Midnight Caller

Ce fel de ulei ?

567 posts in this topic

Despre

Helix stie cineva ?Ar merge de "spalat" motorul?Cica are niste agenti speciali foarte puternici ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu m-am saturat de castrol de fiecare data arata ca naiba la schimb  , nu arata a ulei sa reziste . Am trecut pe mobil 1 si arata bine la schimb .Schimbu de ulei il fac la 8 mii in plus din castrol manca in jur de 500 Gr din mobil dabea ia 100 de grame .Oricum mancatu de ulei este subiectiv  ::) daca nu turezi motoru peste 5000 rpm nu are cum sa manance dar odata ce ajunge in limitare >:(  nu mai are timp sa rada uleiu de pe cilindru si il arde :P !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si ce Castrol ,de un de i luat.Eu sunt si voi fi multumit in continuare de el (Castrol 10 w 40).Iar de luat mi a furat si mie la diesel,acu cateva luni cand am uitat sa l schimb si m am trezit la 15 k ,iar cand l am schimbat cu Motul am avut lipsa 150 g,iar acum cand am trecut de la Motul la Castrol lipsa 200 g,deci mare diferenta nu i.Iar eu nu schimb in 4000 rpm,doar 3500/3800 dar rar ;D.In general merg in jur de 3000 rpm,daca are vreo treaba asta..Inainte il schimbam la 10.000 km,dar acum la 8500 km  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu la volvo am mers pe mobil si am fost foarte multumit de prestatie, si de consum dar si de aspectul sau cand il schimbam.  castrol am bagat la bmw , si manca saraca masina de rupea(3 litri la 11000)  .... i-am bagat aral la bmw si manca jumatate decat castrol , la acelasi stil de mers.

castrol nu mai bag nici gratis, si nu datorita faptului ca mi-a mancat mult , ca nu conteaza chiar asa de mult asta, dar castrolul se fabrica peste tot acum, si nu mai ai garantia lucrului bine facut, plus cunostinte care la fel au avut consumuri f mari cu castrol, innegrirea uleiului in cateva mii de km, etc.

aral de exemplu scrie clar pe sticla : made in bochum, germany.....la mobilul care il am acum scrie made in turkey, cu adresa cu tot.....pe sticlele de castrol doar made in eu.....care poate sa insemna oriunde.

acum merg iar pe mobil la actuala masina, din grupul Vag , si din nou sunt foarte multumit....mi-a mancat maxim 200 de grame in 5000 km, si arata foarte bine uleiul, la un stil de mers agresiv. (p.s.  poate sa manance si 3 litri ca bmw-ul, atata timp cat ramane relativ curat uleiul si nu aud zgomote ciudate in motor)

vreau sa incerc si motul, despre care am auzit numai de bine, am vrut sa iau la ultimul schimb, dar nu am gasit pe stoc ce vroiam eu , si am ramas momentan pe mobil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

conteaza si motoru destul de mult ca fiecare motor a fost conceput intr-un fel de aceea exista recomandare de ulei  (vascozitatea) daca respecti si te orientezi la un ulei bun  merge bine  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai fratilor voi cum vreti sa fie curat uleiul ala de la schimb la schimb sau chiar si dupa cateva mii de km ??? Inseamna ca se plimba degeaba prin motor,un ulei bun trebuie sa aiba si calitati de curatare a reziduurilor si tot ce se mai produce in surplus intr-un motor.Daca iese curat din motor inseamna ca doar se plimba si nu ''ia dupa el'' ce trebuie sa ia ca apoi sa lase in filtrul de ulei,pentru ca ala e si rolul unui filtru de ulei,sa retina deseurile ce rezulta din functionarea motorului impreuna cu un ulei bun.Your choice now!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am reusit sa imi schimb uleiul + celelalte filtre.Ulei am folosit Castrol 10w40 a3/b3 5,4 l .Dupa ce am schimbat toate astea parca aveam alta masina ;D.Dar o problema ramane cea cu debitmetrul cred,deoarece am plecat cu mufa scoasa si tragea mult mai bine,numai ca avea nevoie de 2  3 sec sa "gandeasca".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am reusit sa imi schimb uleiul + celelalte filtre.Ulei am folosit Castrol 10w40 a3/b3 5,4 l .Dupa ce am schimbat toate astea parca aveam alta masina ;D.Dar o problema ramane cea cu debitmetrul cred,deoarece am plecat cu mufa scoasa si tragea mult mai bine,numai ca avea nevoie de 2  3 sec sa "gandeasca".

:)) treaba cu debimetru am depistat-o si eu :)) ciudat no ?

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)) treaba cu debimetru am depistat-o si eu :)) ciudat no ?

:o

Pai trebuie testat ,dar nu avem pe nimeni priceput in Neamt/ Bacau ..doar Bucuresti si Deva ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie sa fac si eu schimbul..am 235000 km cu 1.8 benzina.vara asta am avut 10w40 de la castrol..sa ii bag in iarna asta 5w40?ma refer ca e mai subtire si iarna faciliteaza pornirea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde cati km ai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;D,eram prea "nebun de cap" sa mai vad ceva  :smile:

Poti pune 5,la benzina cred ca merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Petro-canada gasesti si in bucuresti.

Eu am cumparat de la firma carvice, au toata gama de la petro canada la preturi chiar bune.

Asta e site-ul unde ii gasesti www.carvice.ro

Sper sa-ti fie de folos , salutare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ulei folositi iarna ?La diesel?

Pana acum am pus 10w40 ,dar astazi am observat in carte 5w40 daca scade temperatura sub -20 grade. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna domne sa citesti manualul, chiar si un manual de reno era bun ;D

Eu si in Golf 1 bag 5w30 si culmea merge .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai manual am.Asta fiind a 2 a oara cand il deschid ;D

Pai in cazul asta o sa l schimb si eu ,acusi.

Multumesc de info!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu are un pic peste 165 de mii si am mobil 5w40 in ea, mai am 7000 de km pana la schimbare, ce ziceti sa pun iar 5w40 sau mai bine ar merge 10w40 ? Nu de alta dar mecanicul meu asa m-a sfatuit ca data viitoare sa punem 10w40. Pareri ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai al meu are 270 000 .Tot timpul am folosit 10w40,dar acum cu frigurile astea am zis ca e bine sa am grija de masinuta cu un ulei mai bun si schimbat la timp.Pentru ca iarna trecuta a pornit destul de greut cu 10w40,asta fiind in Neamt :D(-28 grade parca)

xaba72

10w40 e bine de folosit pana da frigul,apoi ar fi bine sa treci la 5w40 asta in cazul in care ai diesel.

Iar la benzina sae 5w30 -30 - 30 / 5w40 -30 - 40 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai trebuie testat ,dar nu avem pe nimeni priceput in Neamt/ Bacau ..doar Bucuresti si Deva ::)

Eu am avut mare noroc cu BogdanG , ca are un tester bun si face diagnoza bine , adica nu numai pe loc ci si in mers , lucru rar intalnit in alte parti ! si ....dupa ce a butonat el acolo si m-a pus sa-i dau "talpa", cum nu i-am dat niciodata ....mi-a dat verdictul : DEBITMETRU OBOSIT ! L-am inlocuit cu altul de la Rand si s-a schimbat imediat mersul !Oricum ....BogdanG face niste vraji ..... dar pentru asta o sa deschid un topic nou .

Sarna` Jupane BogdanG !!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aline ia fa tu un alt topic pt ca aici se discuta de ulei, sau cel putin asa este titlul topicului asa ca la subiect va rog .

Lika vezi sa nu bagi W30 la motorul tău ca nu este recomandat de reno, cel mai bun iarna este 5W40 iar vara 10W40, dacă asa a fost obișnuit motorul mergi cu asta în continuare, la alte motoare este ok sa bagi W30 mai puțin la reno diesel (1.5dci/1.9dci )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vad ceva diferente in fisele tehnice la certificari. In rest sunt aproape identice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa testez un ulei nou.Ce imi recomandati?Pana acum am folosit numai Castrol.

1.Valvoline synpower 5w40

2.Mobil Super 3000 x1 5w40

3.Elf evolution sxr 5w40

4.Top Tec 4100 5 W-40

As dori un sfat de la cei care au folosit ,nu doar din auzite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa mult timp pierdut pe internet am ramas la Castrol :lol:

Am comandat Castrol Edge Turbo Diesel Sae 5w40 cu norma MW LL-04, FORD WSS-M2C917-A, MB 229.51, RENAULT 0700, RENAULT 0710, VW 502 00, VW 505 01 , Acea : A3/B3, A3/B4, C3 , Api : SM/CF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now