zippy

Ce s-a mai stricat azi la maşină, cu sau fără vina ta?

1,484 posts in this topic

Astazi am schimbat doua bujii si am pus si pe fise tub termocontractabil , am incalzit cu bricheta fiecare fisa sa se stranga ala , le-am pus la loc si cand am pornit masina sta in 1500 de ture la relantiu si nu isi revine , ba are 1200 ture ba 1300 , este pe undeva senzot de relantiu sau sa fi topit un fir ceva ? D5 2004 S60 96kw motorul .... aseara mergea perfect ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merge si chiar am unu. Difera mufa si firele din spate.

Oricum ma enerva temporizarea aia la culme. Cand chiar aveam nevoie sa vad, clasic era oprita.

Nu prea am probleme fara dezaburire. Daca chiar abureste sau ingheata, dau clima pe 27 si in cateva minute se rezolva.

Merci de intentie! ;)

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai pentru ce.Orice masina din prezent are temporizare, lucru perfect normal!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! ... am intrat in clubul select al celor care raman in pana fix pe Magheru! (parca Alin Buga stie cum e..)

Asadar, pana dau cutia (automata) jos, presupun ca pompa de ulei din cutie si convertizorul trebuiesc inlocuite... Sa inceapa distractia! :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovidiu, ce simptome are?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovidiu, ce simptome are?

Andu, a inceput cu turarea spre 3500 rpm la mers normal, viteza constanta, in mers. Dupa ce am oprit la semafor am vazut ca trebuie sa accelerez spre 6000 sa plece de pe loc, foarte incet (practic nu avea cuplu sa o miste). Pe la Mc la Romana nu s-a mai miscat deloc :D

... prin urmare, am dedus ca e convertizorul. Sunt sanse sa fie insa si pompa din cutie, pentru ca Bogdan a scos furnunele de la cutie si nu circula ulei pe ele.

La pornirea la rece, masina se misca de pe loc, incet si pentru putin timp, presupun ca se datoreaza vascozitatii mai mari a uleiului. Dupa 1 minut de functionare, kaputt.

Lucrez deja la solutie, iti povestesc vineri la intalnirea saptamanala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi daca se pupa convertizorul de S70 2.5T pe a ta (daca ala o fi dus) si o rezolvam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce nu deschizi un topic pe tema asta ?

Ce doresti tu nu face obiectul topicului prezent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu face :angry: pai daca asta s.a stricat dimineata.... scuze. Trebuia sa va zic aici ca s.a stricat si sa fac un alt topic sa cer ajutor? :unsure: atunci as putea sa.l pun pe nu porneste masina? Il pun acolo hai.... sa fiu mai ordinat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e si ideea... Aici boscorodim ce s-a stricat la masina, si ORGANIZAT, intr-un alt topic, gasim rezolvarea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum cateva zile, dupa inchiderea masinii (lock) la cca 15-20 sec se auzea un "tzac" scurt (probabil un soi de check ca usile sunt inchise, m`am gandit eu). De cateva zile, cateodata, nu la fiecare lock, in loc de "tzac" se aude un gajait lung (cca 1 sec). Am mai auzit ceva similar la alt volvo (s40), cam acelasi an si credeam ca e altfel sistemul, dar probabil ceva s`a dus pe acolo. Aveti idee anume de la ce e ?

Multzam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa trebuie sa faca acel "gijiit" dupa 30 sec.Atunci este armata complet inchiderea si in caz ca ai avea alarma ,aceasta ar sesiza orice acces in sau asupra masinii

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa trebuie sa faca acel "gijiit" dupa 30 sec.Atunci este armata complet inchiderea si in caz ca ai avea alarma ,aceasta ar sesiza orice acces in sau asupra masinii

pai da, dar intrebarea mea se refrerea la faptul ca nu gajaia, facea doar un tzac, acum a inceput sa gajaie, probabil ceva e pe duca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acel tzac, este dead lock-ul. Acel gajait este de la una dintre yale care este pe duca. Yalele au niste motorase in interior, care actioneaza niste rotite de plastic la inchidere/deschidere. Probabil una dintre rotite s-a tocit, iar motorasul se invarte in gol (sare peste dintii rotitei) si se aude acel zgomot

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acel tzac, este dead lock-ul. Acel gajait este de la una dintre yale care este pe duca. Yalele au niste motorase in interior, care actioneaza niste rotite de plastic la inchidere/deschidere. Probabil una dintre rotite s-a tocit, iar motorasul se invarte in gol (sare peste dintii rotitei) si se aude acel zgomot

multumesc de explicatie

deci intr un final nu va mai inchide una din usi :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rogi pe cineva sa astepte in masina pana suna dead-locku si apoi sa incerce sa deschida portierele . Nu cred ca ramai fara sistemul de inchidere deschidere ci fara deadlock

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar de ce nu poate sta el înăuntru? ;D

Oricum, deadlock-ul ăla e doar o porcărie inutilă.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine de-abia atunci se incuie usita de la rezervor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie mai realistic , poate fiind atasat de el masina , nu se incuie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Observ ca in ultima vreme nici usa de la sofer nu mai vrea sa se inchida din telecomanda, doar deadlock-ul o blocheaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rogi pe cineva sa astepte in masina pana suna dead-locku si apoi sa incerce sa deschida portierele . Nu cred ca ramai fara sistemul de inchidere deschidere ci fara deadlock

acum am inteles ce inseamna deadlock ul, mersi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri dintr-o data boxa din usa sofer s-a oprit. Ma gandesc ca s-a ars sau pur si simplu s-a desfacut mufa. Azi am incercat sa dau plasticul din fata boxei jos si l-am plesnit. Tigania aia de plastic e lipita sau are cleme ca am tras din toate partile de ea si nimic. Cand da putin caldura dau fata de usa jos s-apai vad eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri dintr-o data boxa din usa sofer s-a oprit. Ma gandesc ca s-a ars sau pur si simplu s-a desfacut mufa. Azi am incercat sa dau plasticul din fata boxei jos si l-am plesnit. Tigania aia de plastic e lipita sau are cleme ca am tras din toate partile de ea si nimic. Cand da putin caldura dau fata de usa jos s-apai vad eu

Plasa aia nu se scoate!!!!! Se scoate fata de usa cu totul
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum să nu?!

http://store.volupar...-speaker-grill/

... numai că nu trebuie tras de ea ca dracu' de mă-sa... ;D

Am zis ca nu se scoate, nu ca nu se gaseste ca piesa de schimb. Daca o analizai pe interior, vedeai ca bulbii aia de plastic sunt topiti pe interior, ca si sigurante.

post-259-0-01611700-1424378882_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now