Bogdan S

Membru
  • Content count

    626
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

792 Best

About Bogdan S

  • Rank
    Senior
  • Birthday 11/15/1993

Profile Information

  • Locatie Arad
  • Auto Volvo 850-T5
  • Fabricatie 1996
  • Auto 2 BMW F90 M5C
  • Fabricatie 2 2023

Recent Profile Visitors

17,136 profile views
  1. Povestea lui Blueberry

    Update de informare. Cu senzorul bej de lumina solară ajuns, m-am pus sa fac swap senzorului de pe mașina, pe ideea inițială de a schimba culoarea. Acesta din urma este cel original cu care a venit bordul din Suedia.    Ciudat: îl scot pe cel vechi și observ abia acum ca are doar LED pentru alarma, deși masina mea din fabrica, cu dotări asemănătoare avea senzor de lumina. Aceeași mufa, aceeași 3 pini. De test am încercat permutari cu panoul meu vechi de ecc (cuplat de fabrica cu senzor solar) și cu panoul nou al masinii de Suedia cu care merg de un an (venit fără senzor). Piesele sunt plug&play, indiferent de configurație. Cu senzor solar isi face mai exact setările de temperatura. Nu înțeleg exact sa explic ce face, dar face bine. Daca aveți clima automata si led simplu pe bord, faceți swap la un led cu tot cu senzor solar. In poze: Bej - piesa noua. Negru - piesa veche de pe bordul de Suedia. Am cumpărat și un set de sigurante termice originale noi. Astea se afla sub capacul tabloului de siguranțe. Una e pentru geamurile electrice, celelalte doua pentru reglajul automat/memorii la scaunele fata. La un moment dat, vor fi și alea.
  2. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! I-am montat mustățile. :)) Testat… merge.  Glumeam cu @pedala ca arată ca un carkit ieftin.   Cand trebuie sa explici de ce o anume chestie e “cool”, înseamnă ca nu e cool, dar in retrospectiva si mașina cu totul are aceasta problema.    Acuma ne rugam sa treacă prima noapte (și după, toate celelalte) fără sa pornească aiurea alarma. :)) Routarea cablajelor se face de sus in jos prin stâlpii A. Modulul se cuplează in cablajul mufei de sus a releului de alarma 210/211. Se bate pe aceeași poziție cu senzorul de geam spart, așa ca trebuie sa alegeți între cele doua sisteme. Totul plug&play cum ne place! Pozitia de fabrica a modulului nu am găsit-o nicaieri online, așa ca un feedback aici e bine venit. Momentan l-am îmbrăcat in buretel adeziv și sta cuminte in laterala din stanga al bordului.
  3. Povestea lui Blueberry

    Salutare tuturor! Mi-am făcut încă doua cadouri de Paști. Semnale frontale de America, originale Volvo. Aparatoare noroi spate noi, in punga. Nu sunt ajunse, dar sunt plătite și puse pe transport. Abia aștept sa le văd montate. Sarbatori fericite tuturor!
  4. Povestea lui Blueberry

    Am găsit de asemenea și 202-ul de Deadlock nou. Va face echipa buna cu omologul lui prezentat in urma cu câteva postări.  
  5. Povestea lui Blueberry

    Salutam! Achizitii noi. Senzor ECC soare (ăla de pe bord) NOS, in culoare bej (primul pe care îl văd bej și sa nu fie de 960/S90). Kit NOS senzori ultrasonici pentru alarma Guard 2, dedicat 850. Senzor NOS geam spart. Sa fie acolo, deși nu poate fi utilizat in tandem cu kitul de mai sus. Manual cu toate extra opțiunile, cu tot cu limba italiana (țara pentru care s-a fabricat le coteț). Va fi util la RAR pentru omologarea de Retromobil cu niște componente mai rare, ce urmează sa iasă din “storage”. Va fi nevoie de o dovada ca au existat ca extra opțiuni pentru 850. Filtru nou benzina, ca au trecut anii. Ștergător luneta Denso DU-040 hibrid. Limba noua de fixare a senzorului de temperatura exterioara. Multumesc!  
  6. S60 P*

    Sa-ti meargă 1000 de ani! 
  7. Povestea lui Blueberry

    Scuzele mele pentru dublarea lucrării la direcție. Când am postat a doua oară, uitasem ca am mai scris de ele.  
  8. Povestea lui Blueberry

    Salutari. Reușit sa mai reînnoim câte ceva. Releu ventilator motor Nos. Capac vas lichid frâna Nos. Buton/Releu semnalizare Nos. (Toate 3 in cutii originale). Piedica/treapta pentru deschidere usa dreapta fata.  Motoras ecc control temperatura partea dreapta Nos. E singurul care mi-a făcut probleme și care și după curățare încă aprindea ocazional ledurile de eroare la pornire. Schimbat ușor pe la torpedou.  Nu am găsit vreo procedura exactă, așa ca am dat cu motorul vechi pe min, am pus mufa pe motorul nou și am așteptat sa se pună pe aceeași poziție, iar după l-am băgat la loc. Doua ture min-max pentru adaptare și aia a fost.  Ca-n tinerețile ei.  
  9. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Schimbat iar bieletele de direcție in încercarea de a vedea dacă de acolo “cauta” drumul in anumite situații. Rezolvat. Schimbat un cap de planetară exterior pentru a scapa de “axle-hop” pe accelerare mai serioasa in treptele 1 si 2. Rezolvat. Reglat iar jug, fuzete și direcția. Schimbat strikerele de la ușile fata cu unele noi. Dupa dezamăgirea montarii de yale noi pe fata, cu care ușile se închideau fix la fel, acum se închid ca in tineretile ei. A scapat de ranga și baros.     Spalat burta și resigilat cu ceara după iarna.  
  10. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! La munca de jos. Inlocuit cap planetară dreapta. Inlocuit bieletele de direcție. Luni reglam direcția din nou. Sper ca am scăpat de axle hop in treapta 1 și la schimbatul din 1 in 2 când ma grăbesc.   Schimbat dopuletele de scurgere din lateralele portbagajului.
  11. Povestea lui Blueberry

    Buna tuturor! Luat set nou de apărătoare noroi fata. Vine cu tot cu clipsurile metalice de sub ele, pe care eu nu le aveam. Schimbat un senzor temperatura ecc, la care elicea din el vobla la pornirea motorului. Gasit yala noua Deadlock și pentru pasager. Nu a vrut-o nimeni, fiind de șofer RHD, însă eu m-am bucurat. Merge pe LHD, și acum pot descuia/dezarma atât alarma, cât și DL-ul și de pe partea dreapta cu cheia.    Facut cadou setul vechi de antifurt roti. Găsit la preț de nimic kit nos. Multumesc!  
  12. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! Creat cablaj masa pentru bobine. Finalizat înnoirea completa a sistemului de închidere centralizată. Releu Deadlock principal și încuietoare de capac de rezervor, ambele NOS. Gasit și montat releu injectoare OE nou. Multumesc!
  13. Povestea lui Blueberry

    Salutam! Cărămida de sub consola e montata. Nu sesizez vreun avantaj cu ea, dar e acolo și dorm mai linistit noaptea. :)) Becurile de plafoniera noi imi plac mult. Luat plase originale pentru geamurile spate. Destul de rar de găsit. Au fost doar pe gri, dar bazele se pot vopsi ușor in bej/negru. Luat o oglinda pentru copil. Accesoriu original. Hoarder. :)) Luat capace noi la puntea spate. Cele originale nu mai lucesc.   Luat sticker nou pentru vasul de expansiune. Cel actual a început sa se decoloreze. Testat filtrele de aer pe dyno. Pentru cine e interesat, K&N umed > Simota.  Multumesc.
  14. Povestea lui Blueberry

    Salutam! Schimbat calculatorul de bord cu alta unitate NOS. La cel original butonul de reglat orele la ceas era prea in interior, făcând reglajul complicat. Schimbat led-urile de la plafoniere cu baionete Osram de 5W.  Schimbat cablajul de încălzire la scaunul pasagerului fata cu unul nou. Papucii de la termostat erau înlocuiți mai demult cu o soluție aftermarket. Achizitionat un set de antifurturi originale SH. Multumesc, Bogdan  
  15. Povestea lui Blueberry

    Buna ziua! De curând demontat farurile și curățat oglinzile interioare. Verificat cablaj interior și uns reglajele. Cumpărat tweetere spate originale pentru bazele dedicate. Voi muta tweeterele B&O in acești suporti. Cumpărat telecomanda RC-825 pentru SC. Din păcate sunt produse doar pe culoarea gri (negru nu). Piesa NOS.  Curatat portbagajul cu injecție. Etichete reflectorizante de usa deschisa primite cadou.    Multumesc!