DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Schimbat bateria cu una noua de 100 amp si inlocuit un injector cu unu la mana a-2-a...foarte ieftin si bun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am curatat tot interiorul incepand de la mocheta pana la plafon. tot. all shinash now. [ulima curatare a fost acum 2 saptamani, fara plafon]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum si cu ce ai curatat mocheta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt interesat de modul in care se curata mocheta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum si cu ce ai curatat mocheta?

Si eu sunt interesat de modul in care se curata mocheta !

Cu apa si detergent lichid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

[nu fac reclama] dar este un produs se numeste Nigrin, si este pt. covoare/mocheta. ii un fel de spuma, il pulverizez peste tot, il lasi 1 min[sau daca ai chef dai cu peria] si dupaia cu aspiratorul sau mai poti face cu solutii de covoare, aceeasi chestie, faci amestecu, iei peria, dai cu peria peste tot, il lasi cca 1-2 min si cu aspiratorul aspiri solutia si iese ca noua

andu g, frumoasa treaba ai facut, credca iarna asta cum bag masina in garaj o s-o fac si eu o curatire de asta. mersi de idee! o sa anunt data pe forum cand ma apuc sa demontez interiorul cap-coada:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

[andu g, frumoasa treaba ai facut, credca iarna asta cum bag masina in garaj o s-o fac si eu o curatire de asta. mersi de idee! o sa anunt data pe forum cand ma apuc sa demontez interiorul cap-coada:))

Nu este foarte complicat! Doar sa ai unde usca complet mochetele! Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sf. am scrumiera intreaga pentru pasagerii din spate :D ... merci Alex :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat bujiile Ngk cu Beru Ultra la un S40 1.8 benzina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

s40 2004 - prezent ?

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

@agr350r daca te referi la mine,nu.Este vorba de s40 din 2002.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa, oke! Tnx :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am incercat o crema polish pe o suprafata mica a unui ornament cromat din jurul geamului spate! Metalul si-a recapatat stralucirea de odinioara :sunny: :sunny: :sunny: . Dupa ce o spal, le voi freca pe toate :downtown: :downtown: :downtown: !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am dat "jaratec" , bice si impreuna cu VLP am fost ca 2 naluci in noapte pina la Drajna...sa mai dezmortim motoarele astea...in memoria acelor timpuri demult apuse cind mergeam IN GRUP pina acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri i-am spalat instalatia de racire si i-am pus antigel ...sa vina iarnaaaaa !!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de pe pagina lor de net (Valvoline):

"The Valvoline VR1 Racing & "Not Street Legal" racing oils contain additional additives for increased horsepower"...Foarte tare. :evil6:

:laughing4:

Nu stiu daca creste puterea dar sper sa fie ceva de capul lui. Am avut ENEOS 10W40 semisintetic si am fost f. multumit de el dar am zis sa-l incerc si pe asta mai ales ca in state e folosit cu succes pe T5-uri. Din punct de vedere tehnic exista diferente clare intre uleiuri in ceea ce priveste puterea dezvoltata de motor si lucrul asta a fost dovedit de nenumarate ori. E posibil ca aditivii continuti de acest ulei sa reduca frecarile f. mult si in felul asta sa creasca puterea . Sambata viitoare plec in nordul Moldovei si am sa vad (simt) cum se va comporta motorul.Daca e mai bine am sa povestesc. :glasses9:

Edited by Marian78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa un drum de aproape 100 km pe europeana pot spune clar ca uleiul VALVOLINE VR1 este mult mai bun decat ENEOSUL 10w40. Motorul este mai elastic , se accelereaza mai usor iar consumul a scazut si el putin. :headbang:

Edited by Marian78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa un drum de aproape 100 km pe europeana pot spune clar ca uleiul VALVOLINE VR1 este mult mai bun decat ENEOSUL 10w40. Motorul este mai elastic , se accelereaza mai usor iar consumul a scazut si el putin. :headbang:

Pai, cam astea sunt simptomele dupa ce schimbi uleiul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, cam astea sunt simptomele dupa ce schimbi uleiul...

Simptom placebo . Serios , un ulei nou iti da un cuplu mai mare ?.... defapt muuuuult mai mare ( deh ca se simte)

Edited by Brava
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marian, ai spus in topicul postat de tine cu filmuletul, ca 0-60 km/h accelereaza instant, cu uleiul ENEOS. Cum iti dai seama cu Valvoline-ul ca "accelereaza mai usor" ? La peste 200 de cai mai poti simti asa diferenta doar dintr-un ulei ? Eu am schimbat uleiuri si nu am simtit nimic notabil, iar ENEOS-ul e chiar ok, dar e doar o parere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi i-am facut plinul, am spalat-o, i-am scos un holt-surub ce l-a cules de pe drum si i-am facut presiunea in roti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pot jura ca atunci cand am cautat butoane de phase 2, de pus la 960, aveau mufa identica... Totusi, astazi am constatat ca nu e la fel. Deci, am cumparat butoane degeaba. :D

Greseli ca de curtea scolii ce am facut cu 960-ul asta, nu tin minte sa mai fi comis.

As vreaz sofer la masina asta. Asa s-ar justifica. :bgsok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

La a mea am schimbat furtunul de esapament de la Webasto si am reparat furtunul de aerisire de la rezervor (i-l ciupisem cu faiul cand am schimbat cablajul de la motor :D )

La V70R de la un amic am avut ceva mai multa treaba:

- schimbat bucsa de jos de la cutia de viteza

- introdus in cele 4 bucse de la suportul motor insertii de PU http://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/axle-mounting/bushing/bushing-suspension-subframe/1045552/ contrafacute de un tip aici care le vinde cu 30euro

- schimbat filtrul de benzina

- montat furtun de aerisire rezervor (lipseau vreo 2m de furtun

- cautat pe unde scapa gaze de evacuare...gasit o sudura imperfecta la conducta de esapament ramas ca ToDo pt data viitoare de refacut sudura

- montat roti de iarna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, cam astea sunt simptomele dupa ce schimbi uleiul...

Eu nu stiu daca la un motor de 100 Cp simti mare lucru cand schimbi uleiul (ma refer la aceeasi marca de ulei). Am avut cateva masini cu puteri intre 100 si 150 Cp si sincer nu-mi aduc aminte sa fi simtit ceva imbunatatiri dupa schimbul de ulei.

Oricum cu celalalt ulei nu facusem 1000 de km. L-am dat jos si am 2 schimburi pentru Tico.

Marian, ai spus in topicul postat de tine cu filmuletul, ca 0-60 km/h accelereaza instant, cu uleiul ENEOS. Cum iti dai seama cu Valvoline-ul ca "accelereaza mai usor" ? La peste 200 de cai mai poti simti asa diferenta doar dintr-un ulei ? Eu am schimbat uleiuri si nu am simtit nimic notabil, iar ENEOS-ul e chiar ok, dar e doar o parere.

La 0-60 km/h cu treapta 1 nu prea sunt diferente dar trage mai bine cu 2 ,3 si 4 . Si 0-60 pot face instant deoarece nu am tractiune deloc (am dezactivat din soft limitarea de cuplu pentru treapta intai de viteza) :laughing4: . Daca ar fi fost AWD sau cu niste slickuri altfel ar fi stat treaba. Ideea este ca tocmai la masinile puternice se simt diferente (acolo unde 10-20 Cp chiar conteaza).ENEOSUL este un ulei foarte bun in comparatie cu marcile consacrate de pe la noi si chiar recomand acest ulei in special SUSTINA. Eu am avut "doar" 10W40 care este semisintetic si costa 23 RON litrul.Un ulei low budget care isi face treaba dar care nu poate egala performantele uleiurilor full sintetice racing. Din primavara tot citesc despre VALVOLINE VR1 pe diferite forumuri si acum chiar m-am lamurit de calitatile lui.

Si ca sa fiu on-topic .... astazi i-am schimbat rotile cu cele de iarna si i-am demontat antena caci se stricase.

Edited by Marian78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

i-am luat husa(?) si plasa pentru bagaje si suport de ochelari. Azi au venit si le-am si montat, mai putin plasa - nu au fost decat -10 grade azi...ieri - 17.

Este planificat/comandat si parbrizul de inlocuit, am descoperit niste picaturi/pete(nu stiu cum sa le zic)care nu au vrut sa iasa cu nimic- in soare sau faruri sunt foarte deranjante- plus vreo 3 locuri unde sunt crapaturi de la pietricele...se ocupa asigurarea+partea mea (cca 2.300 sek).

Peste 2 saptamani sunt programat la service, mi-au spus ca dureaza circa 5 ore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now