• Announcements

    • Shpeedy

      Accesare forum - CAPTCHA   10/20/2025

      Buna ziua,  In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar.   Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania

Bogdan S

Membru
  • Content count

    668
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

850 Best

About Bogdan S

  • Rank
    Senior
  • Birthday 11/15/1993

Profile Information

  • Locatie Arad
  • Auto Volvo 850 T-5
  • Fabricatie 1996
  • Auto 2 BMW F90 M5C
  • Fabricatie 2 2023

Recent Profile Visitors

18,635 profile views
  1. S60 P*

    Nu mai poți să dai like. :)) Asteptam fimulețe!
  2. Povestea lui Blueberry

    Salutam. Așa mai chill… Am găsit rulou de porbgaj NOS.   Stingator Sparco nou. Cateva poze in plus cu managementul cablaraielor pt afterblower. Releu ventilator motor nou.
  3. Povestea lui Blueberry

    Multumesc de suport!   Ieri am montat modulul original de AC afterblower, care are grija sa nu ramana vaporizatorul de bord umed dupa folosirea AC-ului. Rezultatul este ca nu mai apar mirosuri neplacute de la clima. Acelasi efect se poate obtine si "manual", daca opriti AC-ul dupa fiecare folosire si mai asteptati 1-2 minute in parcare cu ventilatia interioara pornita, dar unde e tehnologia in cazul asta? :))) Totul este plug&play, cu 3 interceptii de cablaj in spatele torpedoului si una la motor, pe sonda de joasa presiune la AC. Firul care trebuie sa ajunga la motor are loc printr-un spatiu dedicat din spatele aerotermei, care iese printr-un grommet in spatele turnului de amortizor de pe dreapta. Releul are suport din fabrica unde se poate clipsa la loc, fix langa releul albastru de AC. -Daca tot am futicarit zona, am montat si un ventilator habitaclu nou. (GCP.se). -Pentru stopurile de america am comandat si suportii de becuri OE (cele cu alb). -Buton nou pentru incalzitorul de bloc. -De comun acord cu Cristi Scutaru s-au modificat cablajele pentru amplificatorul 4x100 de C70 P80. Finally am ajuns la forma lui finala, bine inteles "OE look". -Desi ma deranja ca am ales o culoare prea inchisa la jante, incep sa imi placa tot mai mult Commet-urile. Discurile de BMW inca ok.   Domnilor, va salut pe fiecare in parte! Bog  
  4. Povestea lui Blueberry

    In urma insistentelor unor oameni dragi mie, update (chiar si cu un forum de bulit, manageriat de oameni aproape interesati).   Finalizat softul de la Vast. Foarte multumit. Boost final: 21 PSI constant, cu TD04HL-20T billet. Launch Control activat. Facut fara flacari, ca sa protejez catalizatorul:  Volvo 850 T-5 Launch Control by Vast Tuning with Ferrita Exhaust #volvo #850 #launch #Vast  4100 rpm si tine turbina la 6 psi. Pleaca nesperat de bine pentru ce masina e. :)) Magariile de genul "pops&bangs" nu ma intereseaza. Diverterul recircula 100%, deci fara "pshhhh". Full stealth, cum ne place. Din toate punctele de vedere masina a ramas la fel de silentioasa ca atunci cand era originala. Noxele ies chiar mai bine decat ar trebui, deci suntem ok si in caz de control. Cumparat plasticaraie noi sub capota pentru "clean look". O sa schimb cat de curand si scutul mare termic cu unul nou. Tratat pielea. Incercat aeroterma OE si incalzitorul OE de bloc. Cam ascuti cutitul pe contorul electric, dar foarte eficient.  Comandat de pe licitatii din Japonia, prin prietenul meu Martin Morain din Australia (il salut, ca citeste forumul nostru), stema cu premiul "Good Design". Foarte rare si specifice doar modelelor 850 japoneze. Montat stopuri originale specifice USA, care se vad si din lateralul masinii. (gasiti stoc pe GCP, approx 200 euro/element). Gasit caseta VHS cu filmuletul de prezentare care se dadea cadou la cumpararea masinii. Sosit splitter-ul fata din fibra de carbon.   Se misca foarte bine vaca. 0-200 pe ceas in approx 20 sec. Caii nu ii stiu, dar cuplul este in zona de 510-530 NM. Ambreajul de R vad ca tine. Speram ca asa ramane. Absolut tot este plug&play, pentru a putea reveni in cateva ore la stock (cand va fi nevoie pentru retromobil). Managementul ei stoc este pe raft.
  5. Povestea lui Blueberry

    Update personal: Avand in vedere ca devine ciudata utilizarea forumului cu noile restrictii si captcha care dau eroare mult prea des, pana la remedierea si scoaterea lor, nu voi mai posta absolut nimic. Cine cunoaste actuala conducere a forumului poate lua legatura cu ei. Multumesc pentru intelegere. Probabil ca ultima postare, Bogdan
  6. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Montat eleronul de carbon. Gasit un timer de la Calix pentru incalzitorul OE de bloc. Se da drumul la curent cand si cum vrei. Se poate si seta sa porneasca/opreasca automat la ce interval orar doresti. Gasit scaunel copil dedicat pentru bancheta spate. Gasit kitul de stickere de geam complet pentru alarma. Luat shortshifter de la Snabb. Vedem daca imi place. Montat ranforsare portbagaj de la Ultra Racing. Se fixeaza de prinderile de jos ale centurilor de pasager cand ai kit de 7 locuri. Primit ultimele elemente ale supensiei. Avand in vedere ca masina a devenit mai capabila decat era pana in prezent, este momentul sa renunt la Nivomat, asa ca: -amortizoare Koni Active fata+splate, -Kit arcuri Eibach pentru 850R, -Kit bare torsiune IPD fata+spate, -absolut toate accesoriile complementare, originale Volvo (brate/flanse/rulmenti/prinderi/tampoane/talere/gume/protectii/etc.) Multumesc!
  7. Povestea lui Blueberry

    Salutam. A ajuns prima comanda de piese din fibra de carbon, luate de la Viva Performance. Fabricate in Japonia. Capacele de motor si eleronul. Mai trebuie sa vina splitter fata pt bara de R, de la european tuning. Multumesc.
  8. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Avand in vedere problemele site-ului, lipsa de update-uri a generat chestii multe... :)) Ohlins-urile le-ati vazut, dar pun poza si cu ele la mine in masina. Stau in vitrina. Am cumparat prin Sorin un set de jante Titan originale, in stare absolut perfecta. Tot in vitrina... A ajuns kitul cumparat de la Aaron Sommer (Vast Tuning). Motronic 4.4, kit COP dedicat, harti multiple (l-am pus sa faca inclusiv una pentru E85, la pachet cu injectoare DW de 650 cc), launch control, fast map change, etc. Tipul e ce trebuie, nu degeaba e considerat cel mai bun la P80-uri. Montezi tot, faci log in mers cu TunerPro RT, trimiti sa iti verifice functionalitatea masinii si incepe un schimb de email-uri. El trimite harti, tu trimiti log-uri, un joc frumos care dureaza pana sunteti amandoi multumiti. Total amenda...1528$ + taxe.  Prima harta care vine scrisa in ECU este un base tune de R, urcat la 1 bar de boost. Abia se taraste, dar e totul safe, indiferent de ce se intampla. La pachet e nevoie de MAF rescalling, lucru incomod pentru cineva care vrea sa para stock. O tura de brainstorming a generat ideea salvatoare. Carcasa MAF de 960/S90 3.0 benzina si capac filtru aer de V70R MY2000. E nevoie si de un tub de admisie custom. Intr-un final, folosesc si eu tubul de la do88 la capacitate maxima. Am mai luat kitul lui de catch-can dedicat si kitul de pompa de benzina DW220. AEM-ul meu de 340 LPH face treaba buna, dar e zgomotos si uneori ma enerveaza. Ma pun sa montez curand si incalzitorul OE de block. La pachet i-am gasit si aeroterma originala, prezenta si in catalogul de accesorii. Montat camera video 70MAI M500 de 128 GB. Montat detector radar Uniden R8 Extreme. Needed the best. Mai urmeaza.   
  9. Povestea lui Blueberry

    Nimic! :))
  10. Povestea lui Blueberry

    Trăiți! Pe transport spre mine!  Bara fata originala de 850R. Baza neagră, deci cazul ideal in care dacă se zgârâie după revopsire nu se vede vreo culoare tembela (roșu/galben/etc.) Vopsitorul o așteaptă si după direct la detailer sa o îmbrace in folie PPF.  Bonus: are pe stanga gaura pentru incalzitorul electric de bloc, lucru care ma bucura, având in vedere ca nu m-ar fi lăsat inima sa bag burghiul in ea. Amortizoare originale Ohlins NOS!  Complicat de exprimat o fericire de asta. :)) Yala de hayon noua de rezerva. Clema țevi ulei turbo care imi lipsea de când am luat mașina. Reinoit camera video cu un 70Mai M500. Urmează sa ii ascund cablul prin plafon, stâlp A pasager, etc… Nu beau alcool deloc, dar weekendul asta ma îmbăt! :))
  11. Povestea lui Blueberry

    Salutari! Finalizat sub capota cu ce imi mai imi propusesem.  Set NOS de stergatoare de far, varianta updatata. Mai un set de chestii de la DO88, accesorii, coliere și furtune pentru evap in zona motorului. Farurile noi “de America” sunt superbe. Pe lângă bulele de nivel care ajuta enorm când le reglezi, acestea folosesc becuri HB3 60w pentru faza lunga și HB4 51w pentru luminile de întâlnire. Vizibilitatea este superioară fata de vechile H1, chiar dacă lumina nu deranjează pe cei care vin din fata. Evident, fiind fan de Osram Cool Blue, am mers pe aceeași varianta. Desi la americani nu exista opțiunea de reglaj electric, sistemele sunt compatibile, așa ca am putut monta fără probleme motorasele de Europa. Pin-out de asemenea identic. Puse mecanic pe zero, plimbat motorasele o tura, puse si ele pe zero și reglat din nou.  Sistemul este intuitiv si atât de fain gândit, ca după meștereala cu montatul, când am băgat-o pe stand sa le regleze profesional, a zis ca bat perfect și ca nu are ce sa le facă.    
  12. Povestea lui Blueberry

    20T-ul e sus și se aude bine. Fiind parte rece billet in loc de șuierături standard de turbina este un sunet de “inspirat” aer, mai gros, asemanator cu un GT30. Am inlocuit vechiul japanifold crăpat intern cu altul mai nou, vopsit și el in VHT. Pasta ceramica pe toate șuruburile. Cât m-am învârtit puțin (lejer) cu mașina, senzația data este buna, având un răspuns mult mai rapid decât vechiul td05, la care aveai nevoie de 3500+ ture ca sa împingă in scaun. Urmează sa ajungă zilele astea un M4.4 cu niște specialități alese atent.     Luat faruri noi. Sunt de America, și sunt curios sa le studiez. Luat o fata de ceasuri de bord cu motorașe cu tot, noua. Placa și memoriile rămân ale masinii pentru km și legacy. Tradera. Tipul are mai multe. Curatat puțin motorul in spate de praf.
  13. Povestea lui Blueberry

    Una din ultimele piese din puzzle înainte de upgrade-ul la Motronic 4.4. Diverter de la GBF Australia, model DV+ T9302 SXV. Recircularea se face printr-un furtun cu diametrul de 25 mm pana in tubul de admisie. Fiind tubul de 3 Inch de la do88, are port dedicat pentru așa ceva. Elegant, cu liniste, prietenos cu mediul, alea alea… Cel mai important nu avem parte de sunetul ăla ostentativ de blow-off, care nu s-ar potrivi cu mașina. CBV-ul de pe turbina este inlocuit cu un block-off plate de la forge, rolul lui fiind acum in sarcina diverterului. Motivul de upgrade este legat de fiabilitate (CBV-ul având o membrana subtire, predispusă la rupturi și un arc stock slab pentru ce fac eu, nefiind posibila înlocuirea lui) dar și de performanța: CBV-ul sta deschis și recircula pana e nevoie sa se închidă, in timp ce diverterul sta închis pana e nevoie sa deschidă. Chestiile astea se traduc in răspuns mai bun la pedala, lag mai mic între trepte și culmea, luând in calcul modul de funcționare al Motronicului, un consum mai mic in trafic. :)) Schimbat toate colierele de boost cu unele Mikalor Stainess Black, luate din Suedia. Evident avem și sticker!   Ne apropiem de un nou capitol de “choo-choo!”, in care speram maaacar sa stam bot in bot cu Polestar-ul colegului de mai sus la 100-200. :))
  14. Povestea lui Blueberry

    Pe lumina mai buna.    
  15. Povestea lui Blueberry

    Salutam. Intr-un final s-a întors olandezul din concediu și am primit airbagul bej, așa ca domnu’ @MMihai, problema este rezolvată! :)) Făcut update la ECC cu aplicația de diagnoza 850 și un Konnwei B0189-W chinezesc. Aceeași scula pe care o folosește și @pedala, dar a lui este verde. :)) Ocazional ECC ul clipea de erori dar niciodata nu lasă cod. Târziu am aflat ca Volvo a lăsat varianta de soft care rezolva problema erorilor fantoma. Aplicația costa 9 ron, și știe multe, inclusiv învățare de chei pentru immo. Scos cele 10 kg de pământ și nisip din bara spate și remontat tot la loc.  Trebuie sa reglez esapamentul care acuma sta prea pe stanga, fiind modificata poziția suportului spate.  Multumesc.