zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

post-2940-0-00177000-1380027906_thumb.jp

Cam asta pentru ziua de astazi. In rest, sunt bine-sanatos! :))

PS: Nu ma intrebati cum am reusit, ca nici eu nu stiu :)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai forta in maini prea mare :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keyless :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zilele trecute am gasit-o si eu zgariata. O zgarietura bizara, pe aripa din spate, deasupra usitei de la rezervor cu vreo 10-15 cm, tabla este infundata, insa autocolantul nu este jupuit. Presupun ca un camion a sters-o cu ceva din plastic cauciucat, ca altfel nu-mi explic. Zgarietura pleaca de pe usa spate si pe aripa pana la stop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-au ars cateva beculete la radiou (vre-o 5 mai exact :violent1: :violent1: :violent1: ) si unul la iluminarea panoului de clima! Am gasit la al padrino un bec asemanator celui ars de la clima (3 lei), asemanator in sensul ca este mai lung cu 2 mm si putin mai subtire! Prezervativul abastru ce schimba culoarea luminii sta bine pe bec, nu fuge :D!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repari una bulesti alta? :smile:)

Nici nu le-am atins! Doua sau trei beculete de la radio erau arse de mult timp :D!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum anume se face asta?

Oricum astazi mi-a sosit Yatour-ul si maine il montez.Sper sa-mi iasa :P

S G S3 on J B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,am vazut dupa aceea topicul.

Multam'! Incerc maine cand il demontez sa o fac sa vad ce iese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iese mult sau...e doar "abur"? Si mie imi "abureste" putin la s80. Am sesizat acum aproximativ 13 000 km. Eram ferm convins ca mi-a scazut uleiul...dar era destul. (a inceput sa curga ulei cand a deschis busonul de umplere).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot faci o treaba...inlocuieste-le pe ambele!! In curand o sa curga si celalalt. Eu astept sa mi se strice ambreiajul si sa le fac pe toate odata :evil6: Sunt al naibii de curios cat o mai duce ambreiajul asta....pana nu face "pock" nu ma las!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieri am rupt schimbatorul incercand sa schimb nuca acum merge 90 de grade la stanga tot timpu

Sent from my GT-I9300

Edited by Marian Sabou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta-i ca şi cum ai zice "dacă ţi s-a spart parbrizul, înlocuieşte şi luneta"... ;D

După ce faci operaţiunea DMF, o să-ţi demonstrez că n-ai înlocuit tot ce se putea înlocui, chiar dacă sunt toate în acelaşi loc şi e nevoie de aceeaşi manoperă pentru a le accesa, spre deosebire de planetare. Ca să o înlocuieşti pe una, nici măcar roata nu trebuie demontată de pe partea cealaltă.

Da...dar uite asa stai toata ziua la service. Daca unul e uzat....si curge..urmeaza si celalalt. Au aceiasi uzura. Exact ca la becurile din casa....am pus 4 becuri in acelasi timp la o lustra. In decurs de o saptamana(de cand s-a ars primul) au cedat rand pe rand toate. Mie imi "aburesc" ambele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De anul trecut s80-ul avea momente cand baga pe partea dreapta aer rece si pe partea stanga aer cald. (in momentul cand afara era frig si dadeam pe aer cald). De 2 saptamani problema s-a accentuat si baga aer rece pe partea dreapta. Mai are momente de glorie cand isi revine. Am bagat dice-ul si are eroare pe CCM, Uitati ce am gasit...ca eroare permanenta....chiar daca ii dau erase reapare. Problema este ca...bineinteles ca nu merg recalibrate motorasele flapsurilor datorita acestei erori.

871: CCM-DD21 LIN bus 2. Signal too high/Signal too low

S80 (-06), 2005, D5244T, M56, L.H.D, YV1TS796251415011, 415011

10/11/2013

871: CCM-DD21 LIN bus 2. Signal too high/Signal too low

Diagnostic trouble code (DTC) information CCM-DD21

Condition

The diagnostic trouble code (DTC) is stored if the climate control module (CCM) detects a short-circuit to supply voltage or ground in LIN bus 2.

A short-circuit to supply voltage or ground in the LIN bus will affect communications and the function of all the components.

The climate control module (CCM) communicates with the damper motors, air quality sensors and seat heating via two LIN buses.

The number of components in LIN bus 2 can vary depending on the vehicle equipment (ECC/MCC and options) and if the vehicle has right-hand drive or left-hand drive.

The following components communicate on LIN bus 2:

  • damper motor module (DMM) defroster
  • damper motor module (DMM) temperature right (only ECC)
  • damper motor module (DMM) recirculation (only on left-hand drive cars)
  • air quality sensor (AQS) (only on left-hand drive cars)
  • seat heating module (SHM) right.

The diagnostic trouble code (DTC) can be diagnosed in ignition positions I and II.

Substitute value

  • None.

Possible source

  • LIN bus 2 short-circuited to supply voltage
  • LIN bus 2 short-circuited to ground.

Fault symptom

  • Misting on the windows and/or door mirrors.
  • Poor heating in the passenger compartment.
  • The front seat heating does not function.
  • Poor air quality in the passenger compartment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai trebuie sa masori LIN 2-ul si sa vezi pe ce modul ai scurt . Easy peasy .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Bogdan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zack ,daca sti cum arata modulul si se potriveste, iti dau de proba sa le iei prin eliminare sa-l depistezi pe cel in scurt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vad zilele astea cand imi fac timp sa ma uit la el. E musai...mai ales ca a dat frigul...

Apropo...cand vrei pistolul de pop nituri? L-am adus de la tara. Am si ceva nituri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dupa amiaza asta am fost la un gratar la casa parinteasca,in fata portii fiind 3 masini, s60 al meu, xc 60 2013 al soramii si un vw al unui prieten, iar un nemernic a trecut cu cheia pe lateral la toate trei! Sa-l fi prins.....eram la mititica acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi s-a defectat antena.Nu vrea sa mai coboare (motorasul functioneaza).Am sa o desfac sa vad unde este buba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi s-a defectat antena.Nu vrea sa mai coboare (motorasul functioneaza).Am sa o desfac sa vad unde este buba.

Probabil s-a mancat vre-un plastic!

Astazi am colectat un holt-surub de pe drum! L-am rezolvat instant cu snur ;D ;D ;D!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in urma cu cateva saptamani , in parcare, cineva mi-a spart stopul din stanga (asa ca am nevoie de unul) si nu-mi merg ceasurile din bord (problema comuna la modelul meu de volvo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dus-o la "doctor" astazi si e bolnava rau. A "consulatat-o" pe dedesubt si se va lasa cu portofele goale pentru ca toata partea din fata inafara de amortizoare e praf, dar nu inteleg de ce nu troncane. Sunt putin dezamagit ca nu prea aveam eu chef in perioada asta sa cheltui bani cu ea. Nea' mecanicu ar fi spus asa : bratele fata, toate bucsile, capete de bara, bascula, nu stiu ce tije de directie, bara stabilizatoare ....adica in cateva cuvinte, toata partea din fata. Acum ce sa fac? Sa iau un S80 asa cum mi-am propus sau sa ma apuc sa bag bani in ea? Sa zic, ca daca iau piesele din Romania as iesi mai ieftin si sa fac aici chiar numai manopera dar intrebarea e: MERITA? Stie cineva un pret cu aproximatie cam cat ar costa toate piesele astea ? Nu as prea vrea OEM dar daca e o piesa importanta care da sa se strice repede atunci iau OEM.

Offtopic Am prea multe avantaje cu masina asta in sensul ca e incapatoare, imi place cum arata, are motor mic, CP putini care nu ma costa mult la asigurare si impozit de-asta nu prea vreau sa scap de ea, plus ca o iubesc asa praf cum e ea. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm cu piese aftermarket nu cred ca scapi sub 400euro (numai piesele)..Manopera e sigur macar vreo 300euro. Intra pe skandix.de introdu VIN-ul masinii si incepe sa incarci "cosul". Alternativ poti suna la FT Albert http://www.ft-albert.de/ si lasa-l sa-ti faca o oferta pt piese iesi cam cu 10% mai ieftin decat la Skandix. Asta daca ai un service care monteaza piese aduse de tine (asta trebuie evident clarificat inainte de a comanda piesele ;) )

Daca se merita sau nu e buna intrebarea, si in S80 poti arunca o gramada de bani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now