funkydj85

second new boy in town

332 posts in this topic

Azi am gasit locul din dreapta ud... Fleasca as zice. Intr-adevar se prelinge de undeva . Ca idee tevile ce pleaca din el sunt fff fierbinti. Imbinarile din plastic de la carcasa nu mai sunt bune,lipsesc ceva suruburi,si sufla un aer rece pe acolo. In rest cat am surubait pe acolo s_a incalzit cat de cat in masina...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E timpul pentru un heater core nou, monser din pacate... Ia verifica si la picioarele pasagerului din dreapta-spate... eu cresteam pesti acolo ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pesti mutanti daca traiau in antigel :lol:

Vali , eu am pus "purfix" din cauciuc , este identic cu cel de fabrice ( gasesti in carfur sau orice alt magazin de genul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doua sfaturi:

-Daca surubariti pe la masina va recomand achizitia unui Dremel, care se va dovedi folositor la o multime de chestii (inclusiv facut fante in suruburi)

-Unde strangeti aluminiu pe aluminiu folositi forta moderata. Asta pentru viitor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am dat scaunul jos sa imi fac incalzirea, ocazie cu care am scos si mocheta fata ce era fleasca. am dat jos consola centrala sa am mai mult loc si sa fac si un pic de curat prin ea, mi-am facut loc sa schimb heater matrix-ul data viitoare...

post-998-0-68781300-1359887420_thumb.jpg

post-998-0-52482500-1359887440_thumb.jpg

post-998-0-02550300-1359887461_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-998-0-24299600-1360421206_thumb.jpg-before

post-998-0-46228500-1360421156_thumb.jpg-after

Am caldura!!!! :hello2:

Sub mocheta din stanga era ud si doar tabla. sub mocheta din dreapta era ud :iconpuke: ... si izolatie de burete. uda si aceea dupa cum am aflat mai tarziu. Mochetele fata au facut baita si acum sunt uscate si inca mai au un iz de antigel, dar ori el mai spal inca o data ori le parfumez. :confused2:

Buretele din dreapta a fost indepartat si pus la uscat. am scos vechiul radiator , am sters conductele de circulatie a aerului, am schimbat o-ring-urile de la tevi si l-am indesat pe cel primit de la Vlp (saru' mana pt radiator!!!).

Ca sa nu mai pun "garnitura" accea neagra, m-am gandit sa etansez cu silicon . Am pus si in partea de jos- unde se prinde radiatorul de aparatoarea de plastic alba si am pus si la imbinarea dintre aparatoarea de plastic si restul corpului din bord.

Am pornit masina, am lasat-o sa se incalzeasca pana se deschide termostatul si am verificat daca exista scurgeri. Nu sunt. Si cea mai mare bucurie- baga caldura!!!!.

post-998-0-16172700-1360421630_thumb.jpg ca sa se usuce la interior , cat timp am lucrat o aeroterma a facut caldura. asa arata momentan podeaua mea. nu cred ca am sa mai pun buretele inapoi(e imbacsit cu antigel si cred ca se va si usca foarte greu). Vreau sa pun aluband, apoi fonomin, apoi mocheta .

Astept sa vina vara sa-mi fac si aerul conditionat sa merga. :sunny:

Pana atunci vreau sa spal tot interiorul-mocheta, tapiserie, si sa inlocuiesc plafonul deoarece si mie imi cade in cap , plus ca vreau sa scap de mirosul de tigari din interior. :bgsok:

Apropo, ceva imbracaminte din tesatura si nu piele pt scaunele mele unde as putea sa gasesc?? in afara de tapiteri care cer o gramada pt a inlocui un interior. Caut ceva gen tapiseria din plus ce se mai gaseste in S/V40-urile phase 1. Cum am avut in cea verde post-998-0-02266900-1360423334_thumb.jpg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din catalogul original :

post-5223-0-80669200-1360491888_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

am eu tot interiorul de semi-piele daca il vrei... sa te gandesti repede altfel il strivesc odata cu caroseria... e 3770 din catalogul pus de cristian

are si incalzire in scaunele fata, sau scaune recaro fara, unul tapitat de mine, altul e dezastru

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum se desface spatarul de la bancheta spate??? sezutul l-am dat jos, dar spatarul nu....

In alta ordine de idei dupa ce am spalat husele am dat cu laptisor doina pe piele pentru ...hidratare... Alte idei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu dau cu Letherique. Tancul meu merita si el bunatati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit un v70 cu awd. motorul e cel de 2.4 benzina. se poate monta sistemul pe 850 cu motorul de t5 pe care il am acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui sa se poată teoretic, e cam același sasiu. Evident cu tot cu planetare, cutie, unghiular (cu bucsa aia care se strica), cardan, etc. Nu e mai simplu sa muți motorul pe V70?

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spatarul spate e o "placere", Am avut ocazia de mai multe ori: prima data cand am schimbat interiorul, apoi de 2x cand am montat incalzirea in bancheta din spate :smile:

Mai intai se scot banchetele si cei doi "rinichi" de pe lateralele spatarelor sunt doar "infipte". Deci trageti de ele.

Se scot centurile de siguranta (un surub pe fiecare parte).

De acuma incepe sa fie interesant :smile:

Spatarele se afla pe o "teava" pe care ele basculeaza. Teava respectiva este fixata in fiecare capat de caroserie si in are cate o siguranta de tabla otelita in cap. Aceasta trebuie scoasa mai intai. Cu 1 surubelnita departezi jos capul sigurantei si cu a 2-a o tragi in sus. Studiaza un pic constructia si o sa te prinzi cum se scoate siguranta . Mai bine de atat nu ma pricep sa explic ca deh..inginer :D

Acuma vine partea nasoala.

Cu un levier bagin intre cele 2 barti ale spatarului si inceri sa le "departezi" unul de altul. Prin asta se scoate tensiunea din spatar si la un moment dat o sa iasa. De asta e mai bine sa ai 2 persoane, una opereaza levierul cealalta trage de spatar. Cand iese afara cealalta iese de bunavoie.

Montatul inapoi:

Cu un papagal serios (de la instalator) trebuie apucat capul de la teava si rotit ca sa intre in locul prestabilit din sasiu.

Am sa pun si instructiunile din VADIS dar mai degraba nelamuresc in plus :D

Bafta

Cristian

PS Ce vrei sa faci cu motorul din V70 ca nu am inteles? Sa ai in vedere partea electrica...Cunosc pe cineva care si-a montat in 850 motorul 2.4 LPT din V70 dar a schimbat si tot la electric inclusiv bordul si restul interiorului,

Backseat 850.pdf

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funky nu a avut/are deja atitea probleme cu 850-ul de rezolvat, vrea chiar mai multe ca deh, viata-i prea scurta sa te bucuri de ea cum trebuie :evil6:

Iar la bancheta spate imi place sfarsitul:

Note! Always replace the bushing on the shaft between the seats.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva de genul: la instructiui de dezamorsare bombe:

Taiati cablul verde..

...dar nu inainte de a fi taiat pe cel albastru :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu vreau nimic cu motorul de v70. intrebam daca se poate pune sistemul awd de pe v70 pe 850, dar pe motorul meu t5...

Funky nu a avut/are deja atitea probleme cu 850-ul de rezolvat, vrea chiar mai multe ca deh, viata-i prea scurta sa te bucuri de ea cum trebuie :evil6:

Iar la bancheta spate imi place sfarsitul:

Note! Always replace the bushing on the shaft between the seats.

cand te plictisesti acasa iti vin tot felul de idei... momentan curat absolut tot interiorul , apoi ma ocup de mecanica, apoi trebe sa fac itp-ul si rca-ul la vecinii nostri bulgari...

probleme mari masina nu a avut, doar chestii venite odata cu varsta....

Spatarul spate e o "placere", Am avut ocazia de mai multe ori: prima data cand am schimbat interiorul, apoi de 2x cand am montat incalzirea in bancheta din spate :smile:

Mai intai se scot banchetele si cei doi "rinichi" de pe lateralele spatarelor sunt doar "infipte". Deci trageti de ele.

Se scot centurile de siguranta (un surub pe fiecare parte).

De acuma incepe sa fie interesant :smile:

Spatarele se afla pe o "teava" pe care ele basculeaza. Teava respectiva este fixata in fiecare capat de caroserie si in are cate o siguranta de tabla otelita in cap. Aceasta trebuie scoasa mai intai. Cu 1 surubelnita departezi jos capul sigurantei si cu a 2-a o tragi in sus. Studiaza un pic constructia si o sa te prinzi cum se scoate siguranta . Mai bine de atat nu ma pricep sa explic ca deh..inginer :D

Acuma vine partea nasoala.

Cu un levier bagin intre cele 2 barti ale spatarului si inceri sa le "departezi" unul de altul. Prin asta se scoate tensiunea din spatar si la un moment dat o sa iasa. De asta e mai bine sa ai 2 persoane, una opereaza levierul cealalta trage de spatar. Cand iese afara cealalta iese de bunavoie.

Montatul inapoi:

Cu un papagal serios (de la instalator) trebuie apucat capul de la teava si rotit ca sa intre in locul prestabilit din sasiu.

Am sa pun si instructiunile din VADIS dar mai degraba nelamuresc in plus :D

Bafta

Cristian

PS Ce vrei sa faci cu motorul din V70 ca nu am inteles? Sa ai in vedere partea electrica...Cunosc pe cineva care si-a montat in 850 motorul 2.4 LPT din V70 dar a schimbat si tot la electric inclusiv bordul si restul interiorului,

multumesc Cristi.

Am vazut siguranta aceea,dar n-am mai avut rabdare sa o bibilesc s-a dau jos. intre timp m-am procopsit cu "angina eritemato-pultacee" si efectiv sunt arestat in casa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci insanatosire grabnica si eu am acasa nevasta si copil "off-line"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@funkydj : " ... intre timp m-am procopsit cu "angina eritemato-pultacee" si efectiv sunt arestat in casa...."

da cum ai luat-o nene, circuli in troleyb(oala)us? ai ocazia sa te vindeci scurt cu vitamina C 1000 mg,

eferverscenta, cate o pastila seara, fara alte medicamente si, bineinteles, multe legume si fructe ;

sanatate siiii

CpNmTboooo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu care vroiam sa-i recomand aspirina saracului, de vreo 6 ori pe zi... :downtown:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa pun in locul buretelui gros de sub mocheta??? am incercat sa-l spal si sa-l usuc, dar inca miroase a antigel... drept urmare nu va mai ajunge in masina. dar.... ce pot pune in loc? fonomin? aluband? altele?

aluband am pus si in fiatu' lu pretena si s-a simtit auditiv vorbind ca s-a izolat. dar este cam scumpt pt bugetul meu momentan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa-l pui ca nu se va simti mirosul prin mocheta si in afara de asta , daca nu este buretele , podeava va fi foarte dura .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-un final am readus cat de cat la viata interiorul. Mocheta a fost spalata ; radiatorul de caldura schimbat ; am izolat si podeaua cu nu mai stiu ce produs de se foloseste la case ; am spalat husele de la scaune , am inlocuit pielea rupta de pe "rinichiul'' din stanga al scaunului soferului ; am imbracat ornamentele din plastic ,deocamdata doar de pe partea stanga , in piele neagra , i-am schimbat rotita buclucasa de la inregistrarea kilometrajului iar acum asteapta benzina, itp si rca sa zburde pe strazile patriei.

Urmeaza a fi schimbate discurile de frana, placutele si lichidul de frana.

A, si joja. are careva o joja ce nu-i mai foloseste???

post-998-0-52335500-1364064162_thumb.jpg

post-998-0-83443600-1364064162_thumb.jpg

post-998-0-23305800-1364064163_thumb.jpg

post-998-0-63909600-1364064163_thumb.jpg

post-998-0-98168400-1364064163_thumb.jpg

post-998-0-25695000-1364064164_thumb.jpg

post-998-0-89324400-1364064164_thumb.jpg

post-998-0-18352200-1364064165_thumb.jpg

post-998-0-40428500-1364064165_thumb.jpg

post-998-0-75059300-1364064165_thumb.jpg

post-998-0-55774900-1364064274_thumb.jpgpost-998-0-86393300-1364064274_thumb.jpgpost-998-0-26573600-1364064275_thumb.jpgpost-998-0-64394600-1364064275_thumb.jpgpost-998-0-00730700-1364064276_thumb.jpgpost-998-0-39135600-1364064276_thumb.jpgpost-998-0-74640000-1364064276_thumb.jpgpost-998-0-06506900-1364064277_thumb.jpgpost-998-0-43793500-1364064277_thumb.jpgpost-998-0-78937300-1364064277_thumb.jpg

post-998-0-62525800-1364064374_thumb.jpgpost-998-0-87563000-1364064374_thumb.jpgpost-998-0-11869900-1364064375_thumb.jpgpost-998-0-39906100-1364064375_thumb.jpgpost-998-0-73716200-1364064375_thumb.jpgpost-998-0-00666500-1364064376_thumb.jpgpost-998-0-43907500-1364064376_thumb.jpg

Uitasem- husa am cusut-o manual, caci aia de fac interioare auto cer prea mult(150 ron doar ca sa-mi inlocuiasca bucata aia de piele ), iar croitorii m-au intrebat "cine credeti dom'le ca va coase pielea aia asa groasa?" i-am raspuns - Pai uitati ca o bucata am facut-o eu. dar nu mai am rabdare si nici timp. "A, nu ne pare rau, nu va putem ajuta".

iar pisica a dirijat totul de sus de langa veioza :evil5:

Edited by funkydj85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-a iesit foarte bine interiorul!Ce joja iti trebuie rosie sau portocalie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfui, greu de zis. daca mai gasesc capatul pe undeva prin portbagaj, te anunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now