Posted 20 Apr 2017 (edited) · Report post Intrebare intrebatoare: Cat de complicata este operatiunea aplicarii unei navigatii la S40(2005)? Sa zicem ca am plansa de bord cu navigatie(tv si atat) ... restul ce implica? Mister G? Edited 20 Apr 2017 by agr350r Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 May 2017 · Report post Stie cineva cum pot scoate bancheta spate(sezut)la Volvo xc60? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jun 2017 (edited) · Report post Tampoanele motor, e recomandat musai originale sau e ok de pus si aftermarket? Ce producatori sunt mai ok? Tremura cam tare cateodata masina la oprire, chiar si pornita dar aproape insesizabil, si ma gandesc ca ar putea fi tampoanele. Edited 16 Jun 2017 by ironman Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jun 2017 · Report post Poate la urmatoarea am mai mult noroc cu un raspuns: Am incercat sa schimb becul de pozitie la un far din fata, insa nu reusesc sa-l scot pe cel ars. Am dat jos capacelul acela... insa nu mi-e clar ce sa fac mai departe... nici nu prea imi incape mana pe acolo. Stie cineva cum se face? Trebuie schimbat unul si pe spate, si la fel, nu mi-e clar. Am incercat dupa instructiuni, dar n-am reusit nici macar sa scot capacul principal. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jun 2017 · Report post Tija de tabla pe care o scoti din spatele farului, pentru a putea scoate mai apoi farul din locasul lui, acea tija o poti folosi ca o prelungire a degetelor care nu-ti ajung pana la bec, si sa tragi cu ea becul afara. Poti agata cu ea partea de plastic a becului. Sau poti folosi o penseta mai lunga. Eu am folosit acea tija si mi-a mers. Spor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2017 · Report post Merci, am reusit pana la urma cu tija, iar in spate la fel am reusit, tragand mai tare de capacul ala, care probabil a fost pus un pic fortat si nu a intrat cum trebuie. Intrebare: la motorul meu, unde se afla suportii motor? As vrea sa ma uit la ei sa vad daca e vreunu care trebuie schimbat, pt ca uneori, din ce in ce mai des parca, tremura masina cam tare cand opresc, si parca se opreste violent asa. Si cum pot sa-mi dau seama ca trebuie schimbat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jul 2017 · Report post Aveti idee,ceva?Nu reusesc sa dau de băiat.. am exact aceeași problemă. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Aug 2017 · Report post De la ce s-ar putea zgudui masina la pornirea si oprirea motorului? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2017 · Report post Salut, Poate de la suportii motorului? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2017 · Report post 23 hours ago, ironman said: De la ce s-ar putea zgudui masina la pornirea si oprirea motorului? 2 hours ago, maverick said: Salut, Poate de la suportii motorului? Aș adăuga aici și volanta. Nu știu dacă se aplică și la tine, că ai automată, dar știu că poate fi o cauză - pe lângă suporții de motor cum bine zice Mav. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2017 · Report post Salut. Cum se simte, daca e posibil, spargerea / explozia / craparea unui rulment spate sau disc frana spate in mers? Si care sunt simptomele dupa aceea? Intreb pt ca mergand eu linistit pe strada, nefiind nimic in calea mea, brusc am simtit la roata stanga spate un soc, s-a zguduit si masina ca si cum as fi calcat pe un bolovan mare sau as fi trecut peste o groapa mare, un zgomot dur, aproape metalic, si nu-mi vine altceva in minte decat rulmentul sau discul. Am mai mers un pic dupa aceea, si nici un simptom nimic, mergea ca inainte. Discul arata normal, si nici nu e foarte vechi, are vreo 10-15k km. Merci. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2017 · Report post Cel mai posibil sa fii trecut peste ceva ... si sa lovit pe sub masina . Envoyé de mon SM-G935F en utilisant Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2017 · Report post La asta m-am gandit si eu, dar nu-mi explic de ce nu as fi vazut ceva atat de evident. Plus ca am trecut din nou pe acolo dupa vreo 20 de minute, si nu era nimic, nici un obiect mare, nimic. Poate a fost mutat intre timp, daca era ceva. Initial nici nu am putut observa in oglinzi ce ar fi putut fi, pt ca aveam masina in spate. Ciudat oricum. Ma mai uit maine la roti sa vad daca observ ceva suspect. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Oct 2017 · Report post La asta m-am gandit si eu, dar nu-mi explic de ce nu as fi vazut ceva atat de evident. Plus ca am trecut din nou pe acolo dupa vreo 20 de minute, si nu era nimic, nici un obiect mare, nimic. Poate a fost mutat intre timp, daca era ceva. Initial nici nu am putut observa in oglinzi ce ar fi putut fi, pt ca aveam masina in spate. Ciudat oricum. Ma mai uit maine la roti sa vad daca observ ceva suspect. Am patit-o si eu de multe ori cu pietre sau chestii similare , suna extrem de tare , si ar explica faptul ca apoi masina merge normal. Un disc fisurat (daca aveai bucati lipsa observai ) nu se aude cand se fisureaza , si apoi se simte la franare (am patit-o) rulmentu huruie mult si bine ... si lista poate continua. Envoyé de mon SM-G935F en utilisant Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Oct 2017 · Report post Arc rupt? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Oct 2017 · Report post Arc rupt? Foarte posibil ! Envoyé de mon SM-G935F en utilisant Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Oct 2017 · Report post O sa incerc sa ma uit la arc fara roata data jos. discul e in regula. ce simptome ar fi la un arc rupt? nu simt nici diferenta in mers fata de inainte de incident Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Oct 2017 (edited) · Report post Se pare ca nu se poate vedea fara roata data jos sau urcat pe macara. O sa vad daca gasesc vreo modalitate sa verific singur, altfel la un service. Edited 19 Oct 2017 by ironman Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Oct 2017 · Report post Salut! XC60 (MY10, daca conteaza) - daca zice ca ar trebui sa inlocuiesc bucsele portfuzeta spate (din cate am citit p-aici, o problema comuna la XC60) ca "au inceput sa se dezlipeasca" (am incheiat citatul) si nu le inlocuiresc chiar maine.......ce se poate intampla, ce se intampla mai exact daca se strica/dezlipesc sau ce s-o intampla acolo? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Oct 2017 · Report post Intr-un final va aparea un scartait deranjant cand este uscat afara, iar acel zgomot enervant te va forta sa schimbi bucsile . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Nov 2017 · Report post Salut. Care e diferenta intre discuri de frana spate normale si cele sport (ATE) in speta referinta articol 24.0111-0158.1 si 24.0311-0158.1 (pentru S40, II (MS) 1.6 ). In descrierea articolelor nu sunt diferente, doar o difenta de pret de 6 euro per disc si indicatia "sport" pentru a doua referinta. Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Nov 2017 · Report post Or fi ATE PowerDisc. Sent from my SM-N920S using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2017 · Report post Salut. Daca are cineva chef sa raspunda la 10 intrebari unui crizat care are masina de 2 luni in service as ramane indatorat. Cand un injector este dus masina scoate fum alb doar la pornire sau tot timpul? Afecteaza pornirea un injector defect? Pot verifica eu injectoarele daca sunt defecte sau imi trebuie scoala de maistrii? In reyervor la xc90 2004 D5 163cp exista pompa principala pe partea dreapta cum stai in masina nu? Ce este in partea stanga in rezervor ? Plutitor sau pompa de transfer? De ce scoate zgomote ca si cand ar incerca sa traga motorina dar nu are destula si ar da sa traga si aer in acelasi timp? Exista preincalzire filtru motorina? Cunoasteti un mecanic in zona Stuttgart dar unul care sa faca treaba sa mearga ceas? Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2017 · Report post Robert este dificil ceea ce vrei tu sa faci. Trebuie pus un tester si vazute valorile, in momentul in care nu porneste. In primul rand presiunea de motorina, aerul, eventual luata si o compresie. Injectoarele se verifica pe banc. Un injector defect scoate fum. In dreapta este pompa, in stanga este o sonda litrometrica si sorbul pompei de motorina, pentru partea stanga a rezervorului. Fa cumva si adu masina in tara, ca tot o sa platesti mii de euro pe la serviceuri in Germania 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites