funkydj85

second new boy in town

332 posts in this topic

Ionut, lasa-mi te rog nr de telefon, sau da-mi un tzar pe 0756097984 si te sun eu. poate trec diseara sa le ridic daca este ok si pt tine.

Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiti pe careva care dezmembreaza 850 estate? sau v70 1 ? ca vreau sa iau bancheta spate.... am reusit s-o stric in incercarea de a instala tapiseria de s60...

@blackhole, scaunele fata au iesit "parfum" !!! Multumesc inca o data! :beertogether:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce-ti trebuie din bancheta, partea de sus, sezutul sau toata ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arunca o privire aici : sta bancheta aiurea in pod la Szatyus. Daca esti interesat fac o verificare a starii actuale !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai cum sa montezi o bancheta de break in limuzina pentru ca lipsesc prinderile in podea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ups, scuze dar se pare ca mai bine stateam in pat ieri daca tot am avut febra. Doar acum observ ca ai nevoie de bancheta pentru estate, eu vazusem doar V70 si de aici confuzia. In rest este (intodeauna) asa cum spune Cristian !)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut topicul acela opus, dar chiar nu se pupa banchetele. Oricum cred ca am sa scot tot din spatele soferului pana la haion, sa fie mai usurica. La itp zic oamenii cva daca nu am banchete??? @matrix, imi trebe doar spatarul de la partea mica, cea din partea soferului cum ar venii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare intrebatoare: pot monta pe benzinar intercooler de diesel? vorbim de un intercooler luat de pe un motor tot de 2l, de mai putini cai.

Singura problema e ca nu stiu daca volumul este acelasi. Scrie undeva pe el ce volum are?

Vreau sa pun unul de diesel deoarece este mai compact si il pot pune " in bara". In schimb lungesc traseul de la turbo-intercooler- admisie... Mentionez ca traseul este deja din teava mai mare in diametru. Am sesizat un pic de lag fata de traseul de admisie stock, insa parca trage mai bine odata ce se incarca turbina... mi-e ca daca lungesc traseul de la/ spre intercooler imi va creste si lag-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au exact acelasi cod de piese 9492730 deci trebuie sa fie identice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristian, nu vorbesc de intercooler de 850 diesel. este vorba de unul de ford mondeo diesel, motorul de 2.2, IC care este mai mic ca dimensiuni (in inaltime mai precis) doar ca este mai lat... mult mai lat....

post-998-0-11212700-1392126918_thumb.jpg- asa arata....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry nu am citit tot :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca IC are acelasi volum, iar traseul este mai lung, o sa mai creasca un pic. Tre sa incerci ca sa vezi daca este sesizabil sau nu.

Ai schimbat turbina sau de ce vrei sa modifici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu volumul conteaza ci suprafata de racire care e mult mai mare la IC-ul OEM .

Nu cred ca ai facut cea mai buna afacere mai Vali .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pedala- inca n-am schimbat turbina, dar astept un prieten din suedia poate imi aduce una de t5r cu tot cu galeria de evacuare ...

@Bogdan- n-am dat jos IC-ul OEM... doar am marit diametrul tevii si am scurtat distantele dintre turbo, IC si admisie(reverse intercooler). Intrebam doar daca ar merge schimbat cu unul mai jos in bara tinand cont ca astfel se lungeste semnificativ traseul...

@Matrixxx- eu as merge pe varianta de la Ipdusa (daca IC-ul are caracteristicile enumerate de ei) deoarece nu trebe modificat nimic in traseul deja calculat din fabrica- traseu care mi se pare cel mai optim .

Am schimbat traseul de la/pana la IC cu teava din inox... Constat ca se incalzeste foarte tare. Da, si teava din aluminiu care era montata din fabrica se incalzea dar parca nu asa tare. Deci ca o concluzie personala traseul este bun cat mai scurt si cat mai bine izolat ,in cazul meu datorita tevii care trece fix pe deasupra motorului unde se ridica toata caldura....

Am reusit sa schimb etrierele de pe partea dreapta (fata si spate), lichidul de frana cu Ate Blue racing, urmeaza si partea stanga, apoi discuri si placute.... Ah am mai schimbat si bielete anti-ruliu . Mai trebuie capete de bara si probabil bielete de directie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pe strada - sa o vad ce poate, cind o pui ? Ca atita ai bibilit-o...macar sa te bucuri de ea cit mai repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sper ca pana la sfarsit de martie sa o scot legal pe strada.

Aveti idee mufa galbena de pe haion este pentru al 3-lea stop de frana? ca am conectat stopul insa nu se aprinde....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai avut 3 stopuri sau l-ai adaugat ulterior?Trebuie sa te uiti pe releul rosu(parca) ce il gasesti in stanga portbagaj-ului daca scrie 3 X stop lights.Eu am pus releu de 3 stopuri pe masina cu doua si imi ramanea aprins martorul de bec ars din bord.Ma uit maine si iti spun ce culoare are conectorul,asta daca nu iti spune altcineva intre timp ;) .Spor la treaba si asteptam sa te vedem pe strada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conectorul galben liber este pentru al 3-lea stop de frana dar...

...la unitatea care monitorizeaza becurile din spate de sub placa stanga din portbagaj nu este activata iesirea (pinul 10 culoare gri negru).

Poti construi teoretic o punte intre stopul stang (pin 14 gri galben) sau drept (13 galben maro) de ex cu acest fir dar probabil se va aprinde martorul din bord pentru ca va detecta ca sunt diferente mari intre curentul de pe stanga cu cel de pe dreapta.

Ai conectat un stop de 850 (cel deasupra stergatorului?) sau unul de la V70. Cele de la V70 cu led nu produc erori pentru ca au un consum mic de curent. Daca pui un stop de V70 poti pune si unitatea de control din V70. Aceasta unitate in schimb nu merge cu un stop de 850 pentru ca acolo ai alt consum (mult mai mare de 20W) si vei avea martorul din bord aprins.

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!

am conectat un stop de v70, pe leduri. din pacate n-am si unitate de control , deci va trebui sa mesteresc ceva sa mearga.

Multumesc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!

am conectat un stop de v70, pe leduri. din pacate n-am si unitate de control , deci va trebui sa mesteresc ceva sa mearga.

Multumesc!!!

Pai fa o punte la unitatea de control intre 10 si 14 si merge fara erori.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe la minutul 1:34 apare o cutiuta "magica" cu 2 mici filtre de aer. din cate mi-am dat seama (si am mai vazut si pe alt 850t5)este vorba de un inlocuitor al oil-trap-ului .

Care ar fi ideea? un traseu mult mai "clean" pentru vaporii de ulei?cu ce scop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clean e sistemul inchis care arde "fumurile de ulei". Sistemul deschis se foloseste la tuning "mai serios" cand ai presiune prea mare in sistemul de ungere si atunci e de preferat sa "scapi" de presiune . Open breather e termenul in engleza. Din ce am mai citit se pare ca pistoanele de tuning au "scapari" din compresie in sistemul de ungere (blow by) si de aici apare presiunea cu care sistemul inchis nu mai face fata distractiei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

v-aduceti aminte de furtunul de la epurator care se lasa pe sub masina cand era motoru terminat la dacie? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

v-aduceti aminte de furtunul de la epurator care se lasa pe sub masina cand era motoru terminat la dacie? ;D

Si la Dacie era aceeasi treaba, la alea tunate se lasa pe sub masina, ca facea presiune prea mare si putea sa sparga capacul de la culbutori :hello2: :hello2: :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now