lucian.1950

Membru
  • Content count

    32
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by lucian.1950


  1. Cureaua este de accesorii si daca nu scirtiie nimic, si daca cureaua nu are uzura pe nici-o laterala, nu cred ca trebuie sa o schimbe sau sa mai schimbe si altceva . Ca sa fie sigur ar merita cumparata o alta curea si pusa in portbagaj... de schimbat cind o sa dea semne de batrinete, fluieraturi, scirtiieli, franjuri pe laterale...


  2. Poti fi mai explicit cu ce ai cumparat?!

    Scaunele daca sint incalzite trebuie sa aiba in ele elementele de incalzire si din ele sa iasa niste mufe pentru incalzire. Butoanele pentru incalzire au in spatele lor niste module care realizeaza treptele de incalzire, protectia... ai asa ceva in ce ai cumparat tu ?! Cablajul pentru incalzire in ce a constat ?


  3. Da, cu un amendament - daca se poate si pe cei din ong-urile astea care doar au mincat banii dati pina acum pentru rezolvarea problemei ciinilor abandonati fara sa faca nimic. Ei, ciinii nu au nici-o vina, noi oamenii purtam toata vina, fiindca i-am abandonat, fiindca am deturnat o multime de bani, fiindca nu am facut nimic atunci cind se putea.... Astazi, singura solutie , din pacate e eutanasierea .

    3 people like this

  4. Pe linga bataie foarte multa de cap, pe linga costuri foarte mari, pe linga faptul ca rareori masina rezultata arata ca din fabrica si nu a cirpeala, mai e riscul sa se buleasca ceva la refacerea instalatiei electrice, si sa vezi atunci bucurie, cind trebuie sa o iei de la capat ca sa descoperi greseala...

    Concluzia este ca nu merita facuta treaba asta, nici la masina veche nici la masina noua...


  5. Ai desfacut grupul sau ai comandat preventiv ?! - te intreb fiindca merita vazut si ce e cu pinioanele . Sper sa scapi numai cu rulmenti, dar din experienta mea o frecventa mare la huruit o au si pinionul cu coroana . Daca ai ghinionul si sint ele, vezi ca se cumpara totdeauna pereche si nu piese separate, indiferent ca le iei de noi sau SH.


  6. lucipher,

    oglinzile nu le poti reconditiona in nici-un fel acasa. Numai faptul ca le stergi cu o cirpa sau vata si le face rau. De regula ele se spala cu jet de apa si atit. Am inteles ca poti scoate ansamblul lupei, deci si oglinda cu totul, asa ca singura rezolvare pe care o vad la tine este sa cauti la dezmembrari un far spart, din care sa iei doar lupa. Din cite stiu eu lupele sint identice in ambele faruri (dar trebuie verificat) si daca e asa poti lua far si de dreapta si de stinga.


  7. Sincer nu prea inteleg ce ai scris...

    Ideea este ca masina cu cutie automata nu merge subturata, ca masina schimba treptele cind iei piciorul de pe pedala de acceleratie, ca nu faci frina de motor cind iei piciorul, etc...Kick-downul doar grabeste schimbul si forteaza cutia sa iasa din regimul pentru care este setata. Daca cutia ta nu retrogradeaza inseamna ca e ceva in neregula cu ea...

    Sa vedem ce spun si ceilalti colegi.


  8. Din ce vad eu ai comanda un kit cu patru senzori, fara display ( rau ai facut ) si cu un buzzer. Unitatea senzorilor are patru intrari pentru cei patru senzori ( eu la mine i-am vopsit cu spray cu vopsea si nu am probleme din cauza asta ), o iesire pentru buzzer si o intrare pentru alimentare ( un fir la masa si unul in paralel pe un bec de mers inapoi ) . Pentru pozitia senzorilor, alegi inaltimea astfel incit senzorii sa nu bata in jos adica fata barei sa fie perpendiculara pe sol. Pui un scoch de hirtie trasezi cu grija locul pentru senzori, verifici de mai multe ori si gauresti odata ( nu e loc de greseala cind dai gaurile - hirtia are doua roluri, desenezi pe ea cit vrei si cind dai gaurile impiedica exfolierea vopselii in jurul gaurii ) . Tot montajul il pui in spate sub capitonaj si nu are nici-o legatura cu electronica masinii. Succes !