DragosGD

Ce i-ai facut astazi masinii tale?

5,993 posts in this topic

Am fost la auto-garage pe Ion Mihalache dar nu a iesit beeton .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar de data asta, mergi la ..... ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok :smile: ... eu as incerca la autosoft! Primus are acelasi pret ca si restul pentru geometrie? ... sau macar apropiat!

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut-o de 3 ori la autosoft(dristor si pe mihalache), mai mare dezinteres ca la ei nu cred ca se poate nicaieri, de 2 ori au iesit valori mai proaste pe o roata fata de cum erau inainte. Nu se chinuie nimeni sa le faca cat mai bine, daca bate in tolerante sau pe aproape strang suruburile si gata. Odata m-am dus dupa un incident ce s-a soldat cu schimbarea basculei, amortizorului si bieletei anti-ruliu, mecanicul mi-a facut la ata directia ca sa nu plec cu rotile strambe nici 3 km pana in dristor, mergea drept masina, la autosoft n-am avut loc (nu aveam programare, era dupa-amiaza tarziu deja) si m-am intors a 2-a zi. Cat am mers cu unghiurile nefacute masina mergea drept (nu tragea), s-au maimutarit ei sub masina, o iau de la ei tragand stanga. Ma intorc si incearca ei sa-mi explice ca asa trebuie sa fie ca drumul e inclinat dreapta si sa contra-careze. Ok, dar sa traga un pic, nu sa se duca singura in stanga, ei imi facusera unghiuri de NASCAR.

Se baga sub masina, slabesc ce suruburi pot, trag de piesa la maxim intr-o parte si o strang, apoi masoara din nou unghiurile si aia e. NU se oboseste nimeni sa faca 2-3-4 reglaje ca sa dea cat mai bine unghiul, ei stiu sa dea maxim intr-o parte sau alta.

Daca la reprezentanta cineva sta sa faca 2-3-4 reglaje pana pica bine toate, nu doar sa bata in tolerante cat de cat, atunci merita sa mergi pt acest lucru la ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am luat capacele pentru gaurile centrale ale rotilor de vara. Acum e pestrit, are 4 capace de 3 feluri (da' nu dau jos rotile pentru atata ...)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut-o de 3 ori la autosoft(dristor si pe mihalache), mai mare dezinteres ca la ei nu cred ca se poate nicaieri, de 2 ori au iesit valori mai proaste pe o roata fata de cum erau inainte. Nu se chinuie nimeni sa le faca cat mai bine, daca bate in tolerante sau pe aproape strang suruburile si gata. Odata m-am dus dupa un incident ce s-a soldat cu schimbarea basculei, amortizorului si bieletei anti-ruliu, mecanicul mi-a facut la ata directia ca sa nu plec cu rotile strambe nici 3 km pana in dristor, mergea drept masina, la autosoft n-am avut loc (nu aveam programare, era dupa-amiaza tarziu deja) si m-am intors a 2-a zi. Cat am mers cu unghiurile nefacute masina mergea drept (nu tragea), s-au maimutarit ei sub masina, o iau de la ei tragand stanga. Ma intorc si incearca ei sa-mi explice ca asa trebuie sa fie ca drumul e inclinat dreapta si sa contra-careze. Ok, dar sa traga un pic, nu sa se duca singura in stanga, ei imi facusera unghiuri de NASCAR.

Se baga sub masina, slabesc ce suruburi pot, trag de piesa la maxim intr-o parte si o strang, apoi masoara din nou unghiurile si aia e. NU se oboseste nimeni sa faca 2-3-4 reglaje ca sa dea cat mai bine unghiul, ei stiu sa dea maxim intr-o parte sau alta.

Daca la reprezentanta cineva sta sa faca 2-3-4 reglaje pana pica bine toate, nu doar sa bata in tolerante cat de cat, atunci merita sa mergi pt acest lucru la ei.

Incearca AutoSoft MILITARI. Este un baiat de nota 10 la geometrie. Ca sa-mi faca foarte bine geometria...a ajuns sa-mi slabeasca cadrul motor :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unghiul de fuga nu se poate face decat daca misti cadrul motor iar singurul loc unde mi-a facut cineva asta bine a fost ........la Primus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eram...sigur. :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu unchii nu stiu, intreaba si in alta parte sau vezi in Germania .

@Matrix, stiu, adevarul doare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E prima data cand aud de o placuta indoita, dar de sparte sau rupte am mai auzit!

Am vazut indoita din cauza montaj incorect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la auto-garage pe Ion Mihalache dar nu a iesit beeton .

Sa nu aud de auto-garage, ca ma duc si le descarc juma'de basculanta pe pietre in geam.Total neseriosi(ca sa fiu decent in exprimare.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu-l confunzi cu AD-Garage . :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe ion Mihalache , toate serviciile auto sunt praf incepand de la spalatorii si terminand cu vulcanizari :D G man , auto garge este in locul la auto soft ? daca da , acolo am facut si eu geometria si a iesit bomba :machinegun:

Iaaaar astazi am terminat de asamblat 90% din masina :laughing7:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan fix la auto-garage de pe mihalache se refera, care a fost si autosoft pt o perioada. Am vrut sa facem inele de centrare acolo pt niste oz-uri ultraleggera, au rupt inelul original cand l-au scos (eu acasa am scos unul fara probleme, i-am dat cu degripant si apoi am impins cu surubelnita dinspre fata jantei, el a tras cu clestele ca un meltean de el) apoi mi-au zis ca ei nu au cu ce sa masoare diametrul gaurii centrale a jantei si nici inelul, sa le zic eu cat e. Au facut apoi inele prea mici si ne-au propus ca rezolvare sa mai platesc 50 roni (cat ii costau pe ei inelele) nu 100 cat mi-au cerut pe set.

Cand au demontat anvelopele de pe jante am crezut ca o sa le rupa, trageau cu leviere de ele, baiatul nu stia sa foloseasca masina de dejantat. Nu zic, erau 225/35R17, dar nu erau puse prin turnare, tot la ei le pusesem. A tras de ele pana a venit unu si i-a aratat cum sa le dea jos.

La echilibrat nu a tinut cont de marcajele de pe anvelope, le-a trantit cum s-au nimerit pe jante si a pus kilu de plumb. 1 singura a nimerit cred din greseala, si ce sa vezi, aia n-a avut nevoie de plumbi.

Edited by Alex44

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte prost , tragea dreapta , am revenit pe garantie si tot asa a iesit . O roata pe spate este putin virata spre interior , iar retarzii au zis ca nu se regleaza , iar eu le-am explicat ca da , la care geniul ala : domne , noi umblam , dar daca se rup suruburile cum facem ? . Mecanici de Romania .

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va recomand sa va duceti la autosoft militari pentru geometrie. Este un baiat de nota 10 acolo...care chiar stie meserie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va recomand sa va duceti la autosoft militari pentru geometrie. Este un baiat de nota 10 acolo...care chiar stie meserie.

ps: Vadim....pune mana si fa o geometrie calumea. Sincer...ieri mi-am dat seama cat de frumos se aseaza s80-ul pe curbe....se pare ca desi am facu aproape 100k cu aceasta masina....si in momentul de fata inca imi mai arata cate ceva. Nu s-a asezat niciodata mai bine pe sosea ca acum!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbat burduf planetara pe stanga. Cand eram aproape gata arunc o privire la janta de pe dreapta si vad ca e plina de vaselina :( . Facut si pe dreapta. Efect "aha" avut cand am vazut cat de uman se schimba burduful daca scoti planetara afara (pana acuma am schimbat lasand planetara inauntru).

Terminat cu planetarele trecut la teava esapament (ultima bucata aia cromata). Aici alta "belea" nu era centrata toba si ultima bucata aproape ca atingea in spate bara. Mutat toata sustinerea tobei din spate mai la dreapta si acuma sta frumos centrat.

Terminat cu toba trecut la montat protectile din spatele rotilor din spate (cum se cheama de fapt? Traduse din germana ar fi ceva de genul "prinzatoare de mizerie" :D )

Terminat si cu rotile trecut la interior...de fapt ar fi fost mai inteligent sa fi inceput cu interiorul ca sa nu porcaiesc totul cu mainile inca pline cu vaselina ucigatoare de la planetare ;)

In interior am demontat consola si am schimbat blocul de la schimbator cu totul. Este o munca crunta...Cele 2 sufe care actioneaza cutia sunt fixate cu 2 cleme metalice care stat "bomba".. Dupa vreo juma de ora si epuizat vocabularul obscen am reusit sa le extrag si sa bag blocul nou .

Dupa aia suit in masina si condus inapoi acasa 350km ;). Poze bag mai incolo ca nu am apucat sa fac. Azi tre sa schimb la scaunul pasagerului "pielea" de la speteaza si sa montez inchizatoarea de la centura de la scaunele vechi model 95, astea care le am din R sunt 96 si nu se potrivesc plus ca is f sterse la culoare...

Inchizatoarea nu se potriveste optic mecanic se potriveste fara probleme

post-5223-0-61194100-1368168922_thumb.jp

post-5223-0-35962400-1368168923_thumb.jp

post-5223-0-92953400-1368168923_thumb.jp

post-5223-0-54120800-1368168924_thumb.jp

post-5223-0-46396400-1368168960_thumb.jp

post-5223-0-53820500-1368169099_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terminat de reconditionat scaunul pasagerului: dat jos pielea de pe speteaza (era oricum provizoriu de pe vechiul scaun pusa). Dat jos de pe cel de-al doilea scaun speteaza si transferat pe al meu. Apoi refacut alcantara (rasa cu smirghel), si cu ColorFresh de la Lederzentrum refacut pielea neteda pe lateralele scaunului.

Poza am facut doar una si aia a iesit aiurea din cauza luminii am sa fac niste poze cu lumina naturala poate maine cand sunt la cumnati in Polonia. Vanish Spray pt tapiterie e ceva fantastic!!

Ultimele poze sunt de la stadiul initial

post-5223-0-67976900-1368218000_thumb.jp

post-5223-0-22902000-1368218329_thumb.jp

post-5223-0-83465600-1368218329_thumb.jp

post-5223-0-46740900-1368218330_thumb.jp

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abia astept sa o vad cu ambele scaune schimbate! Apropo, nu mai retin, vei/ai schima/t si pentru bancheta din spate? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tractor am schimbat uleiul (de la 5w-30 am trecut la 10w-40 dupa 3000 km ) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am calculat exact si rezulta ca am facut peste 1900km de cand am pornit-o. Adica de la inceputul saptamanii trecute. :P

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am curatat, cu un biocarpet bun (ala de la scaunul sofer era numai carpet, fara bio :smile: ),

scaunul pasager si din spate numa' jumatate, mai am spatarele, a iesit bine; trebuie folosita

o perie, nu se da detergentul direct din pulverizator, raman pete rotunde, se pune peee, perie, si

se intinde omogen, se freaca de mai multe ori si se curata ...

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

o perie, nu se da detergentul direct din pulverizator, raman pete rotunde, se pune peee, perie, si

....

Vezi ca peria si buretii abrazivi lasa urme. Dupa cateva manevre din astea, stofa se scamoseste si se deterioreaza. E ca si cum ai da cu un smirghel. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now