ironman

Cutie automata - cum procedam?

175 posts in this topic

O fi bun, pt cine are.

Auto:XC60 D4 VEA MY17 ??

S-o stapanesti sanatos!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos!

Nu este cel nou abia lansat la Geneva - este ultimul model existent actualmente (facelift) cu niste imbunatatiri in materie de arhitectura - VEA - si navigatie - au trecut la Here, cu update-uri gratuite for life. Am scris despre asta. 

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citisem pe undeva ca 5 ani e gratuit updateul . 

Oricum xc60 ul nou este MY2018.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 18 minute, Bogdan G a spus:

Citisem pe undeva ca 5 ani e gratuit updateul . 

Oricum xc60 ul nou este MY2018.

Astia spun for life , acuma ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. La automata Powershift, cum pot testa daca masina merge infranata? Mi s-a parut treaba asta azi, dar nush exact cum s-o testez. La manuala era mai simplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mergi normal in D pana la ce viteza vrei si o treci din D in N.

Vezi cat de infranata merge.

Mai problematica este partea cu bagatul inapoi in D, nu-ti recomand s-o faci in mers mai ales daca ai viteza mare, incearca sa opresi si dupa cuplezi inapoi D-ul.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Merci. Am sa incerc cand ma apropii de un semafor pe rosu, sau de o intersectie unde tre sa dau prioritate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treci in N si vezi daca e infranata sau nu . 

Oricum daca e infranata trebuie sa se incinga tare jantele, asa ca poti pune un degetel pe fiecare janta si masori temperatura "degetal" . :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca la manuala, o dai pe N si o lasi la vale :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai corect apreciezi daca o ridici pe elevator la un service si invârti rotile cu mâna. In mers e mai greu de apreciat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt Automata + 2.0 Turbo de 180CP, stie cineva cam pe la ce turatie intra turbo ? Iar daca soferul ( eu ) are un mers mai linistit de fel exista riscul de a strica turbina ? Sau Cutia automata stie ce are de facut astfel incat sa nu ruleze subturata ?

Edited by alin89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o curiozitate:

Ce se intampla daca merge omul frumos in masina lui cu cutie automata cu dublu ambreiaj sau clasica, in D sau in R, dintr-o data se opreste motorul in mers? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca motorul se invarte nu e nici o problema, daca motorul se blocheaza (sare un piston, se caleaza, etc) se strica si cutia . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles. Am intrebat pt ca azi dupa ce am facut o revizie, din cauza filtrului de motorina ca mai avea aer sau ceva de genu, dand cu spatele asa la vreo 4-5 km/h, viteza mica oricum, a murit motorul, si eram curios ce se putea intampla. Nu eram eu la volan. A re-pornit greu oricum, vreo juma de ora s-au chinuit baietii, nu stiu ce au facut, comparativ cu predenta revizie cand a luat-o din prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu au aerisit instalația. E normal sa moara motorul .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine de stiut, data viitoare o sa aleg alta destinatie cand vine vorba de revizie. Nu vreau sa-mi dau cu parerea prea mult pt ca nu ma pricep prea mult, dar pare ceva gen "greseala de incepator", care nu vreau sa se mai intample pe nervii mei. 

Edited by ironman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema nu sunt nervii tai ci injectoarele mașinii tale care nu au voie sa meargă pe uscat .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un moment dat au scos mufele de la injectoare, au desfiletat piulitele la injectoare si au dat la cheie pana a inceput sa curga motorina pe la fiecare, strangandu-le inapoi. la final au pus si mufele inapoi. Au facut procedura asta de vreo 2 ori. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa mentionez ca dupa revizia asta am impresia ca uneori porneste mai greu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam greu e mecanica asta

La unii

Trebuie amorsat cu o para

Pompa si nu i faci probleme la om :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au bagat si niste furtune pe acolo, iar pe traseul unuia era ceva pompita de mana, banuiesc ca la aia te referi. Tot ziceau ca nu inteleg ce se intampla, ca e amorsata, au facut tot ce trebe. Oricum, cred e prima si ultima revizie care o fac la oamenii astia, au fost recomandati cu caldura, is de treaba, dar... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti, cum se comuta in N cand motorul e oprit? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui sa ai o gaura pe undeva in care sa baci lama de metal din cheie si s-o poti misca. La XC70 era sub cauciucul de la suportul de pahare din consola. La XC90 asta nou e tot pe acolo ceva de bagat cheia metalica dar nu merge, am cautat pe YouTube si am gasit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 6/22/2021 at 7:23 AM, Maurice a spus:

Ar trebui sa ai o gaura pe undeva in care sa baci lama de metal din cheie si s-o poti misca. La XC70 era sub cauciucul de la suportul de pahare din consola. La XC90 asta nou e tot pe acolo ceva de bagat cheia metalica dar nu merge, am cautat pe YouTube si am gasit.

Da, am chestia asta sub acel pad de cauciuc. 

Ma gandeam ca e cumva mai simplu cu o combinatie de apasat contactul de 2 ori, tinut 5 sec, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, DIA a spus:

Da, am chestia asta sub acel pad de cauciuc. 

Ma gandeam ca e cumva mai simplu cu o combinatie de apasat contactul de 2 ori, tinut 5 sec, etc.

Asta e complicat? Sa vezi cand bagi/impingi/tragi cum scrie in carte si tot nu merge. Eu zic sa incerci acum cat nu ai probleme sa te pregatesti pentru o eventuala urgenta nu sa stai sa cauti atunci gauri/tije cu 10 masini blocate in spatele tau :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now