pe sfertul problemelor tale. Bine...eu am mare grija de ea. I-am uns mereu balamalele de la toate usile, protbagaj,capota...am uns toate macaralele la geamuri, am uns la maneta schimbatorului de viteze, bag aditivi pe care nu ii recomanda unii, dau cu fel de fel de spray-uri pentru cauciuc pe chedere, fetele usilor, bord...si lista poate continua. Nu am de gand s-o vand in veci...fiind prima masina care-mi poarta numele in talon. Singurul lucru care ma scoate din sarite este webasto-ul...pe care am de gand sa il repar curand dupa ce termin xc90-ul de aranjat. (ii schimb toate filtrele si fluidele care sunt pe ea, vreau sa ii vopsesc 3-4 piese si sa imi bag mana prin usi sa gresez la rolele balamalelor, sa gresez macaralele geamurilor, si lista continua.) deoarece vreau sa i-o fac mamei ca noua. (nu ca nu ar merge aproape ca una noua dar sunt foarte exagerat...).

ps: la mine rar nu vede macar o spalare pe saptamana...si la maxim 6 luni o spalare la motor. Masina trage de rupe aderenta in treptele 1, 2, 3 si in momentul de fata.

ps: lichidul la pompa de servo l-ai schimbat vreodata?

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raul, vezi ca e posibil sa ai probleme la mufa din stalpul usii, nu la broasca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In scurta vacanta de 4 zile in Sibiu, mi-a fost lovit plafonul masinii cu o piatra sau ciocan nu stiu exact, dar acolo clar va da rugina, vopseaua fiind sarita si s-a format un ´´bol´´ acolo acuma voi aduna apa de ploaie. Acuma, trebuie sa dau cu touch-up pencil, desi apa se va colecta acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In scurta vacanta de 4 zile in Sibiu, mi-a fost lovit plafonul masinii cu o piatra sau ciocan nu stiu exact, dar acolo clar va da rugina, vopseaua fiind sarita si s-a format un ´´bol´´ acolo acuma voi aduna apa de ploaie. Acuma, trebuie sa dau cu touch-up pencil, desi apa se va colecta acolo.

Vezi daca ai revenit acasa... Nu era mai bine in jermanica?....A fost urarea de bun venit....
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,maine vreau sa ii schimb gumele,DAR marimea pe care o am acuma e 205 50 r16 si as vrea,daca se poate,sa montez 205 55 r16.Se anunta iarna pe aici pe la Torino.Are cineva idee daca se poate monta fara sa imi frece pe undeva,ca o idee gumele is folosite in proportie de 5-10% sunt super bune la super pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu's trecute in certificat poti avea probleme,acum depinde .Pentru modelul tau sunt recomandate 195 60 15 ,daca nu ma insel.(iarna)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is recomandate alea dar,nu as schimba jantele acuma,ca nu am de tabla aici.In talon nu scrie marimea numai in cartea de identitate :evil6: ,eu o sa arat numai talonul nu si cartea masinii. :evil5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toti caschetarii au legatura la baza de date RAR si cand iti iau numarul automat le apare un scan cu CIV-ul tau. Deci incearca alta varianta ca asta nu tine :)

Galaxy S on IceCream Sandwich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freaca si cu 195/55R16.. A avut @dannn dimensiunile astea. Sunt mult prea mari 205/55R16.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi aici . :D

Doctore, ia zi, tu ai montat filtrul de la mine ? Daca l-ai montat ai tinut cont de sens ?

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helm' da-i un parasinus raceala si gripa....sau macar o aspirina saracului ca prea boleste masina asta a ta. :laughing4:

Lasand gluma...eu daca as fi in locul tau le-as lua usurel pe toate intr-o anumita ordine. Are cam multe bube masina ta. Inca un sfat...schimba-ti mecanicul. Nu e un sfat fondat...nu l-am cunoscut pe mecanicul tau dar ceva-mi zice ca te "saboteaza". Teoretic pompa aia care ai pus-o trebuia sa fie buna. Cum naiba sa piarda lichid?! e aproape imposibil. Succes la rezolvarea tuturor problemelor!!

ps: De obicei si bucsaraia, pivotii, capetele de bara se schimba perechi. Nu stiu cum face mecanicul asta al tau dar eu sunt de acord cu al meu. Pacat ca nu esti din bucuresti...ai fi ramas foarte placut impresionat de mecanicul asta al meu pe care-l ridic in slavi pe buna dreptate. Cinste lui!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doctore, poate tu esti mai ghinionist . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sabotat cred ca e prea mult spus dar...

Poate o sa radeti, am avut si eu experiente asemanatoare in primii 2-3 ani, cu schimbat aceeasi piesa de mai multe ori sau schimbat o piesa, dupa care pica cea de langa... piese bune, service bun dar nu aveam bafta de nimic.

Eu am tras concluzia ca nu sunt compatibil din punct de vedere energetic... feng shui-ul sau nu e zodia buna... :cyclops:

De cand am eliminat furnizorii respectivi si service-ul, nu mai am probleme de genul.

Daca am vreo problema la masina merg doar in locurile unde consider ca degaja o energie pozitiva, fie ca ca e vorba de service, itp sau magazin... Nu imi miroase ceva a bine, plec inexplicabil. :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now